Nimeni on Bond, James Bond

  • 1 193 344
  • 33 872

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Melkein pääsi Jameksi vetämään kalsarikännit yksinään, vaan tuleepa nekin ajat sitten myöhemmin, kun pääsee vetämään kunnon rännit.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Ny tulee maailman parhaat mainokset, Moi ja toi vitun visio, vittu kaalimatokin vielä!!
 

ketjuruletti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oikotien mainokset on pahempia kuin Blofeldin neulat ohimoon.

Hei, mikäs dokumentti tänään olikaan menossa? Kuka toi 007 on? Ei näytä naama yhtään tutulta.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Mullekin kelpais edelleenkin kutsu Jane Seymorilta!!
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Varmaan vähä kulutksellisia veneitä
Käytiin joskus Fort Lauderdelissä ja otettiin kalastusmatka tommosella, voin muistaa väärin, mutta 4h matka maksoi joku 400 taalaa. Ekaks ne haki jonkun kamun niistä kanaaleista, eli avomerellä joku 2h ja ei saanut edes itse kalastaa, kerran jollain tärppäs :D
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
On nerokasta suunnittelua piilottaa salaoven vipu henkarinaulaan ja virittää vielä niin herkälle että aktivoituu kesäpaidan painosta.
 

Waluigi

Jäsen
Vaikka Jamesin matseissa on käynyt jos jonkinlaista mengeleä suunnittelemassa pelikuvioita niin tämä ennustaja pelikortteineen on ehkä koko leffasarjan otannalla typerin juttu.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Käytiin joskus Fort Lauderdelissä ja otettiin kalastusmatka tommosella, voin muistaa väärin, mutta 4h matka maksoi joku 400 taalaa. Ekaks ne haki jonkun kamun niistä kanaaleista, eli avomerellä joku 2h ja ei saanut edes itse kalastaa, kerran jollain tärppäs :D


Itse ollu kans Fort Lauderdalessa.. 10 päivää
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Itse ollu kans Fort Lauderdalessa.. 10 päivää
Me sentään kaksi viikkoa, joka päivä oli punaiset liput rannalla :D

Kyllä mä 14v junnuna menin uimaan sinne ja ymmärsin miksi punaiset liput :D
 

Alejandro

Jäsen
Vaikka Jamesin matseissa on käynyt jos jonkinlaista mengeleä suunnittelemassa pelikuvioita niin tämä ennustaja pelikortteineen on ehkä koko leffasarjan otannalla typerin juttu.
Typerämpi, kuin Austin Powersista pöllitty Bondin ja Blofieldin sisaruussuhde?

No tää on kyllä erittäin tyhmä juttu joka tapauksessa.
 

Huerzo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Donnerwetter S.p.A.
Jamekai olisi ollut hyvä tuomari, osaa katsoa hyötynäkökohdan. Tapetaan petollinen tyttö vasta kuhertelun jälkeen.
 

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Me sentään kaksi viikkoa, joka päivä oli punaiset liput rannalla :D

Kyllä mä 14v junnuna menin uimaan sinne ja ymmärsin miksi punaiset liput :D

Me käytiin rannalla kääntymässä. Helmikuussa vesi oli kylmää. En uinut meressä, kädellä vaan kokeilin

Oli oma uima-allas kämpän pihassa
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös