Niklas Rubin – punainen jalokivi

• 212 295
  • 1 307

Tenkane

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Huuhkajat
Muutanman viimeisen kotiottelun aikana on pari kertaa hakannut mailalla jäätä Ässien hyökätessä kun vastustaja on jäänyt kärkkymään Ässä-alueen lähettyville läpisyöttöä. Voisiko ärtyminen johtua osittain Pikkaraisen pelityylistä, jättääkö toisinaan ylihyökkääminen maalivahdin turhan yksinäiseksi? Nää on näitä, mä en tajua pelillisistä asioista mitään.
Aivan samaa ajatellut, että pelityyli syynä. Oman maalin edustasta pidetään todella surkeasti huolta, jos verrataan viime kausiin. Lisäksi tuntuu, että Rubinilla menee hermot, kun pakkien kanssa ei tunnu millään menevän ajatukset yksiin. Monesti pakki vie kiekon pois, kun Rubin haluaisi sen ottaa ja pari kertaa omat heittäneet aivan älyttömiä kiekkoja Rubinille, tyylillä otappa tosta katko. Näitä on tullut sen verran jatkuvalla syötöllä, että en ihmettele jos pistää miehen vihaksi.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Aivan samaa ajatellut, että pelityyli syynä. Oman maalin edustasta pidetään todella surkeasti huolta, jos verrataan viime kausiin. Lisäksi tuntuu, että Rubinilla menee hermot, kun pakkien kanssa ei tunnu millään menevän ajatukset yksiin. Monesti pakki vie kiekon pois, kun Rubin haluaisi sen ottaa ja pari kertaa omat heittäneet aivan älyttömiä kiekkoja Rubinille, tyylillä otappa tosta katko. Näitä on tullut sen verran jatkuvalla syötöllä, että en ihmettele jos pistää miehen vihaksi.
Niinpä.Toisaalta kenttäpelaajat voisivat kysyä, että haluatko, että varjellaan maaliasi yhtä tiiviisti kuin edellisen valmentajan aikana vai haluatko, että yritetään myös hyökätä ja tehdä maaleja. Tämä oli kärjistys, joten ei kannata ottaa liian vakavasti.

Mondie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen brändipuuhastelu
Mulle tuli mieleen että paukutti tuomarille, kun tuossa taisi jäädä tuolloinkin jäähyn arvoinen rike viheltämättä.
Mä olen melkoisen varma että paukutti nimenomaan vapaan IFK-pelaajan takia. Alimmainen pakki, muistaakseni Riäkkine, oli IFK:n puolustusalueella ja keskialueella pyöri yksinäinen IFK-hyökkääjä. Rubin hakkasi jäätä tasan tarkkaan niin kauan ettei vastustaja ollut enää lähimpänä pelaajana.

Ihan lähiaikoina oli vastaava tapaus kun ihmettelin että mitä kummaa se siellä kolistelee kun jäähyjä ei ollut kummallakaan joukkueella.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mä olen melkoisen varma että paukutti nimenomaan vapaan IFK-pelaajan takia. Alimmainen pakki, muistaakseni Riäkkine, oli IFK:n puolustusalueella ja keskialueella pyöri yksinäinen IFK-hyökkääjä. Rubin hakkasi jäätä tasan tarkkaan niin kauan ettei vastustaja ollut enää lähimpänä pelaajana.

Ihan lähiaikoina oli vastaava tapaus kun ihmettelin että mitä kummaa se siellä kolistelee kun jäähyjä ei ollut kummallakaan joukkueella.
Tarkoittanet samaa kuin minä. Tämä oli keskiviikkona toisessa erässä.

Phaneuf#3

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Tampa Bay Lightning
No ensi kaudella saa paukuttaa mailaa aika tiuhaan, jos Havun joukkueessa pelaa.
Tuskin on siellä ensi kaudella jos meinataan nytkin potkia pois ennen runkosarjan loppua. Eikös Karjalainen mene sinne Kalpasta ja jos pelaa samalla tavalla kuin nyt Kalpa pelaa niin Rubinille tulee melko varmasti vähemmän töitä kuin Ässissä. Kärppien pakisto varmaan aika paljon parempi mitä padalla.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy