Niin, siitä siirtolistasta

  • 2 017
  • 8

teemu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat
Olisi hyvä, jos saataisin nyt jotain vakituisia henkilöitä tiedottamaan minulle huhuista ja sopimuksista, niin voin sitten ylläpitää tuota listaa. Eli laittakaapa halukkaat minulle e-mailia, tai yksityisviestinä, ihan miten vaan.

Niin tosiaan, ne listat tulee tähän muotoon:

EDIT: Otin linkin pois, koska sivu ei ole enää tuolla.

Tulikin mieleen, näyttäisikö mestis.cjb.net liian ylä-asteelta? :)
 
Viimeksi muokattu:

teemu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat
Netscape sotki vähän taulukoita, minun moka. Serverin perskules on tukossa, enkä pääse laittamaan korjattua sivua, mutta ei kai sillä niin väliä ole.

EDIT:

Nyt toimii.
 
Viimeksi muokattu:
G

Guest

hyvältä näyttää...

sopivan yksinkertaiset ja nopeasti latautuvat. Eiköhän tuo cjb.net ole aivan hyvä tähän tarkoitukseen, mutta olisiko parempi vaihtoehto mestishuhut.cjb.net?
 

teemu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat
Joo aivan, tarkoituksella en alkanut kikkailemaan, vaan pidin homman yksinkertaisena ja nopeana. Pitää vielä etsiä jostain tämänhetkiset sopimuspelaajat niin saa laitettua "oikean" listan johonkin, jota voi alkaa päivittämään uusien sopimuksien ja huhujen ilmaannuttua. Elikkä mestishuhut.cjb.net :) Mutta ei ihan vielä...
 

teemu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat
Tuota niin... Katsokaapa päivitettyä listaa, ja mailatkaa tai laittakaa johonkin mahdollisia täydennyksiä, niin päästään jotenkin alkuun tässä hommassa. Ja jos tiedätte jonkun ilmaisen serverin, joka ei tunge mainoksia ja muita ärsyttäviä pop-uppeja sivuille, kertokaa. En viitsi jättää sitä varsinaista listaa tuolle serverille, koska se on varattu oikeastaan ihan muuhun käyttöön.

Edit:

Joo joo, hiljaa. Ei tarvitse huomauttaa mitään KalPan sopimuksista. :)
 
Viimeksi muokattu:

teemu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat
Tosiaan, yksityisviestit toimii paremmin. E-mail on jotenkin kankeaa. Avaan sivun heti kun löydän jonkun serverin.
 

teemu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat
www.mestishuhut.f2s.com

No nyt! Tämä on virallinen. :) En mene kyllä takaamaan serverin luotettavuutta. Siellä on lukenut muistaakseni viime syksystä lähtien, että "PLEASE NOTE: The new webservers are currently experimental - we expect them to be quite unstable for a few weeks."

Edit:

Ja jos näyttää siltä, että sivua ei ole päivitetty, kannattaa kokeilla lisätä osoitteen perään /index.html
Miksi, en tiedä, mutta toimii ainakin minulla. :)
 
Viimeksi muokattu:
G

Guest

tuonne voisi lisätä laskurin niin näkisi että kiinnostaako sivusto ihmisiä. Hyvä että tälläinenkin saatiin.
Kiitos ja kumarrus!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös