Nightwish

  • 819 729
  • 3 706

tombraider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Olympialaisten tai Super Bowlin esiintyminen?
 

tombraider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Niin onkos tuo Ateenan rannikkoa tuossa kuvassa
 

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Virtuaalikeikkaa maaliskuusa...
 

tombraider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Eli siis ilta virtuaalisessa maailmassa
 

Derrick

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Onko näissä joku esto, ettei joku sitten tunnin päästä lataa keikkaa Youtubeen kaikkien nähtäväksi?
 

Jarnan Rysty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Pistetään spoilereihin, mutta eräs tässäkin yhtyeessä vaikuttava tekijä on mahdollista nähdä maikkarilla pe 19:30 ja la 20:00 hieman erilaisissa merkeissä, mikäli olen oikein ymmärtänyt.
Eli Masked singer suomi ohjelmassa vaikuttava "tohtori" on mitä ilmeisimmin itse Marco Hietala. En tiedä miten paljon tuosta ohjelmasta on käsikirjoitettua, mutta nuo panelistit eivät ole olleet lähelläkään ja ovat aivan pihalla. Itse tunnistin Hietalan mtv tästä toisesta esityksestä ja viime viikon gansta`s paradise kertosäkeestä oletin, että nuokin olisivat päässeet hajulle. Viime jaksossa antoi vielä niin selvän vihjeen kun juontaja sanoi, että jotain tuttua tässä kaverissa on mutta kun ei tiedä mitä ja sitten "tohtori" suki partaansa/maskiaan samalla tyylillä, miten marko tekee parralleen. En toki usko, että Nightwish on kovinkaan monen panelistin soittolistoilla. Huomenna "tohtori" esittää Aarresaari kappaleen. Linkin takaa löytyy myös muut aiemmat esitykset. Ihan hauskaa hassuttelua, jos jotakin sattuu kiinnostamaan.
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Pistetään spoilereihin, mutta eräs tässäkin yhtyeessä vaikuttava tekijä on mahdollista nähdä maikkarilla pe 19:30 ja la 20:00 hieman erilaisissa merkeissä, mikäli olen oikein ymmärtänyt.
Eli Masked singer suomi ohjelmassa vaikuttava "tohtori" on mitä ilmeisimmin itse Marco Hietala. En tiedä miten paljon tuosta ohjelmasta on käsikirjoitettua, mutta nuo panelistit eivät ole olleet lähelläkään ja ovat aivan pihalla. Itse tunnistin Hietalan mtv tästä toisesta esityksestä ja viime viikon gansta`s paradise kertosäkeestä oletin, että nuokin olisivat päässeet hajulle. Viime jaksossa antoi vielä niin selvän vihjeen kun juontaja sanoi, että jotain tuttua tässä kaverissa on mutta kun ei tiedä mitä ja sitten "tohtori" suki partaansa/maskiaan samalla tyylillä, miten marko tekee parralleen. En toki usko, että Nightwish on kovinkaan monen panelistin soittolistoilla. Huomenna "tohtori" esittää Aarresaari kappaleen. Linkin takaa löytyy myös muut aiemmat esitykset. Ihan hauskaa hassuttelua, jos jotakin sattuu kiinnostamaan.
Oon tota sarjaa katsonut enkä ole tajunnut. Nyt kun kävin yhden biisin kuuntelemassa uudelleen niin olet kyllä 100-prosenttisen oikeassa. Tunnenpa oloni hölmöksi.
 

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Oon tota sarjaa katsonut enkä ole tajunnut. Nyt kun kävin yhden biisin kuuntelemassa uudelleen niin olet kyllä 100-prosenttisen oikeassa. Tunnenpa oloni hölmöksi.
Mulla tuli viime jaksossa fiilis, että voisiko tosiaan olla. Tunsin myös itseni melko hölmöksi, koska sitä ennen ei ollut mitään hajua. Ja vieläkin vähän epäilyttää, että lähtisikö oikeasti tällaiseen hassutteluun mutta toisaalta, jos koskaan niin nyt on tilaisuus.
 

IMATION

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pohjoinen, Canes
Voi juma. Aina oppii uutta! On se tosiaankin. En oo kattonut kun pari ensimmäistä ko. Henkilöltä ja silloin veikkaukseni oli PPP.
 

jake styles

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Kuuntelin ekana tuon Elton Johnin ja se ei mielestäni kuulostanut yhtään Markolta. Mutta kieltämättä Gangsta’s Paradisen kertsi ja Levoton tyttö sitten taas kuulosti. En 100-prosenttisen vakuuttunut vielä ole, mutta en kyllä keksi ketään muutakaan kuka tuo voisi olla. Ja varmasti tuossa on myös tarkoituksella yritetty piilotella oikeaa laulutyyliä/soundia, ja esim. Markon varsin tunnistettavaa vibratoa ei ole kauheasti lähdetty revittelemään :D
 

Jarnan Rysty

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Huomenna siis finaalissa 19:30. Tänäänkin antoi kyllä lisää paljastavia vihjeitä, kuten viittaus mustan sydämen rovioon ja sinfonioihin insertissä ym. Marko "tohtori" Hietala voittoon! Itse biisi oli taas aika maltillinen ja olisikin siistiä, jos huomenna saataisiin jotain kunnon revittelyä. Itseasiassa, kun kuuntelee kuulokkeilla läppäriltä vs tv:stä, niin noiden äänistä saa vielä paljon enemmän irti, jos haluaa äänen perusteella arvuutella. Jenni alkoi olla jo vähän hajulla.
 

Salama15

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lankisen Lukupiiri - Zervuska Haidis
Juu, Marco Hietala siellä Tohtoroi, ja Leppilampi Pakkasoi, mutta kuka helewetti se Hiiruloi? Sari Siikander itsellä mielessä, tai Jutta Gust... [osittainen off-topic loppuu]
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Juu, Marco Hietala siellä Tohtoroi, ja Leppilampi Pakkasoi, mutta kuka helewetti se Hiiruloi? Sari Siikander itsellä mielessä, tai Jutta Gust... [osittainen off-topic loppuu]
Sanoisin, että Krisse Salminen.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Nelonen näyttänyt vaihteeksi muutakin elokuvaa kuin pirates of the caribbeania ja lord of the ringsiä ja näin pääsin vihdoin näkemään Imaginaerum -elokuvan. Ei tuota vissiin kovin tiuhaan ole tv:stä näkynyt, itse tosiaan nyt ensimmäistä kertaa edes huomasi että olisi tarjolla. Ruudusta löytyy jos joltakulta muultakin bändistä kiinnostuneelta on jäänyt näkemättä:

Visuaalisesti hieno, tarinakin ok-tasoa. Illalla katsoessa häiritsi lähinnä äänitasot kun musiikki soi todella jylhästi mutta repliikit kuullakseen joutui nostamaan volaa reippaasti ja sitten biisien ensimmäiset tahdit kuuluivat hyvin naapuriin asti.
 

Joe Plop

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No voi prkle... Hietala jättää Nightwishin... Kertoo bändin facebook...
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Voi voi.

Sanotaanko että jotenkin tällainen ajatus on aina välillä käynyt mielessä mutta silti tuli jotenkin yllärinä. Noh, Nightwish on kestänyt kokoonpanojen muutokset ennenkin joten kyllä se kestää tämänkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös