Jägen_pelsut
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Pelicans
Hölö sanoi lehdistötilaisuudessa, että Kokolla oli energiat lopussa kun oli pikadietillä.. tais olla oksutautia siis.. hyvä että nyt on kunnossa. Toivottavasti muut ei sairastu siihen.
Kuinkahan kovat veskat sinne Ouluun oikein jäi jos tämä mies ei sinne kelvannut ? Meidän onneksi näinPlayoff ja Nisua pöytään. On se kova nuori mies!
Kauden aikana koettu maalivahti osastolla semmoista myllerrystä OIkinuoran lähdöstä, Bartosakin lähellä olevasta paluusta, veteraani Gussesta Jassen loukkaantumiseen ja kaiken tämän sopan jälkeen meillä on luotettava ykkösmaalivahti NIKLAS KOKKO ! Ei ihan perustarina kauden rakenteelle mutta perkele ei se Nisuun kaadu kannujahti.Kuinkahan kovat veskat sinne Ouluun oikein jäi jos tämä mies ei sinne kelvannut ? Meidän onneksi näin
Itse kärppiä seuraavana olen myös vain tyytyväinen, että Kokko pärjää. Tässä tilanteessa kaikki osapuolet pärjäsivät; Karhunen nousi pelaamattomasta kolmosveskan roolista kokoonpanoon, Westerholm sai kokeneen kirittäjän ja Kokko myös huikean näytönpaikan Pelicansissa. Mielenkiinnolla seuraan tätä asetelmaa jos ollaan vastakkain playoffeissa.En ole mikään Kärppä-fani vaikka Oulusta olenkin, mutta siltikin jotenkin oululaisena tulee siisti olo kun lukee tätä ketjua. Hyvän mielen juttuja. Näin hyvissä vähin määrin SM-liigaa katsovana, mutta suomalaisten junnujen seuraajana, maalivahti-ihmisenä + oululaisena asetun teidän kelkkaanne ainakin täksi kaudeksi. Hymiö :)
Minusta on aivan älyttömän upeaa miten Kärppäfanit suhtautuvat tilanteeseen ja kannustavat Kokkoa. Iso hatunnosto teille tästä.Itse kärppiä seuraavana olen myös vain tyytyväinen, että Kokko pärjää. Tässä tilanteessa kaikki osapuolet pärjäsivät; Karhunen nousi pelaamattomasta kolmosveskan roolista kokoonpanoon, Westerholm sai kokeneen kirittäjän ja Kokko myös huikean näytönpaikan Pelicansissa. Mielenkiinnolla seuraan tätä asetelmaa jos ollaan vastakkain playoffeissa.
1700€Milläs hinnalla se Kokon paita lopulta meni kaupaksi ottelun jälkeen?
Kyllä Kokko on ollut monen fanin suosiossa, ja itse mukaan lukien uskoin miehen ottavan ykköstorjujan aseman tällä kaudella. Se taisi sitten tapahtua vaan Pelicansissa, ja on mahtava kyllä nähdä mihin Kokon tie vie tämän kauden jälkeen. Annunen, Blomqvist, Meriläinen, Kokko ja tulevina vuosina Vedenpää, ovat olleet mielenkiintoisia tarinoita seurata. Kokko on ollut jopa näistä se kovin talentti junnuna, ja häntä on pidetty tulevana Peksinä.Minusta on aivan älyttömän upeaa miten Kärppäfanit suhtautuvat tilanteeseen ja kannustavat Kokkoa. Iso hatunnosto teille tästä.
Toi varmuus on jotain ihan käsittämätöntä. Ei pompi kiekot, eikä pelaa yli. On ihan käsittämättömän lahjakas kaveri.Kun Kokon siirto varmistui, kirjoitin, että hän on pudostuspelien paras maalivahti. Irvailijoita ja viestin talteenottajia riitti. Ei toki teidän leiristä. No, eipä siinä, taitaa olla matkalla Niklas juuri tuohon, mitä ennakoin. Teknisesti taitava ja henkisesti vahva superlupaus.
Pakko sen verran oikasta, että Nisuhan täytti viime viikolla 20. Virallisesti ei ole enää junnu ;)Kova junnu kun meinas lähtee rähisemään Raskin kanssa