Niko Kapanen Dallasiin

• 8 007
  • 95

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United
Sahlstedt & Rintanen

Antille sen verran kommenttia, että Kalle ja Kimmo olivat Lukon runkopelaajia jo monena kautena ennen TPS:ään siirtymistään. Molemmat pääsivät kokeilemaan maajoukkuepelejä jo Rauman aikoinaan. Rintasella oli kaksi yli 30 pisteen kautta , Pikku-Killerillä jopa yli 40 pisteen kausia liigassa.

Siksi väitänkin, että nuo kaverit olivat valmiita pelaajia Turkuun siirtyessään. Ovat toki kehittyneet TPS:ssä, Sahlstedtilta meni kylläkin 2 ekaa Åbo-kautta tehottomammin kuin 4 edellistä Lukko-kautta, mutta sitten repesi piste-ennätys jne.

kerpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pride FC, Iron Maiden
Viestin lähetti Potaichuk #67
Habby, on se varmaan inhottavaa asua Turussa. Seurata miestentasolla naistenkiekkoa jossa ei nähdä kontaktipeliä lainkaan. Joka vuosi sillä tulee sitten mestaruuksia joka varmaan myöskin tylsistyttää. En minä haluaisi kannattaa mitään joukkuetta joka voittaa lähes joka vuosi mestaruuden. Voitoista menee se riemu. No ohhoh, ei sentään. Perun tuon neitipuheen. Onhan teillä siellä Suomen pelätyin poliisi Marco "Rotta" Tuokko joka uskaltaa jopa huitoa mailalla. Hienoa!

Provosointia?

Viimeksi muokattu:

bambamcam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Boston Bruins
N H L

Mielestäni on vain positiivista pelaajien siirtyminen taalaliigaan.
Sinne he itse haluavat, koska siellä pelataan parasta kiekkoa.
Okei, ehkä siellä myös maksetaan paremmin.

Hyvä on SM-Liigankin taso. Sen kertoo lähtijöiden määrä.
Aina on mukavampi seurata tuttujen pelaajien pärjäämistä
NHL:n vaativassa sarjassa.

Pääseekö Nurminen pelaamaan? Tööttääkö Haakana?
Pyöritteleekö Pärssinen? Maalaako Bednar?...

Mielenkiintoista!

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
hyvä ketju joo

from toxteth_t Harmittaa joka vuosi katsella, kun HPK RYÖSTÄÄ divarijoukkueilta lupaavia pelaajia omiin itsekkäisiin tarkoituksiinsa. Suuri ja paha RYÖSTÄJÄ-HPK houkuttelee lupaavat mestiskiekkoilijat leveämmän leivän ääreen ja harjoittaa vihamielistä värväämistä surutta jopa ennen Suomen Jääkiekkoliiton mestaruuden ratkeamista.

oikeastaan en tiedä ketä ne on ryöstelly sieltä divarin puolelta pärssisen ja hentusen jälkeen. suuri ja paha hpk? näin on. rautakansleri lintumäki on vihamielisen kylmällä kädellä ryöstänyt pelaajia esim turunsuunnalta (tuto) kun tepsissä ei ole ollut tilaa? (koivisto, kakko, pärä jne)

kyllä tietysti välillä kihahtaa tps fanien ylimielinen varmuus.

tps: nyt paluumuutajia ovat muistaakseni knurminen ja alatalo jotka ovat tähän liigaan hyviä vahvistuksia. tuskin tpsin taso viime vuodesta laskee. puolustus on ilmeisesti kärsinyt eniten, mutta tps pelaa paljon koko kentällisellä+maalivahti peli on varmaa.

luultavasti tps on taas väh 3 parhaan joukossa.

toivottavasti kerho pääsee pleijareihin.

Kullervo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ylimielisyys?

Kenestä tahansa tulee ylimielinen, kun muut ovat kateellisia. Ei sille voi mitään, että TPS on viimeiset vuodet ollut Suomen paras joukkue.

Liigan taso voi laskea hetkellisesti, mutta aina nousee uusia nuoria kykyjä ja kiinnostavuus säilyy.

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Re: Ylimielisyys?

Viestin lähetti Kullervo
Kenestä tahansa tulee ylimielinen, kun muut ovat kateellisia. Ei sille voi mitään, että TPS on viimeiset vuodet ollut Suomen paras joukkue.
Ei voikaan, emme me fanit ainakaan. Se vain on sääli, että joillakin ylimielisillä TPS-faneilla on selkeä pyrkimys herättää muissa se mielikuva, että kaikki TPS-fanit ovat ylimielisiä. Onneksi tiedämme ettei näin ole, tilanne on helposti tarkistettavissa tältä palstalta. Ei tosin tästä viestiketjusta.

En ymmärrä puheita liigan tason alenemisesta ja mielenkiinnon vähenemisestä. Tällä hetkellä näyttää siltä, että liigan suurjoukkueet menettäisivät useita pelaajia rahaliigaan suureen ja mahtavaan Amerikkaan. Näinollen ne joukkueet, joita eräät tietyt nimeltämainitsemattomat palstan nimimerkit ovat tottuneet pitämään ärsyttävinä jaloissapyörijöinä, ovat tilanteessa, jossa mitalin saavuttaminen on lähempänä toteutumista kuin pahimpien kuppausvuosien jälkeen. Mistähän lähtien yllätyksellisyys on ollut huono asia urheilussa? Toki jonkun norsunluutorni saattaa heilua, jos mitalikolmikossa komeilee nimet Kärpät, Ilves ja HPK, mutta mitä muuta negatiivista asiassa olisi kuin se, että finaaleja ei pelattaisi puolityhjissä suurhalleissa?

Mutta jos on tottunut katselemaan maailmaa vain oman napansa ympäriltä niin on helppoa tulla siihen johtopäätökseen, että oma joukkue on aina se paras ja oman joukkueen toiminta on aina oikein. Muut ovat huonoja, kateellisia ja väärässä. Jokainen omalla tyylillään, mutta metsällä on ikävä taipumus vastata vähän samaan tyyliin kuin miten sinne on huudettu.

Edit: Lähden tästä lomille, joten herneen nenuun vetäisseet voivat rauhoittua. Henkilökohtaisuudet kun tavoittavat minut vasta kuukauden päästä. Adios! :cool:

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
HIFK
Designer

Aivan samaa mieltä. Se olisi hienoa jos "pienet" pärjäisivät ensi vuonna.

Lisäksi totean että oman mielikuvani mukaan eniten ylimielisiä ovat TPS fanit jotka eivät asu Turussa, he ovat valinneet joukkueensa menestyksen takia ja odottavat jatkuvaa menestystä. En halua hyökätä ketään "oikeaa" TPS fania kohtaan, mutta ärsyttää tämä "TPS:illä on oikeus menestyä" mentaliteetti.
TPS on varmasti maan suosituin seura, Tappara oli suosituin 80 luvulla. Mistäköhän tämä johtuu.

Vastaus: menestyksestä. JA MINUA ÄRSYTTÄÄ TÄLLÄISET MENESTYKSEN PERÄSSÄ JUOKSIAT.

Mane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Re: Re: Ei itketä yhtään

Viestin lähetti Habby33

Silti TPS oli keväällä jälleen kerran Suomen Mestari, ansaitusti. Enkä näe mitään syytä miksi se ei olisi saman tittelin haltija myös kesällä 2002.

Mikään joukkue ei ole voittanut Suomen mestaruutta neljää kertaa peräkkäin, vaikka mestaruus on ratkaistu peräti 70 kertaa. Se on siis mahdotonta. TPS ei ole Suomen mestari 2002, vaikka hankkisivat Brett Hullin ja Eric Lindrosin.

huihai

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nuorempi Nelson

"JA MINUA ÄRSYTTÄÄ TÄLLÄISET MENESTYKSEN PERÄSSÄ JUOKSIAT."

Millaisia sikoja nämä menestyksen perässä juoksiat ovat?:D :p ;)

kerpo

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pride FC, Iron Maiden
Re: Re: Re: Ei itketä yhtään

Viestin lähetti Mane
Mikään joukkue ei ole voittanut Suomen mestaruutta neljää kertaa peräkkäin, vaikka mestaruus on ratkaistu peräti 70 kertaa. Se on siis mahdotonta. TPS ei ole Suomen mestari 2002, vaikka hankkisivat Brett Hullin ja Eric Lindrosin.

Jaahas.
Onko se kenties kielletty lailla?

Rehtori

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa / Ilves
Hyvä Kerpo! Olet selvästikin huumorimies!!!

mikkoz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho
by KERPO Onko se kenties kielletty lailla?

No korkeintaan murphyn laki tulee kysymykseen.

toivottavasti toi kvote vaikka onnistuisi.

Habby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Les Canadiens de Montréal, John Ferguson Sr
Re: habby33

Viestin lähetti Nuorempi Nelson
Juuri tämä TPS fanien asenne ärsyttää kaikkia muita, eli se jumalan antama oikeus voittaa jonka te luulette saneenne. Mun pointti oli että pelaajakato oli Jj:n mielestä hauskaa kun se sattu J*****ille, kun TPS:in miehet lähtee-liigan taso romahtaa. Liiga on tylsä koska JYP ei voi voittaa uskomattoman vahvaa TPS:iä, vaan vain TPS:n. Kukaan IFK/J****t/Tappara/Kärpät fani ei ole niin itseään täynnä että väittäisi että taso romahtaa kun oma joukkue menettää pari tähteä NHL:ään.

liigan taso on romahtanut? eikä ole, ja vaikka olisi mitä sitten?
Eikö Turussa voida seurata vähän nimettömämpää joukkuetta joka pelaa nimettömiä joukkueita vastaan?

Ligasta on lähtenyt joka vuosi pelajia, joka vuosi tulee uusia tähtiä.

Aika kummallinen asenne. Siis faneilla, oli minkä joukkueen fani vain, ei ole oikeutta vaatia ja odottaa joukkueeltaan voittoja? Pitäisikö istua hiljaa nurkassa vai mitä?

Siis Jj:n mielestä se oli hauskaa, kun Jokereilta lähti pelaajia, mutta Tepsin pelaajien lähtö merkitsee liigan tason laskua? Minun ei kuulu korjata, jos olet ymmärtänyt asian niin kuin itse tahdot, mutta kerropa missä Jj niin sanoo? Mielestäni ei missään.

Tämä tulee olemaan viimeinen vastaukseni sinulle, koska tosiaankin näytät ymmärtävän ihmisten jutut niin kuin haluat. Vielä kerran: SM-liigan tason lasku <b>EI JOHDU AINOASTAAN</b> Tepsin pelaajien lähdöstä - jokohan uppoaisi? - vaan kaikista lähtijöistä. Se, kuka väittää, että Virran, Sahlstedtin, Hagmanin, Pärssisen, Kapasen, Hentusen, P. Nurmisen, Dahlmanin, Bednarin, Vertalan, etc. lähtöjen mukana liigan taso ei ole tippunut, on sokea.

Kyllä liigasta on aina lähtenyt pelaajia - jopa huippu sellaisia - mutta ei käsittääkseni yhtä paljon kuin nyt. Nyt lähti hirveä määrä taitoa pois.

Turkulaisista en tiedä, mutta kyllä minä seuraisin mieluummin liigaa, jossa on nuo yllä mainitut herrat mukana kuin liigaa, joka nyt on jäämässä käsiin.

Viimeksi muokattu:

Habby

Jäsen
Suosikkijoukkue
<b>Jussihoolle</b> kiitos vastauksesta.

<b>Domy</b>, puhuit täyttä asiaa.

<b>Mane</b>, tiedän, että mikään joukkue ei ole koskaan Suomen miesten jääkiekon pääsarjatasolla voittanut neljää mestaruutta peräkkäin. Ja se olisi nyt mahdotonta. Kerpo esitti hyvän kysymyksen. Onko neljän peräkkäisen mestaruuden voittaminen kielletty lailla?

Ja jos Lindros ja Hull Turkuun tulisivat, niin sitten olisi toivo jo mennyt, mutta onneksi näin ei ole tapahtunut.

Viimeksi muokattu:

Habby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Re: Re: Ylimielisyys?

Viestin lähetti Designer
Ei voikaan, emme me fanit ainakaan. Se vain on sääli, että joillakin ylimielisillä TPS-faneilla on selkeä pyrkimys herättää muissa se mielikuva, että kaikki TPS-fanit ovat ylimielisiä. Onneksi tiedämme ettei näin ole, tilanne on helposti tarkistettavissa tältä palstalta. Ei tosin tästä viestiketjusta.

En ymmärrä puheita liigan tason alenemisesta ja mielenkiinnon vähenemisestä. Tällä hetkellä näyttää siltä, että liigan suurjoukkueet menettäisivät useita pelaajia rahaliigaan suureen ja mahtavaan Amerikkaan. Näinollen ne joukkueet, joita eräät tietyt nimeltämainitsemattomat palstan nimimerkit ovat tottuneet pitämään ärsyttävinä jaloissapyörijöinä, ovat tilanteessa, jossa mitalin saavuttaminen on lähempänä toteutumista kuin pahimpien kuppausvuosien jälkeen. Mistähän lähtien yllätyksellisyys on ollut huono asia urheilussa? Toki jonkun norsunluutorni saattaa heilua, jos mitalikolmikossa komeilee nimet Kärpät, Ilves ja HPK, mutta mitä muuta negatiivista asiassa olisi kuin se, että finaaleja ei pelattaisi puolityhjissä suurhalleissa?

Ilmeisesti tarkoitit minua ylimielisyydellä. Aivan sama miksikä minua pidät, mutta en ole mielestäni sanonut mitään ylimielisyyteen viittaavaa. olen vain äärettömän ylpeä kannattamastani joukkueesta, jos se on ylimielisyyttä, niin olkoon niin. Sehän tarkottaisi, että kaikki fanit ovat ylimielisiä. Tai jos he siis ovat ylpeitä joukkuestaan, niin kuin kuuluisi olla.

En ole sanonut, että yllätyksellisyys olisi huono asia. Olen monta kertaa sanonut, että minun TPS-faniuden aikana parasta mitä on tapahtunut oli vuoden 1998 pudotuspelit. Yllätykset ovat urheilun suola. Omasta mielestäni tason laskulla ja sitä pitämistä huonona, ei ole mitään tekemistä yllätyksien vihaamisella. Tositetaan vielä kerran: <b>Yllätykset ovat urheilun suola.</b>

Habby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Re: Designer

Lisäksi totean että oman mielikuvani mukaan eniten ylimielisiä ovat TPS fanit jotka eivät asu Turussa, he ovat valinneet joukkueensa menestyksen takia ja odottavat jatkuvaa menestystä. En halua hyökätä ketään "oikeaa" TPS fania kohtaan, mutta ärsyttää tämä "TPS:illä on oikeus menestyä" mentaliteetti.
TPS on varmasti maan suosituin seura, Tappara oli suosituin 80 luvulla. Mistäköhän tämä johtuu.

Vastaus: menestyksestä. JA MINUA ÄRSYTTÄÄ TÄLLÄISET MENESTYKSEN PERÄSSÄ JUOKSIAT.

En tiedä viittatko minuun - luulen, että niin teet - mutta en valinnut Tepsiä suosikikseni menestyksen perusteella. En tiennyt Tepsistä tuon taivaallista, kun faniksi tulin. Kaverini oli armoton TPS-fani ja minua ei kiinnostanut kiekko lainkaan. Hänen ansiostaan minua ruepsi kiekko kiinnostamaan ja suosikkijoukkueeksenikin nousi kaverin suosima joukkue.

En odota jatkuvaa menestystä. Tiedän, että varsin todennälöisesti nämä kultaiset vuodet (1989-) joskus päättyvät ja alkaa heikompi jakso. Mutta nyt, kun TPS on hyvä joukkue, jolla on mahdollista voittaa, niin miksi vaatisin ja odottaisin joukkueeltani muuta?

teemu_s

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, Montreal Canadiens
Habby33!! Onnitteluni!!

Neljästä peräkkäisestä viestistä samaan ketjuun!! Tuohon ei moni pysty!!

Suosikkijoukkue
HIFK
Jj toteaa seuravaa:Toisaalta se myös tasapäistyy. Sen lisäksi että monien TPS:n vastustajien huulilla on hymy herkässä (kuten on vastaavassa tilanteessa itsellänikin ollut, esim.
Hentunen ja Nurminen)

Tason laskeminen on aika monipiipuinen juttu, liigan taso laskee myös silloin kun joku suurseura värvää pieneltä pelaajan ja pistää omaan kolmosketjun. Tämä ei kuitenkaan näytä häiritsevän suurien faneja.

Otetaan esimerkiksi Bednar, IFK värväsi hänet ja Jypin taso laski.
Kaikki ovat samaa mieltä?
IFK:n taso nousi mutta liiga muttui epätasaisemmaksi. Lue Jyp häviää Suurille murskaluvuin.
Ainakin minusta on hauskaa mennä IFK-JYP peliin kun Jypkin voi voittaa muutenkin paitsi jos IFK:ta ei kiinosta. Mielummin tasainen ja "huonompi" liiga kun 13-2 matseja joka viikko.

Liigassa pelataan myös Ässät-SaiPa otteluita mutta ei kai sillä ole väliä mitä paskaa siellä tarjoillaan.Kannatan IFK:ta ja tulen aina kannattamaan, mutta osaan myös arvostaa muiden faneja. Joten tälläiset HPK varastaa divarista heitot, olkoon provosointi mielessä tai ei ovat mauttomia. Niin varastavat mutta jokainen tietää miksi he joutuvat värvämään joka kesä 5-10 uutta ukkoa.
Joskus menee paremmin joskus huonommin, sama pätee TPSiin ja NHL lähtöihin. HPK fanit suhtautuvat paljon paremmin tähän kun TPS fanit.

Olen edelleen järkyttynyt/huvittunut siitä että liigan taso romahti koska TPS menetti pari pelajaa. Se kertoo minusta paljon seuran
faneista, ei kaikista mutta...

Habby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Re: Habby33!! Onnitteluni!!

Viestin lähetti teemu_s
Neljästä peräkkäisestä viestistä samaan ketjuun!! Tuohon ei moni pysty!!

Kiitos! Harmi, etten ollut varautunut tällaiseen, muuten olisin voinut pitää pienen 12-sivuisen puheen :D

Habby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jj toteaa seuravaa:Toisaalta se myös tasapäistyy. Sen lisäksi että monien TPS:n vastustajien huulilla on hymy herkässä (kuten on vastaavassa tilanteessa itsellänikin ollut, esim.
Hentunen ja Nurminen)

Tason laskeminen on aika monipiipuinen juttu, liigan taso laskee myös silloin kun joku suurseura värvää pieneltä pelaajan ja pistää omaan kolmosketjun. Tämä ei kuitenkaan näytä häiritsevän suurien faneja.

--

Liigassa pelataan myös Ässät-SaiPa otteluita mutta ei kai sillä ole väliä mitä paskaa siellä tarjoillaan.Kannatan IFK:ta ja tulen aina kannattamaan, mutta osaan myös arvostaa muiden faneja. Joten tälläiset HPK varastaa divarista heitot, olkoon provosointi mielessä tai ei ovat mauttomia. Niin varastavat mutta jokainen tietää miksi he joutuvat värvämään joka kesä 5-10 uutta ukkoa.
Joskus menee paremmin joskus huonommin, sama pätee TPSiin ja NHL lähtöihin. HPK fanit suhtautuvat paljon paremmin tähän kun TPS fanit.

Olen edelleen järkyttynyt/huvittunut siitä että liigan taso romahti koska TPS menetti pari pelajaa. Se kertoo minusta paljon seuran
faneista, ei kaikista mutta...

Joudun kumoamaan sanani ja vastaamaan vielä kerran, koska et vieläkään sisäistänyt asiaa. Tämän jälkeen en vastaa, sillä ei ole minun ongelmani jos joku ei ymmärrä asiaa, vaikka on lukenut sen jo ties kuinka monta kertaa.

Jj siis sanoi noin? Niin, kyllä huomasin sen, mutta missä Jj sanoo, että <b>VAIN</b> TPS:n pelaajien lähtö merkitsee liigan tason laskua? Ei missään. Case closed.

Liigan taso ja liigan tasapuolisuus eivät ole sama asia. Taso on laskenut, kun <u>monet seurat</u> ovat menettäneet huippupelaajia, mutta samalla tämä tietää liigan tasapuolistumista, mikä taasen on hyvä asia. Joko meni perille? Case closed.

Jaa, ettäHPK-fanit suhtautuvat NHL-lähtöihin paremmin kuin TPS-fanit. No, onnittelut sitten Kerholaisille! Case closed.

Olen edelleen järkyttynyt/huvittunut siitä, että joku/jotkut eivät tajua heille selitettyä asiaa, vaikka se on selitetty ties kuinka monta kertaa. Enää en vaivaudu selittämään. Case closed.

Antti.R

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kimmo ja Kalle

Täytyy korjata, Rintanen tuli Tepsiin JO kaudelle 94-95, näin nopeasti laskettuna oli silloin 21-vuotias. Kimmo ei missään nimessä ollut valmis pelaaja, kuten harva parikymppinen on. Hän on itse todennut ettei olisi pelaajana tällä tasolla ilman Jursinovin koulua, pappa opetti Kimmolle tekemisen meiningin.

Sahlstedt oli sentään 24 ja valmiimpi kuin Rintanen aikanaan, mutta tehot saatiin todella kaivettua esiin kaudella 99-00, jolloin tuli loistava piste-ennätys 30+23. Kolmen ensimmäisen TPS-kauden aikana Sahlstedt mielestäni kasvoi siihen kapteenin rooliin, minkä hän oikeutetusti sai viime kaudelle.

Hyvää päivänjatkoa,

profiler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit

Joudun kumoamaan sanani ja vastaamaan vielä kerran, koska et vieläkään sisäistänyt asiaa. Tämän jälkeen en vastaa, sillä ei ole minun ongelmani jos joku ei ymmärrä asiaa, vaikka on lukenut sen jo ties kuinka monta kertaa.

Tuo on muuten varsin yleinen ja fiksuksikin tulkittu tapa vetäytyä keskustelusta.

Mutta eihän tuo yleisesti ottaen pidä paikkansa. Kommunikointi on aina kaksi suuntainen tie ja kummallakin osapuolella - tässä tapauksessa - kirjoittajalla ja lukijalla - on vastuu viestinnän onnistumisesta ts. viestin perille menosta. Tokihan tuo vastuu ei jakaannu puoliksi ja erityisesti tilanteissa, joissa toinen osapuoli on täysi pässi, voidaan syyttävä sormi kohdistaa suurissa määrin tähän pässiin osapuoleen. Kuitenkin toisellakin osapuolella on, tuon pässeyden havaitessaan, mahdollisuus pyrkiä parantamaan tilannetta. Yleensä tähän on keinoina joko niin kutsuttu "rautalangasta vääntämis" -malli tai "hiljainen poistuminen takavasemmalle" -malli.

Että näin... tuli arjen viimeisinä tunteina mieleen, kohta saa kylmä virrata.

Ja loppuun vielä pahoittelu Habby33:n suuntaan. Ei ollut tarkoitus personoida koko pahuutta sinuun - edes 5% vertaa.

WPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK , Chicago Blackhawks, Leeds United
Antille vielä

Niin, riippuu kyllä siitä, mitä itse kukin tarkoittaa käsitteellä "valmis pelaaja". Itse painotin sitä seikaa, että jos kaveri pystyy toistuvasti tekemään yli 30 pinnaa kaudessa ja saa maaottelukutsuja, niin hän on jo varteenotettava liigapelaaja (vaikka myöhemmin kehitys jatkuisi yhä parempaan) .

"Valmis" voidaan kyllä hyvinkin ymmärtää myös niin, että ollaan uran siinä vaiheessa , jossa pelaaja on parhaimmillaan eli kehityskulkunsa huipulla. Suunnilleen tätä varmaankin itse meinasit.

No ei siitä sen enempää .

Habby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti profiler

Kommunikointi on aina kaksi suuntainen tie ja kummallakin osapuolella - tässä tapauksessa - kirjoittajalla ja lukijalla - on vastuu viestinnän onnistumisesta ts. viestin perille menosta. Tokihan tuo vastuu ei jakaannu puoliksi ja erityisesti tilanteissa, joissa toinen osapuoli on täysi pässi, voidaan syyttävä sormi kohdistaa suurissa määrin tähän pässiin osapuoleen. Kuitenkin toisellakin osapuolella on, tuon pässeyden havaitessaan, mahdollisuus pyrkiä parantamaan tilannetta. Yleensä tähän on keinoina joko niin kutsuttu "rautalangasta vääntämis" -malli tai "hiljainen poistuminen takavasemmalle" -malli.

Kyllä, kommunikointi on kaksipuolista ja minulla kirjoittajana on vastuu siitä, että asiani ymmärretään. Olet täydellisesti oikeassa. En kuitenkaan ymmärrä kuinka voisin selvemmin sanoa, että TPS:n pelaajien lähtö pois ei yksinään laske liigan tasoa, vaan kaikkien joukkueiden pelaajien lähtö. Olen sen mielestäni hyvin selvästi sanonut ja silti joillakin on vaikeuksia ymmärtää.

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy