madeOFspade
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ässät
Matinpalo on vallannut itselleen paikan top3 pakkina. Kyllä taakse jää kaikki muut pl. McCoshen. Phillipsin tilanne on vielä auki, onko Matinpalo jopa top2.
Tämä mies parantaa koko ajan. Seuraava jatkosopimus hänelle, heti ensi viikolla, ennen kuin muut huomaa ja hinta nousee.
Kyllä tosiaan jatkopaperi olisi saatava aikaan nopeasti, joulutauolla taitaa olla jo myöhäistä..
Ottiko Matinpalo jotain osumaa tänään ku ei viimeisessä erässä enää pelannut
On aika kova odotus pakistosta, vaikka heittomerkeissä onkin tuo seiskapakki. Tälläkin hetkellä kuuluisi tuossa rosterissa olla huomattavasti korkeammalla. Ei välttämättä edes kolmosparissa.Toivottavasti SK:n toimituksen tiedot pitävät kutinsa ja Kola Matinpalo jatkaa Ässissä.
Joensuun haastattelun jälkeen tunne Matinpalon tärkeydestä joukkueelle korostui entisestään. Pelillisestihän Matinpalo on loistava ”seiskapakki”. Tällä hetkellä pieni ”suvantovaihe” ehkä menossa ja silti taso riittää hienosti.
Heittomerkeissä seiskapakki, mutta toisaalta myös helppo perustella.On aika kova odotus pakistosta, vaikka heittomerkeissä onkin tuo seiskapakki. Tälläkin hetkellä kuuluisi tuossa rosterissa olla huomattavasti korkeammalla. Ei välttämättä edes kolmosparissa.
Hyvässä lykyssä on kohta top 4 puolustaja, ja silloin hän vasta hyvä sainaus onkin hintaansa nähden. Kaikki ovat nähneet kuinka suuri on ollut kehitys ja tasonnosto, joten ehdottomasti hyvä sopimus mun mielestäni.Itse en ymmärrä mitä järkeä tälläisissä sopimuksissa on?! Ei tänne kuulu sainata mitään hyviä ”seiskapakkeja” kun omista junnuista löytyy täyttäjät näihin rooleihin ja paljon edullisemmin. Top4 pakkeihin pitäisi sijoittaa rahallisesti ja loput saadaan omista ja Matinpalo ei ole missään nimessä top4 liigajoukkueessa.
On kyllä enemmän kuin seiskapakki ja taatusti valmiimpi kuin yksikään tuleva junnu Liigaan.Itse en ymmärrä mitä järkeä tälläisissä sopimuksissa on?! Ei tänne kuulu sainata mitään hyviä ”seiskapakkeja” kun omista junnuista löytyy täyttäjät näihin rooleihin ja paljon edullisemmin. Top4 pakkeihin pitäisi sijoittaa rahallisesti ja loput saadaan omista ja Matinpalo ei ole missään nimessä top4 liigajoukkueessa.
Satakunnan Kansan tietojen mukaan Ässien jatkosopimuksella ensi kaudeksi sitoma Matinpalo saapui Poriin kesken kauden 2020–2021. Oliko lempinimesi kotikulmilla Espoossa Matinkylän maalitykki?
”Hah, olen Kaitaalta!”
ONKO Ässien pukukopissa helpompi pärjätä espoolaisena kuin stadilaisena?
”Ihan tarpeeksi saa kuulla espoolaisuudestakin. Vantaalla Jokerien vuosinaan asunut kapteeni Joensuu tekee kyllä selväksi, että kaikki espoolaiset ovat syntyneet kultalusikka takapuolessaan.”
Jynssättiinkö puolustuskuvioita koko maajoukkuetauko?
”Ei, sain viettää viisi päivää Espoossa. Nyt on kivempi tulla hallille, kun alla on voittoputkea. Kaikki ovat hymyssä suin.”
Onko liigakiekkoilijan kasvatettava marraskuussa partaa tai ainakin viiksiä?
”Minulla on ollut tämä (punertava) parta 18-vuotiaasta asti. Jos ajan sen ja viikseni, näytän 15-vuotiaalta, naurahti kuukausi sitten 24 vuotta mittariin saanut Matinpalo.
Onkohan Matinpalon nimi käännetty jostain kartanosuvusta 1900-luvun taitteessa?
”Vaarin isä sen sellaiseksi muutti. Tarinan mukaan suvussa taisi olla Matti, joka poltti jonkun metsän.”