Nimeni on Bond, James Bond

  • 1 218 146
  • 35 458

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Taisin viile kesänä miettiä, että ilmeisesti tuo kaasu ei vaikuta lentäjiin kun vetää ilman maskeja. Tai siis joo leikkikaasua toi onkin
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Tätä vaihtoa olen joka vuosi ihmetellyt. Lentäjät kylvävät hermokaasua ilmaan, mutta lentävät itse ilman nassea, vaikka kone luultavasti ottaa ohjaamoon tulevan hengitysilman koneen ympäristöstä, joka on kyllästetty kaasulla.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Tätä vaihtoa olen joka vuosi ihmetellyt. Lentäjät kylvävät hermokaasua ilmaan, mutta lentävät itse ilman nassea, vaikka kone luultavasti ottaa ohjaamoon tulevan hengitysilman koneen ympäristöstä, joka on kyllästetty kaasulla.

Lentoturmatutkinnassa oli taannoin keissi, jossa turistilentoja lennättävä kone tippui alas. Lentäjä oli saanut häkämyrkytyksen kun moottorista pääsi rakennevirheen tjsp vuoksi häkää ohjaamoon.
Lentäjä lensi useita lentoja päivässä. 4 kuoli siinä turmassa
 

Waluigi

Jäsen
Tätä vaihtoa olen joka vuosi ihmetellyt. Lentäjät kylvävät hermokaasua ilmaan, mutta lentävät itse ilman nassea, vaikka kone luultavasti ottaa ohjaamoon tulevan hengitysilman koneen ympäristöstä, joka on kyllästetty kaasulla.
If you can't take the gas, stay out of Fort Knox. Lähimetsässä voi kuulemma parkua elämän kovuutta.

Auricin kaltaiset tekijämiehet on aina asia erikseen. Nähdään mahdollisuus, ei uhkakuvaa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
If you can't take the gas, stay out of Fort Knox. Lähimetsässä voi kuulemma parkua elämän kovuutta.

Auricin kaltaiset tekijämiehet on aina asia erikseen. Nähdään mahdollisuus, ei uhkakuvaa.
Näkisin tuossa kohtalaisen uhkakuvan operaation onnistumiselle, jos lentäjät kupsahtavat ja tippuvat taivaalta, ennen kuin Fort Knox on kaasutettu.
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Pelimiesten kymppi.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Jotenkin nää juoksevat kellot ei täsmää näissä
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Taas tultiin takaa rinnalle, sitten se kuuluisa vilkku päälle ja ohi!
Ja Pussykin aina mielessä.
 

Vepe21

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kiekko-Vantaa, Mainz 05
Hetkinen, Felix järjesti Jameksille kolmen henkilön verran alkoholia lentokoneeseen, mutta Tanner on rapajuoppo?! Ei nyt, pojat, täsmää tämä ollenkaan...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös