Fenen kehittymiselle parempi olla Imatralla ja saada vastuuta. Meillä ei luultavasti olisi kamalasti peliaikaa tiedossa keväällä, eikä U20-pelit kehitä miestä tarpeeksi.On parempi pakki kuin Haakana.
Fenen kehittymiselle parempi olla Imatralla ja saada vastuuta. Meillä ei luultavasti olisi kamalasti peliaikaa tiedossa keväällä, eikä U20-pelit kehitä miestä tarpeeksi.On parempi pakki kuin Haakana.
Lisäksi aivan varmasti on ollut halukkuutta nimenomaan päästä pelaamaan. Ketterässä pääsee melko valmiiseen palettiin ja sopii heidän vauhtilätkään.Fenen kehittymiselle parempi olla Imatralla ja saada vastuuta. Meillä ei luultavasti olisi kamalasti peliaikaa tiedossa keväällä, eikä U20-pelit kehitä miestä tarpeeksi.
Niin voi ollakin, mutta eihän sekään vielä meillä riitä lähellekään pelipaikkaa.On parempi pakki kuin Haakana.
Tuota ihmettelin itsekin. Fenenko laitettiin lainalle ja otettiin tilalle Haakana, joka on melkein koko kauden ollut lainalla. Fenenkolla liike huomattavasti parempaa, ja puolustus päässä molemmat yhtä kierrettäviä poijuja.On parempi pakki kuin Haakana.
Kannattaa huomioida mahdollinen tulevaisuus. Tämä ei ole mikään huhu eikä tietoa ole, mutta Fenenko on esim voinut sanoa jatkosopparin ehdoksi loppukaudeksi pelejä vaikka vuokralla ja Haakana on sen takia rosterissa 8./9. pakki.Tuota ihmettelin itsekin. Fenenko laitettiin lainalle ja otettiin tilalle Haakana, joka on melkein koko kauden ollut lainalla. Fenenkolla liike huomattavasti parempaa, ja puolustus päässä molemmat yhtä kierrettäviä poijuja.
Niin, tiedä sitten jatkosopparista. Ei välttämättä ole käyttöä. Ihmettelin vaan tuota, miksi Haakana otettiin tilalle kun mielestäni vielä heikompi kokonaisvaltaisesti.Kannattaa huomioida mahdollinen tulevaisuus. Tämä ei ole mikään huhu eikä tietoa ole, mutta Fenenko on esim voinut sanoa jatkosopparin ehdoksi loppukaudeksi pelejä vaikka vuokralla ja Haakana on sen takia rosterissa 8./9. pakki.
Itse näen Fenenkossa käyttöä paljonkin tulevaisuudessa. Tällä kaudella ei ole pelaaviin mahdollisuutta ja, jos hänet tai Haakana pitäisi playoffeissa ja mahdollisissa karsinnoissa ottaa kokoonpanoon niin meillä on pakostossa iso loukkisuma. Itse näen, että edeltävän ottelun seitsikko pukee ja Haakana vaihtuu Rikkilään. Sen jälkeen on vielä Salmela. Seitsemällä pelataan siksi, että siellä on se Blood pelotteena, ettei kukaan silmille ala hyppimään. Ketterä - Roki pelissä oli esim Wolinilla tänään useampi taklaus, minkä jälkeen olisi hyvä olla nenä punainen ettei tätä meillä sallita.Niin, tiedä sitten jatkosopparista. Ei välttämättä ole käyttöä. Ihmettelin vaan tuota, miksi Haakana otettiin tilalle kun mielestäni vielä heikompi kokonaisvaltaisesti.
Ja Jokerit antaa luvan pelaamiseen, jos sattuu Jokerit ja Ketterä vastakkain? Tai itse en ainakaan jaksa uskoa että antaisi.Onhan se nättiä kun Fene ujuttaa jalkojen välistä Jokerit kesälomalle välierien game sevenissä
Tähän mennessä on antanut luvan, kun on vastakkain pelattu muita joukkueita. Uskon samaan tässäkin. Jos meidän kevät yhdestä Fenenkosta jää kiinni, niin sitten jääköön. Ei ansaittu.Ja Jokerit antaa luvan pelaamiseen, jos sattuu Jokerit ja Ketterä vastakkain? Tai itse en ainakaan jaksa uskoa että antaisi.
Ei tule tapahtumaan, koska välierissä on vastakkain IPK ja Ketterä. Meitä vastaan tulee siinä vaiheessa neljänneksi paras - se ei voi olla Ketterä.Onhan se nättiä kun Fene ujuttaa jalkojen välistä Jokerit kesälomalle välierien game sevenissä
Alkukaudella sai kakkos yv:llä vastuutaKetterän paidassa hyvä peli Fenenkolta. Oli ylivoimalla viivamiehenä josta nappasi kaksi syöttöpistettä. Illan kruunasi huikea maali rankkareissa jolla ratkaisi voiton Ketterälle.
Saiko meillä yhtään vastuuta ylivoimalla? Onko näin että ei jostain syystä luotettu Jokereissa?
Tottakai antaa ja kannattaakin antaa, tuohan olisi vain etu Jokereille.Ja Jokerit antaa luvan pelaamiseen, jos sattuu Jokerit ja Ketterä vastakkain? Tai itse en ainakaan jaksa uskoa että antaisi.