Mä heittäisin vielä pelkän biisin nimen perusteella toisen imelän veisun... Eva & Manu - Cinnamon hearts@SeQuins & @Jaws - Jonna - MINTTU SEKÄ VILLE - YouTube
Ainoa biisi, joka tulee mieleen noiden kahden viestejä lukiessa. Imelyyden multihuipentuma.
No nyt heitit pahan. En kyllä keksi tähän hätään mitään millä kuittailla. Jos tuota ylempää ei lasketa.
En tiedä on @MustatKortit vielä tarjottu sisääntulo kappaletta mutta tässä olisi: Bob Malmström - Tala svenska eller dö Liittyen kyseisen käyttäjän kielimieltymyksiin.
Kohteliaisuudeksi lievällä vittuilumausteella tarkoitettu joo.Otan tämän kohteliaisuutena, mielestäni Ruotsi on hieno maa ja ruotsi hieno kieli.
@SeQuins & @Jaws - Jonna - MINTTU SEKÄ VILLE - YouTube
Ainoa biisi, joka tulee mieleen noiden kahden viestejä lukiessa. Imelyyden multihuipentuma.
Mä heittäisin vielä pelkän biisin nimen perusteella toisen imelän veisun... Eva & Manu - Cinnamon hearts
No nyt heitit pahan. En kyllä keksi tähän hätään mitään millä kuittailla. Jos tuota ylempää ei lasketa.
@Jaws , tuo Tauskin kappale jatkaa sillä samalla romantiikkalinjalla, jolle muutamat edelläkirjoittaneet lähtivät.
Ai jai, nyt ei sattunut pelkästään biisi vaan jopa kuva osu kohilleen.
Musiikista en oikein pidä, kun hevi ei maistu, mutta kiitos viittauksesta Häyhään.
Perskutarallaa. Joskus ihan penskana toi oli mun suosikkibiisi. Sanoja tosin en koskaan ajatellut kertosäettä pidemmälle. Nyt vähän nauratti kun kuuntelin, heh.