Niklas Kokko – nuori lupaus matkalla Lahesta kohti Seattlea

  • 33 006
  • 201

Turkoosilintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat savolaesjoukkueille
On se ihme että tämän kaverin ketjuun ei ole kirjoitettu vielä tänään! Uskomaton sarja nuorelta kaverilta, silloinkin kun hävittiin niin antoi mahdollisuuden voittaa. Sarjan tärkein asia oli omasta mielestä Kokon taso ja sen pysyminen illasta toiseen.

Seuraavaksi sitten kaatamaan kaverin kesken kauden lempannutta seuraa. Mahtaa odotus olla tapissa ja mikä sen hienompi näyttö olisi kun laittaa Kärpät pronssipeliin.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Herkullinen asetelma kieltämättä Kärppiä vastaan ja Kokko maalinsuulla. Ihan jees hankinta ollut tähän mennessä, joo.
 

Laheee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Carolina Hurricanes
Jokohan Nikelle saatais oikeesti turkoosi maski ja muutkin tamineet modattu siten ettei se Kärppä keltainen pilkottais jostain Pelsutarran vierestä enää?
En tiedä menishän toi jo koomisuudessaan ihan toiseen ulottuvuuteen jos Nikke pudottaa Kärpät maskilla jossa Pelicans-tarran alta paistaa Kärppien logo
 

AllEternity

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Lahden Pelicans.
Jokohan Nikelle saatais oikeesti turkoosi maski ja muutkin tamineet modattu siten ettei se Kärppä keltainen pilkottais jostain Pelsutarran vierestä enää?

Mä oon ainakin muutamassa pelissä nähnyt penkillä vastustajan maskin vieressä #35 minkä myös erään maskeja valmistavan firman postauksessa jonkin aikaa sitten. Ihmettelin itsekin kun edelleen sama vanha maski silti pelissä. Taitaa olla niitä juttuja mitä ei voi selittää.
 
Suosikkijoukkue
Pelicans, Karhubasket KEspoo sekä Crocodiles
Mä oon ainakin muutamassa pelissä nähnyt penkillä vastustajan maskin vieressä #35 minkä myös erään maskeja valmistavan firman postauksessa jonkin aikaa sitten. Ihmettelin itsekin kun edelleen sama vanha maski silti pelissä. Taitaa olla niitä juttuja mitä ei voi selittää.
Jos/kun peli kulkee niin siinä ei tehdä muutoksia suuntaan eikö toiseen. Ei edes varusteita vaihdeta ellei aivan pakko. Sehän voi pilata kaiken.
 

Veath_86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans

– Mulla on kyllä Pelicansin maski, mutta en ole saanut vielä peliälyä marinoitua siihen. Se tulee sitten myöhemmin. Olen treenannut sen uuden maskin kanssa, mutta pää ei ole vielä terävä sen alla. Saa nähdä. Tässä on vielä jokunen päivä aikaa. Katsotaan, että olisiko marinadi valmiina Kärpät-sarjaa varten, Pelicansin veräjänvartija Kokko virnuilee MTV Urheilulle.
 

Yukon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
On nuori poika yks parhaita kassareita joita oon Lahessa nähnyt vaikka onkin vasta hetken täällä ollut.

Aivan käsittämättömän hyvä ja rauhallinen jannu, 23 matsissa viisi nollapeliä ja huikeat prosentit. Harvassa on ne veskat joilla on Lahessa playoffsarjoja voitettu, mutta Nisu on yksi niistä!

Uskomatonta tarinaa kyllä todistetaan tällä hetkellä, nautitaan siitä. Tässä taitaa olla seuraava meillä käsissä seuraava suomalainen maalivahtisuuruus.
 

Bobby

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
On nuori poika yks parhaita kassareita joita oon Lahessa nähnyt vaikka onkin vasta hetken täällä ollut.

Aivan käsittämättömän hyvä ja rauhallinen jannu, 23 matsissa viisi nollapeliä ja huikeat prosentit. Harvassa on ne veskat joilla on Lahessa playoffsarjoja voitettu, mutta Nisu on yksi niistä!

Uskomatonta tarinaa kyllä todistetaan tällä hetkellä, nautitaan siitä. Tässä taitaa olla seuraava meillä käsissä seuraava suomalainen maalivahtisuuruus.

Pomminvarma ykkösveskari nahilassa, mikäli ei tule loukkeja.

E: Vaikka sitä jonain Patrikais-vihana pidettiinkin jonkun toimesta, niin tämä mancrush osui maaliinsa, kun niinkin nopeasti Kokon peliin ihastuin.
 

Iin Taikuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahen Pelicans
Aivan jäätävä kaveri. 20v kaveri ja on kuin vuosikaudet pelannut konkari
Kärppien kohtaaminen pleijareissa oli omissa papereissani Nisun ensimmäinen kunnon näytönpaikka Pelicansin paidassa. Runkosarjan pelissä taisi vähän pomppia, mutta nyt on viimeistään näyttänyt olevansa kova kaveri. Toki sarja on vielä kesken.

Näpäyttänyt kasvattiseuraansa jo pariin otteeseen mediassa, joten todistettavaa todellakin ollut myös jään puolella. Helposti olisi voinut nuorella kaverilla mennä ylilatauksen puolelle, mutta mitä vielä. On huikea ukko mentaalisesti.

Tulen seuraamaan tulevaa änäriuraa tarkoin silmin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös