Nimeni on Bond, James Bond

  • 1 165 924
  • 32 755

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Jännä juttu että Bill Clintonin seksiskandaani oli aika kuumaa kamaa kun tämä leffa ilmestyi.

Itse asiassa Clintonin ja Lewinskyn juttu tuli julkisuuteen vasta seuraavan vuoden puolella. Vai oliko niitä muita skandaaleita jo aiemmin?
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Herkät sormet JBllä, hyvä tatsi myös kauko-ohjaus nappuloiden hivelyyn.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Itse asiassa Clintonin ja Lewinskyn juttu tuli julkisuuteen vasta seuraavan vuoden puolella. Vai oliko niitä muita skandaaleita jo aiemmin?
Ah joo, tosiaan 1998 se taisi vasta paljastua. Tosin ne kyllä peuhasivat (joo eivät nussineet) jo aiemmin, mutta julkisuuteen se vuoti jo aiemmin. Oli kyllä jotenkin mielikuva että se olisi jo aiemmin paljastunut.

Tosin onhan Clinton vähän sellainen irstas setämies ollut aina, mutta tuo taisi tosiaan olla ainoa mikä isommin julkisuuteen pääsi. Sinänsä toki hauskaa että leffassa vihjaillaan tällaista ja vähän myöhemmin oikeasti paljastui tuollaista.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Luultavasti näin, minä vetelen viestejäni usein hieman pieleen.
Se ei ole valitsemani tyylilaji, enemmänkin hosumista.

Kyllä näyttää meikäläiselläkin menevän kohtuullisen usein vihkoon nämä veikkailut tässä ketjussa.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Jostain syystä kaikki Mooren tähdittämät Bond-leffat ovat minulle tututtuakin tutumpia, ja vielä ehkä se Daltonin eka. Mutta Connery, Latzemby, Brosnan ja Craig ovat kaikki jotenkin jääneet etäisiksi.

Kai se juiontaa juurensa niihin 80-luvun VHS-videoihin, eikä enää 90-luvulla jaksanut innistua uuden sukupolven 007-seikkailuista.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Sinänsä tämän Bondin lähtöasetelma on kyllä oiva ajankuva, käsikirjoittajat ovat mieltäneet olevaa/ tulevaa mediamaailmaa, jopa dystooppisesti. Hieno Murdoch-ajankuvasta, brittitabloidien vaikutuksesta lankkuponnistus pykälän ylöspäin, visio.

Lisäys: mitenkähän nykynollanollaseiskan budjetin käypi, kun Brexit alkaa puremaan kunnolla. Eli Britannia tulee suureksi jälleen.
 

KJ hunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Meneeköhän gdpr:n mukaan oikein nuo vierailijoiden keskustelujen nauhoitukset?
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Teri Hatcher oli huomattavasti paremman näköinen Täydellisissä naisissa n. kymmenen vuotta myöhemmin. Liekö kirurgialla osuutta asiaan?
 

KJ hunter

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kiireellinen puhelu lankaliittymään tietenkin. Kuka nyt soittaisi bondille upeaan Ericsoniin
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös