Niko Hovinen – Pappi byyrissä

  • 92 346
  • 658

Marleau

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuherrusviikot selvästi ohi ja etukulma vuotaa, sääli.


Mä sanoin jo eilen, että tänään olisi kannattanut peluuttaa maalissa Taposta, kun hän pelasi eilen hyvän matsin ja selvästi pappi tarvitsee myös sitä lepoaikaa. Vaikka Hovinen ei eilen maalissa pelannutkaan, niin kyllä ihan hyvin silti sitä voi antaa kokeneelle veskarille sen parin-kolmen pelin huilin pelien välissä, jos siihen vaan on mahdollisuus ja meillä onneksi on, kun on Taponen ja myös Elias, jonka voisi heittää tolppien väliin jossain näissä ns. "Varmojen" pisteiden pelissä.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Mä sanoin jo eilen, että tänään olisi kannattanut peluuttaa maalissa Taposta, kun hän pelasi eilen hyvän matsin ja selvästi pappi tarvitsee myös sitä lepoaikaa. Vaikka Hovinen ei eilen maalissa pelannutkaan, niin kyllä ihan hyvin silti sitä voi antaa kokeneelle veskarille sen parin-kolmen pelin huilin pelien välissä, jos siihen vaan on mahdollisuus ja meillä onneksi on, kun on Taponen ja myös Elias, jonka voisi heittää tolppien väliin jossain näissä ns. "Varmojen" pisteiden pelissä.
Älä unohda Kaarlehtoa, joka vääjäämättä hankitaan vielä tänne mestaruuden takuumieheksi.
 

Bromse

Jäsen
Mä sanoin jo eilen, että tänään olisi kannattanut peluuttaa maalissa Taposta, kun hän pelasi eilen hyvän matsin ja selvästi pappi tarvitsee myös sitä lepoaikaa. Vaikka Hovinen ei eilen maalissa pelannutkaan, niin kyllä ihan hyvin silti sitä voi antaa kokeneelle veskarille sen parin-kolmen pelin huilin pelien välissä, jos siihen vaan on mahdollisuus ja meillä onneksi on, kun on Taponen ja myös Elias, jonka voisi heittää tolppien väliin jossain näissä ns. "Varmojen" pisteiden pelissä.

Taponen oli juuri hyvän tovin poissa, joten pelituntuma ei ole sama kuin Hovisella joka ei ole vielä hävinnyt otteluakaan. Turha Tapsaa on heti pistää kahtena peräkkäisenä päivänä maalille, ja eilinen oli looginen huilipäivä Papille. Toiseksi, Taposen suurin perisynti on tasaisuuden puute varsinkin näissä back to back peleissä. Mielestäni peluutus meni täysin oikein valmennukselta.
 

tiimari

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä sanoin jo eilen, että tänään olisi kannattanut peluuttaa maalissa Taposta, kun hän pelasi eilen hyvän matsin ja selvästi pappi tarvitsee myös sitä lepoaikaa. Vaikka Hovinen ei eilen maalissa pelannutkaan, niin kyllä ihan hyvin silti sitä voi antaa kokeneelle veskarille sen parin-kolmen pelin huilin pelien välissä, jos siihen vaan on mahdollisuus ja meillä onneksi on, kun on Taponen ja myös Elias, jonka voisi heittää tolppien väliin jossain näissä ns. "Varmojen" pisteiden pelissä.

IFK:n toimiston pitäisi välittömästi reagoida ja palkata teikäläinen maalivahtien peluutuksesta vastaavaksi. Mikäli en väärin ole ymmärtänyt, niin pyörittäisit sellaista karusellia, jossa Taposta, Hovista, Viiniä, Eliasta ja Kaarlehtoa pyörittäisiin pitkinä maakuntia.

Ja isä Lundell ja IFK hieroisi käsiään. Rahan tuloa ei vois estää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös