Samaa mieltä. Tykkään siitä että Fenenkon ensimmäinen ajatus on aina laukaus. Näitä ei jengissä liikaa ole.Tykkään paljon Fenenkosta varsinkin siitä että ensisijainen ratkasu viivasta on aina toimittaa kiekko maalille. Sellasia pelaajia ei liikaa tossa jengissä oo. Laukaus saisi tosin olla vähän tulisempi. Syytän tehottomuudesta osittain myös sitä että omaan silmään Jokereissa on todella heikkoja maalinedusta/maskipelaajia. Itse kaipasin sellasta ukkoa sinne, joka haluu seistä veskarin edessä ja ottaa mustelmia ku Fenenko heittää kiekkoa maalille.
Samaa mieltä.Tykkään paljon Fenenkosta varsinkin siitä että ensisijainen ratkasu viivasta on aina toimittaa kiekko maalille. Sellasia pelaajia ei liikaa tossa jengissä oo. Laukaus saisi tosin olla vähän tulisempi. Syytän tehottomuudesta osittain myös sitä että omaan silmään Jokereissa on todella heikkoja maalinedusta/maskipelaajia. Itse kaipasin sellasta ukkoa sinne, joka haluu seistä veskarin edessä ja ottaa mustelmia ku Fenenko heittää kiekkoa maalille.
Tämä on totta. Tehot olisivat erilaiset jos saisi pelata Tuomolan yv-minuutit.Fenenko on vielä raakile, mutta sellaista Klingberg vibaa kundissa on. Tällä hetkellä tehot kärsivät kun 2. YV pääsee pelaamaan vain jonkun hassut 15sekkaa lopusta kun ykkönen on ensin sekoillut liian pitkään jäällä.
Eikö hän ole pelannut pelejä myös 1 ylivoimalla?Tämä on totta. Tehot olisivat erilaiset jos saisi pelata Tuomolan yv-minuutit.
En oikeasti muista, mutta ei ainakaan nyt sen koommin kun YV:tä on laitettu "kuntoon". Tuomola siellä on liikkunut ja syötellyt, ei ampunut.Eikö hän ole pelannut pelejä myös 1 ylivoimalla?
Eniten hukassa aivan 5vs5 puolustamisen perusasioissa. Missä, miten ja minne liikutaan ja mihin ei. Puolustuksen leevilemberg, joka hakee itseään, kun peli laitetaankin tiettyyn muottiin. Koko muu nelikko pelasi eri lätkää. Aihio on, mutta töitä vaatii.Vaikeaa oli. Toivoisi kyllä että onnistuu, mutta tänään oli puolustuksen heikoin lenkki.
Olisiko ollut RD:n katupoika jaksossa, niin ainakin Tuomola oli siinä vieressä tulkkaamassa.Vähän mietityttää että mitenhän pelitapa tulkkaukset on hoidettu. Dufva on tunnettu siitä ettei mielellään englantia puhu. En tiedä muistanko nyt ihan omiani jostain lukeneena että Sportissaki valmentanut suomeksi ja joku tulkannut sen puheet vaikka jengi ollut täynnä ulkkareita. Fenenko ainoana ulkomaalaisena tarvii varmasti erityishuomion pelitapa asioihin varsinki ku on noin nuori jannu eikä niin herkästi uskalla välttämättä sanoa jos ei ymmärtänyt mitä tarkoitettiin. Haluan kuitenki uskoa että tuolla otetaan se isosti huomioon ja pihalla oleminen johtuu ihan muista jutuista.
Maassa maan tavalla ja jos ei suomi tartu, niin siinähän istuu sitten poppareilla... no ei kait sentään. Uskoisin sieltä kopista löytyvän kohtuullinen määrä kielitaitoa. Ei varmasti jää tästä kiinni.
Tässähän on vahva Klingberg-viba eli muutaman kauden liian aikaisin tulee Jokereihin. Täällä mitään junnuja katella tekemässä virheitä. Oikein kun osattaisiin poikaa kehittää, niin kyllä tästä paljon iloa tulee olemaan. Eilen upea syöttö maaliin. Potentiaalia on.
Samaa mieltä mä tässä olen. Palstalla vain on tullut aika paljon rapaa tänään Fenelle. Eihän tuo hyvä peli ollut ja saakin antaa rapaa, mut mä nään tässä isoa potentiaalia ja toivoisin ettei tätä ryssitä.Syytä ois kyllä katella ja antaa aikaa. Pitkässä juoksussa voi poikia satoja tuhansia NHL korvauksia. Toki nyt kun on sen verran kriittinen kausi että vähän nihkeä tilanne :D
Mikäs siinä jos tekee virheitä. Niistä oppii ja kehittyy. Kuuluu nuoren elämään.