Todellakin. Sori vaan Karhuselle ei mahdu pelaamaan.Tosi hyvä matsi Papilta! Toivotaan (uskotaan) että jatkaa try-outin jälkeenkin meillä!
Kaks peliä, torjuntaprosentti vaatimaton 94,87%. Alkaako haastamaan Taposta tosissaan? Mielestäni ansaitsee lisää pelejä.
Ei. Hovinen on just hyvä pelaamaan näitä yksittäisiä otteluita, mutta taso ei pysy liigan kärkitasolla enää jos jatkuvasti joutuu pelaamaan.Kaks peliä, torjuntaprosentti vaatimaton 94,87%. Alkaako haastamaan Taposta tosissaan? Mielestäni ansaitsee lisää pelejä.
Toivottavasti loppukauden optio on jo lunastettu. Koeaikahan loppuu tämän kuun lopussa. Ollut todella hyvä.Jälleen eleetöntä supervarmaa peliä.
Voit olla varma että Taponen aloittaaHuomenna byyriin, tästä ei kahta sanaa
Olen tästä melko varma, kunhan yritän hakee fiiliksiä huomiseen :DVoit olla varma että Taponen aloittaa
Voit olla varma että Taponen aloittaa
Joo voi olla näin. Sitäpaitsi Villen IFK:ssa ei juurikaan reagoida mihinkään.Eikö Lundell ja muu valmennusjohto yleensä suunnittele peluutukset etukäteen ja luulen, että huominen peli oli jo korvamerkattu Papille.
Näin toimitaan yleensä joukkueissa jotka tavoittelevat voittoja; maalivahti pelaa putkeen vaikka koko loppukauden jos voittoja tulee liukuhihnalta.Mun puolesta saa pelata niin kauan, kunnes osoittaa tason hiipumista. Toistaiseksi on vain varmempi päivä päivältä.