Niko Kapasen tilanne

  • 60 099
  • 68

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
EV Zugin kotisivulla oli 11.6 muutaman tunnin ajan lehdistötiedote, jossa sanottiin että Niko Kapanen pelaa Zugissa kaudella 2004-05, jos ei saa NHL:stä yhdensuunnan sopimusta. Onko jollakin parempaa tietolähdettä.
 

Elton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Viestin lähetti Professori McGarmiwa
Onpa hauska kuulla, että jokun ihan oikeasti vieläkin uskoo Veikkaajaan vaikka se on niin monta kertaa jo mennyt metsään heitoissaan.
Tiedätkös, että kirjoittavat toimittajat laittavat haastateltavan suuhun ihan mitä vaan mieleen juolahtaa. Jälkikäteen niitä ei useinkaan korjata.

Ihan vaan vertauskuvaksesi;
Luen minäkin Harry Pottereita mutta tiedän sentään ettei mikään niissä ole oikeaa elämää.

Noh, uskotellaan kaikki itsellemme että Niko pelaa Kerhossa ensi kaudella niin menee sinunkin kesä mukavammin...
 
Viimeksi muokattu:

mummi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Samarkand AF, Ghizjablah Amur-dvaktay Sport
Elton hei...

mä veikkaan, että Niko ei tuu Kerhoon kun se on lukenu sun tänne kirjottamia juttuja Rob Tallasin kohtelusta viime kaudella!
Muuten kyllä...
 

miso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Playing Knights
Re: Elton hei...

Viestin lähetti mummi
mä veikkaan, että Niko ei tuu Kerhoon kun se on lukenu sun tänne kirjottamia juttuja Rob Tallasin kohtelusta viime kaudella!
Muuten kyllä...


Tietääkseni Nikolla ei ole sydämen kanssa ongelmia ja toisekseen luulisi Nikon luottavan "omaan seuraansa" vaikka tänne mitä ikinä tahansa kirjottaisikaan.
 

Elton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Re: Elton hei...

Viestin lähetti mummi
mä veikkaan, että Niko ei tuu Kerhoon kun se on lukenu sun tänne kirjottamia juttuja Rob Tallasin kohtelusta viime kaudella!
Muuten kyllä...

Vetäseppäs säkin mummi jotkut oikein nasevat ketjusommitelmat kehiin ja pistä Niko Kapanen vähintään pariin kenttään pörräämään ni tulee parempi olo sullekkin...
 
Suosikkijoukkue
Kerho ja Philly
Viestin lähetti Elton
Noh, uskotellaan kaikki itsellemme että Niko pelaa Kerhossa ensi kaudella niin menee sinunkin kesä mukavammin...

Ai samalla lailla kuin sinä uskottelet mielessäsi Metropolitin jatkavan Jokereissa. Pistä hänetkin varmuuden vuoksi ainakin kahteen ketjuhahmotelmaasi niin voit ainakin juhannukseen asti olla positiivisemmin mielin.
 

Elton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Viestin lähetti Tribal
Ai samalla lailla kuin sinä uskottelet mielessäsi Metropolitin jatkavan Jokereissa. Pistä hänetkin varmuuden vuoksi ainakin kahteen ketjuhahmotelmaasi niin voit ainakin juhannukseen asti olla positiivisemmin mielin.

Tässä se optimistin ja realistin ero kulkeekin! Itse ajattelen hyvin realistisesti ja olenkin ketjusommitelmani tehnyt ilman Metroa. Metron pelaaminen Jokereissa on epätodennäköistä. Olen tämän tajunnut jo aikaa sitten, eikä minun tarvitse vetää ranteita auki syksyllä.

Kerho-fanit tuntuvt olevan taas melkoisen optimistisia Kapasen suuhteen, vaikka Sveitiläisseura on jo kertaalleen lehdistö-tiedotteessaan Kapasen sopimuksen julkaissut.
Teidän ranteet ne on mitkä tässä huolestuttavat.
 
Suosikkijoukkue
Kerho ja Philly
Viestin lähetti Elton
Tässä se optimistin ja realistin ero kulkeekin! Itse ajattelen hyvin realistisesti ja olenkin ketjusommitelmani tehnyt ilman Metroa. Metron pelaaminen Jokereissa on epätodennäköistä. Olen tämän tajunnut jo aikaa sitten, eikä minun tarvitse vetää ranteita auki syksyllä.

Kerho-fanit tuntuvt olevan taas melkoisen optimistisia Kapasen suuhteen, vaikka Sveitiläisseura on jo kertaalleen lehdistö-tiedotteessaan Kapasen sopimuksen julkaissut.
Teidän ranteet ne on mitkä tässä huolestuttavat.

Olenko minä sitten ottanut Kapasen mukaan omiin ketjusommitelmiini viime aikoina? Itse asiassa onko kukaan Kerhon kannattaja tässä ketjussa optimistisesti odottanut Kapasen pelaavan HPK:ssa ensi kaudella? Aika hauskasti vedät omia johtopäätöksiä Kapasen tilanteesta ja Kerhon kannattajien odotuksista.

Niin eli Niko Kapasen pelaaminen ensi kaudella Kerhossa on todella epätodennäköistä. Ihmettelen, että mistä vedät johtopäätökset, että täällä odoteltaisiin optimistisesti Nikon pelaavan Kerhossa ensi kaudella. Minä en ainakaan tämän ketjun kirjoituksista sitä löydä.

P.S. Hyvin toimittu Kerho kuitenkin
 

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Viestin lähetti Elton

Kerho-fanit tuntuvt olevan taas melkoisen optimistisia Kapasen suuhteen, vaikka Sveitiläisseura on jo kertaalleen lehdistö-tiedotteessaan Kapasen sopimuksen julkaissut.
Teidän ranteet ne on mitkä tässä huolestuttavat.

Luepas näitä ketjuja kertaalleen, ja sano sama sitten uudestaan. Vanhoihin kokemuksiin perustuen en usko, että kuitenkaan pystyt kantaasi faktojen edessä muuttamaan.
 

Elton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Viestin lähetti sopuli
Luepas näitä ketjuja kertaalleen, ja sano sama sitten uudestaan. Vanhoihin kokemuksiin perustuen en usko, että kuitenkaan pystyt kantaasi faktojen edessä muuttamaan.

Mielestäni se on optimistista suhtautumista Kapasen Kerhossa pelaamista kohtaan, kun kaikki huhut Kapasen pelaamisesta jossain muualla teilataan, vedoten vaikka nyt sitten lähteen luotettavuuteen.

Kaikella kunnioituksella Kerhohenkisiä Jatkoaikalaisia kohtaan pidän kuitenkin Veikkaja-lehteä luotettavampana lähteenä kuin Jatkoaikaan kirjoittavia Kerho-faneja.
 
Viimeksi muokattu:

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Viestin lähetti Elton
Mielestäni se on optimistista suhtautumista Kapasen Kerhossa pelaamista kohtaan, kun kaikki uutiset Kapasen pelaamisesta jossain muualla teilataan, vedoten vaikka nyt sitten lähteen luotettavuuteen.
Niin missä niitä uutisia Kapasen ensi kauden seurasta sitten olikaan? Huhuareena/Eurohockey.net? Zugin kotisivut, joilta uutinen vedettiin pois? Arvaaja?

En käyttäisi tässä kohtaa sanaa 'uutinen', kun lähteet ovat mitä sattuu. Huhu on uutinen vasta sitten, kun sille saadaan virallinen vahvistus.
 

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, MASO
Viestin lähetti Elton
Kaikella kunnioituksella Kerhohenkisiä Jatkoaikalaisia kohtaan pidän kuitenkin Veikkaja-lehteä luotettavampana lähteenä kuin Jatkoaikaan kirjoittavia Kerho-faneja.
Täytyy kuitenkin muistaa, että Veikkaaja saattaa hyvinkin saada niitä tietojansa juurikin näiltä sivuilta. En nyt sano, että näin tapahtuisi aina, mutta kyllähän täältä poimitaan juttuja - kuten esim. ne Tallasiin liittyneet syytökset.
 

Elton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Viestin lähetti Ossi

En käyttäisi tässä kohtaa sanaa 'uutinen', kun lähteet ovat mitä sattuu. Huhu on uutinen vasta sitten, kun sille saadaan virallinen vahvistus.

Termi korjattu, pointti pysyy samana!
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Viestin lähetti Elton
Termi korjattu, pointti pysyy samana!
No miksi emme sitten saisi olla edes salaisesti optimistisia 'oman pojan' paluun suhteen? Vain siksikö, että jokakesäinen huhuruletti pyörii miten sattuu? Miksi meidän täytyy laittaa jäitä hattuun? Onko se joltain toiselta pois, jos spekuloimme edes ohkaisen oljenkorren varassa?

Minä tykkään ainakin tässä vaiheessa kautta spekuloida hiljaa mielessäni kaikella mahdollisella ja jokainen huhu ja uutinen laitetaan korvan taakse, jotta voi sitten syksyllä leikkiä besserwisseriä. Joku toinen tykkää rakentaa fantasiarostereitaan satamäärin eri variaatioilla. Näköjään joku tykkää siitäkin, että saa käydä huutelemassa vieraisiin pöytiin. Niin että mikä se pointtisi sitten loppujen lopuksi on?
 

Elton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Viestin lähetti Ossi
No miksi emme sitten saisi olla edes salaisesti optimistisia 'oman pojan' paluun suhteen? Vain siksikö, että jokakesäinen huhuruletti pyörii miten sattuu? Miksi meidän täytyy laittaa jäitä hattuun? Onko se joltain toiselta pois, jos spekuloimme edes ohkaisen oljenkorren varassa?

Minä tykkään ainakin tässä vaiheessa kautta spekuloida hiljaa mielessäni kaikella mahdollisella ja jokainen huhu ja uutinen laitetaan korvan taakse, jotta voi sitten syksyllä leikkiä besserwisseriä. Joku toinen tykkää rakentaa fantasiarostereitaan satamäärin eri variaatioilla. Näköjään joku tykkää siitäkin, että saa käydä huutelemassa vieraisiin pöytiin. Niin että mikä se pointtisi sitten loppujen lopuksi on?

Hyvä hyvä, minähän en ole muuta tässä ketjussa kirjoittanutkaan kun kehottanut tekemään kokoonpanoveikkauksia, jossa Kapanen on mukana vaikka oikein kahdessa ketjussa, mutta tuntuu olevan teille herkkä aihe joten annetaan olla...
 

Twite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeenlinnan Pallokerho
Viestin lähetti Elton
minähän en ole muuta tässä ketjussa kirjoittanutkaan kun kehottanut tekemään kokoonpanoveikkauksia, jossa Kapanen on mukana vaikka oikein kahdessa ketjussa
Sekö oli riittävä sisältö kirjoittaa tähän ketjuun?
----
Noh, jotta itse en syylistyisi samaa Hyvin toimittu, Kerho-linjaan niin laitan oman spekulaationi.

1) Niko Kapanen tulee pelaamaan työsuluttomassa NHL:ssä kauden 2004-5. Koskaan ei selviä missä olisi pelannut jos olisi ollut työsulku, eli jokainen pitää omaa tämän hetken tietoaan varmana ikuisuuteen asti.

2) Niko Kapanen pelaa Sveitsissä kauden 2004-5. Niin, no me HPK-läheiset tahot vain laitoimme huhun Nikon HPK:ssa pelaamisesta liikkeelle koska (onnistuneena) tarkoituksenamme oli estää Nikon pelaaminen Jokereissa. Toimi Ville Leinon kohdalla, miksi ei Kapasenkin kohdalla.

Ai niin, ne ketjut. HPK 2004-5

Voutilainen-Kapanen-Laakkonen
Mäkiaho-Keinänen-Setzinger
Lahti-Riihijärvi-Hassinen
Louhi-Metropolit-Väisänen

Ei mahdu Niko millään kahteen kenttään, sori.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Viestin lähetti Elton
Kaikella kunnioituksella Kerhohenkisiä Jatkoaikalaisia kohtaan pidän kuitenkin Veikkaja-lehteä luotettavampana lähteenä kuin Jatkoaikaan kirjoittavia Kerho-faneja.
Kaikella kunnioituksella sinun kirjoituksiasi kohtaan, mutta ne tarjoavat meille lähinnä viihdearvoa tahattoman mutta ihan virkistävän komiikkansa ansiosta. Mutta ota nyt kuitenkin tuo viikkopalkinto tuosta. Näin hiljaisina aikoina se irtoaa vähän vaisummallakin esityksellä.
 
F

Flonaldo

Viestin lähetti Johannes
EV Zugin kotisivulla oli 11.6 muutaman tunnin ajan lehdistötiedote, jossa sanottiin että Niko Kapanen pelaa Zugissa kaudella 2004-05, jos ei saa NHL:stä yhdensuunnan sopimusta. Onko jollakin parempaa tietolähdettä.
Ei ole parempaa tietolähdettä, mutta eihän sellaista parempaa kaivatakaan - tuohan on aivan loistava.

Zugin sivuilla oli uutinen Kapasen pelaamisesta. Sen jälkeen hyvin pikaisesti ko. uutinen katosi, korjaan: poistettiin, seuran sivuilta. Eiköhän tuo kerro tilanteen tilan melko tarkkaan.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Viestin lähetti Elton
Hyvä hyvä, minähän en ole muuta tässä ketjussa kirjoittanutkaan kun kehottanut tekemään kokoonpanoveikkauksia, jossa Kapanen on mukana vaikka oikein kahdessa ketjussa, mutta tuntuu olevan teille herkkä aihe joten annetaan olla...
No perhana. Kun oikein pyytämällä pyydetään, niin tässä vähän ekstraakin samalla. Elikkäs näin uskon ensi kauden kokoonpanon lutviutuvan:

Kapanen - Kapanen - Kapanen
Kapanen - Kapanen

Kapanen - Kapanen - Kapanen
Kapanen - Kapanen

Kapanen - Kapanen - Kapanen
Kapanen - Kapanen

Kapanen - Kapanen - Kapanen
Kapanen - Kapanen

Ja kun hyvällä kesätuulella ollaan, niin pannaan Eltonille vielä näppylähanskat kaupan päälle.
 

Elton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Tarvitsee näköjään ihan oikeasti laittaa itselle ylös muistutus, että jos tässä nyt ilmat lämpiää ja sattuu eksymään Tyynen kannelle oluelle, niin ei pidä ottaa puheeksi Kapasen Nikoa, eikä itse-asiassa kannata puhua koko ensikauden rosterista sanaakaan. Tuntuu olevan punainen vaate Hämeenlinnalaisille...
 
F

Flonaldo

Rontti: Unohdit Kapasen maalivahdin tontilta, tosin sinne voidaan laittaa vaikka Kimmo.

Punaiseen kesäleninkiin pukeutuneella homppelille brittilaulajalle propsit; harvoin tyhjien kivien kumina pään sisällä huvittaa näin suurta joukkoa vallan mahdottomasti.
 

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Viestin lähetti Elton
Tarvitsee näköjään ihan oikeasti laittaa itselle ylös muistutus, että jos tässä nyt ilmat lämpiää ja sattuu eksymään Tyynen kannelle oluelle, niin ei pidä ottaa puheeksi Kapasen Nikoa, eikä itse-asiassa kannata puhua koko ensikauden rosterista sanaakaan. Tuntuu olevan punainen vaate Hämeenlinnalaisille...
Älä imartele ittees. Et sää oo saanut muuta aikaan kuin Iltalypsystä tuttuja karjakko-katseita. Harvoin noin pienillä ansioilla ansaitaan Daespoo-viikkopalkintoa. Menköön kesän piikkiin.

Ja nyt voitkin mennä heittelemään onnettomia trollejasi vaikka HIFK-osioon. Aloita vaikka Santalasta tai Harkinsista. Sen luulisi tehoavan.
 

Johannes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, jääkiekko.
Viestin lähetti Flonaldo
Ei ole parempaa tietolähdettä, mutta eihän sellaista parempaa kaivatakaan - tuohan on aivan loistava.

Zugin sivuilla oli uutinen Kapasen pelaamisesta. Sen jälkeen hyvin pikaisesti ko. uutinen katosi, korjaan: poistettiin, seuran sivuilta. Eiköhän tuo kerro tilanteen tilan melko tarkkaan.

Senkö, että Niko Kapanen pelaa ensi kaudella HPK:ssa. : ) : )

Palataan asiaan jos on syytä, kesän lopulla. Eläkää toivossa siihen saakka.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös