Hagman nappasi numeron 6. Ei tule mieleen ketään HPK pelaajaa joka olisi vetänyt kyseisellä numerolla. Tosin ei muistissakaan ole kehumista.
Ei pelaa vielä tänään ylivoimaa.Ykkös-yv:llä Hagman saattaa hyvinkin olla 6/5.
Ok, kiitos tiedosta! Toivottavasti huhtikuun puolenvälin tienoilla viimeistään.Ei pelaa vielä tänään ylivoimaa.
Eikös Olli Korkeavuori pelannut numerolla kuusi?
Kyllä taisi pelata kutosella. Ja muistaakseni 80-luvun loppupuolella, Jouni "Troijan Puuhevonen" Vuorinen. Hitain pakki kenet muistan Kerho-paidassa.
Oikeesti?Jaa, minusta taasen Hagman oli todella varoittava esimerkki siitä miten käy jos ei ymmärrä pitää itseään kunnossa. 30 sekuntia pitkää hyökkäystä ja Hagmanilla jalat ihan tukossa. Siellä ei ole vanha mies tehnyt hevon vatulaa kroppansa eteen tällä aikaa kun on ollut pelaamatta. Kyllä tuosta voi kalu tulla keväälle, mutta hyi helvetti, ettäs kehtaa tolla iällä ja kokemuksella.
Ai sinä et näe, jos kesken pitkän hyökkäyksen yhden jalka ei enää kulje mihinkään ja muut jatkaa pörräämistä? Sitten selkä suorana liukuen vaihtoon, kun puuskututtaa niin pahasti. Kyllä, kyllä minä näen, yhdenkin pelin perusteella, millainen yleiskunto pelaajalla on ja Hagman on antanut kuntonsa laskeutua todella huonolle tasolle.Oikeesti?
Näit kaiken tämän tuon yhden pelin perusteella?
Mielestäni Hakki sai ekaksi peliksi liikaa peliaikaa. Jatkoilla, vaikka saikin paikan, en olisi laittanut enää kentälle.
Ja miten on voinut laukoa rankkarikisassa, jos kerran hänen pitäisi olla kymppiään kärsimässä? Vai saiko kympin vasta rankkarikisan jälkeen?Hagman sai pelissä näköjään ajassa 65:00 10min käytösrangaistuksen epäurheilijamaisesta käytöksestä. Mistäs tämä oikein tuli? Itseltäni meni tämä kyllä ihan ohitse.
Jaa, minusta taasen Hagman oli todella varoittava esimerkki siitä miten käy jos ei ymmärrä pitää itseään kunnossa. 30 sekuntia pitkää hyökkäystä ja Hagmanilla jalat ihan tukossa. Siellä ei ole vanha mies tehnyt hevon vatulaa kroppansa eteen tällä aikaa kun on ollut pelaamatta. Kyllä tuosta voi kalu tulla keväälle, mutta hyi helvetti, ettäs kehtaa tolla iällä ja kokemuksella.
Itse en ole kauhean tarkkaan ehtinyt viimeaikoina katsella Kerhon pelejä mutta mites Hagman on pärjännyt?
Onko minkäänlainen vahvistus vai haiseeko huti?
Tehopisteitä ei ole tullut toivottuun tahtiin mutta mielestäni ei voida puhua missään nimessä hutihankinnasta. Jalka liikkuu riittävästi, eli siis kerkiää tilanteisiin, ja osaa kokemuksellaan hakeutua maalipaikkoihin. Paikkoja onkin ollut useampaankin osumaan mutta vielä ei ole verkko heilunut. Pystyy myös rauhoittamaan peliä ja antaa hyviä syöttöjä, ainakin näin itse olen hänen pelinsä nähnyt. Tosin livenä en ole häntä nähnyt kuin vasta KooKoo pelin mutta joka tapauksessa uskoisin, että tulee olemaan tärkeä palanen joukkuetta pleijareita kohti mentäessä.Itse en ole kauhean tarkkaan ehtinyt viimeaikoina katsella Kerhon pelejä mutta mites Hagman on pärjännyt?
Onko minkäänlainen vahvistus vai haiseeko huti?