Tai joku roudari käy kiskaisemassa pari viisua, ei olisi edes ensimmäinen kertaAina on myös taustanauhat olemassa jos niitä haluaa hyödyntää.
Tai joku roudari käy kiskaisemassa pari viisua, ei olisi edes ensimmäinen kertaAina on myös taustanauhat olemassa jos niitä haluaa hyödyntää.
En ole mitenkään hurjasti perehtynyt bändiin, mutta nykyistä rumpalia moni hehkuttaa. Itse taas kyllä preferoin Jukkaa, siinä on enemmän sellaista Bill Ward;maista raakaa kolinaa mukana teknisyyden lisäksi. En tiedä, mutta kyllä mulle tuo Wacken 2013 live kuulostaa esim. rumpujen osalta paremmalta kuin mitä sen jälkeiset pro-tallenteet.
Kyllä Nightwishin keikoille saa hyvin lippuja vaikka ovatkin yleensä käytännössä loppuunmyytyjä. Tai ainakin kaikki keikat missä itse olen ollut niin on hyvinkin rauhassa saanut haluamansa liput ostettua kun ne on myyntiin tulleet.Jaahans, pitäisikö tuonne ihan yrittää. Voi olla aika mahdotonta saada, mutta kokkeillaan sanoi kokki.
En ole mitenkään hurjasti perehtynyt bändiin, mutta nykyistä rumpalia moni hehkuttaa. Itse taas kyllä preferoin Jukkaa, siinä on enemmän sellaista Bill Ward;maista raakaa kolinaa mukana teknisyyden lisäksi. En tiedä, mutta kyllä mulle tuo Wacken 2013 live kuulostaa esim. rumpujen osalta paremmalta kuin mitä sen jälkeiset pro-tallenteet.
Tässä on vain se, että kyseessä on jos ei ensimmäinen niin ainakin ensimmäisiä isoja keikkoja, joka myyntiin tulee ja vielä melko varmasti pidetäänkin. Voisin kuvitella, että kysyntää on ihan kohtuudella. Toki voi olla, että paikkoja vapautuu sitä mukaan keikkaa kohden kuin rajoituksia uskalletaan purkaa ja yleisöpaikkoja lisätä.Kyllä Nightwishin keikoille saa hyvin lippuja vaikka ovatkin yleensä käytännössä loppuunmyytyjä. Tai ainakin kaikki keikat missä itse olen ollut niin on hyvinkin rauhassa saanut haluamansa liput ostettua kun ne on myyntiin tulleet.
Tässä on vain se, että kyseessä on jos ei ensimmäinen niin ainakin ensimmäisiä isoja keikkoja, joka myyntiin tulee ja vielä melko varmasti pidetäänkin. Voisin kuvitella, että kysyntää on ihan kohtuudella. Toki voi olla, että paikkoja vapautuu sitä mukaan keikkaa kohden kuin rajoituksia uskalletaan purkaa ja yleisöpaikkoja lisätä.
Kiitos tiedosta, tulipa napattua tiketti tuota kautta.Veikkauksen etuasiakkaat saavat ostaa jo nyt lippuja Tampereen keikalle.
Tänään julkaistu tuore Holopaisen haastattelu, ei nyt mitään uutta ja ihmeellistä tietoa NW:n asioista. Alkupuoli haastattelusta keskittyykin kaikkeen muuhun, ennen kaikkea 90-luvulla toimineen ja nyt comebackin tekevän black metal yhtye Darkwoods My Betrothedin asioihin, jossa siis Holopainen on aina ollut mukana..
(Tämä on kirjoitettu sillä oletuksella, että lainaamassani tekstissä on lievä negatiivinen sävy. Lähinnä päättävän parin pisteen tähden).
Niin? Mistäs sitten olisi pitänyt puhua? Eikös NW-asiat ole aika selvillä? Kyllä minua ainakin tällä hetkellä tuo BM-viritys asiana enemmän kiinnostaa.
Nightwishin ympärille on vähän ihmeellisesti kerääntynyt jonkinlainen fanituskulttuuri, jota en ihan ymmärrä. En esim. näitä reaktiovideoita, joita tähänkin ketjuun on linkattu, ymmärrä ollenkaan. Ei mun varmaan toki tarviikkaan...
Epäilen. Tuskin paljastaisivat uutta basistia ihan tällä tavalla.Floor saattaa olla uusi basisti. Näin Facebook kuvan harjoituksista Hahto oli laittanut. Siinä Floor lauloi ja soitti bassoa.
Floorin rekisteri ei oikein sovi näihin euroviisubiiseihin, jotka on tehty isotissisille bimboille.