Oon tota sarjaa katsonut enkä ole tajunnut. Nyt kun kävin yhden biisin kuuntelemassa uudelleen niin olet kyllä 100-prosenttisen oikeassa. Tunnenpa oloni hölmöksi.Pistetään spoilereihin, mutta eräs tässäkin yhtyeessä vaikuttava tekijä on mahdollista nähdä maikkarilla pe 19:30 ja la 20:00 hieman erilaisissa merkeissä, mikäli olen oikein ymmärtänyt.Eli Masked singer suomi ohjelmassa vaikuttava "tohtori" on mitä ilmeisimmin itse Marco Hietala. En tiedä miten paljon tuosta ohjelmasta on käsikirjoitettua, mutta nuo panelistit eivät ole olleet lähelläkään ja ovat aivan pihalla. Itse tunnistin Hietalan mtv tästä toisesta esityksestä ja viime viikon gansta`s paradise kertosäkeestä oletin, että nuokin olisivat päässeet hajulle. Viime jaksossa antoi vielä niin selvän vihjeen kun juontaja sanoi, että jotain tuttua tässä kaverissa on mutta kun ei tiedä mitä ja sitten "tohtori" suki partaansa/maskiaan samalla tyylillä, miten marko tekee parralleen. En toki usko, että Nightwish on kovinkaan monen panelistin soittolistoilla. Huomenna "tohtori" esittää Aarresaari kappaleen. Linkin takaa löytyy myös muut aiemmat esitykset. Ihan hauskaa hassuttelua, jos jotakin sattuu kiinnostamaan.
Mulla tuli viime jaksossa fiilis, että voisiko tosiaan olla. Tunsin myös itseni melko hölmöksi, koska sitä ennen ei ollut mitään hajua. Ja vieläkin vähän epäilyttää, että lähtisikö oikeasti tällaiseen hassutteluun mutta toisaalta, jos koskaan niin nyt on tilaisuus.Oon tota sarjaa katsonut enkä ole tajunnut. Nyt kun kävin yhden biisin kuuntelemassa uudelleen niin olet kyllä 100-prosenttisen oikeassa. Tunnenpa oloni hölmöksi.
Ile Uusivuori tajusi sen jälkeen kuka on kyseessä.Jenni alkoi olla jo vähän hajulla.
Joo niin tajusi. Ja sitten vinkkasi viellä kahdesti tuomaristolle jälkeenpäin. ”Ja kyseisen kappaleen on tehnyt tutuksi mm. Gary Moore ja NIGTWISH” varmaan mielessä huusi että ettekö tajua Nightwish!Ile Uusivuori tajusi sen jälkeen kuka on kyseessä.
Sanoisin, että Krisse Salminen.Juu, Marco Hietala siellä Tohtoroi, ja Leppilampi Pakkasoi, mutta kuka helewetti se Hiiruloi? Sari Siikander itsellä mielessä, tai Jutta Gust... [osittainen off-topic loppuu]
Vähän turhan jykevät on ojentajat käsivarsissa, ja Krisse ei taida olla noin pitkä?Sanoisin, että Krisse Salminen.
Kova on kyllä taas paikka. Floor-Marco pariairokaksikko mikrofoneissa oli aivan huikea. Noh, aika näyttää.Voi voi.
Sanotaanko että jotenkin tällainen ajatus on aina välillä käynyt mielessä mutta silti tuli jotenkin yllärinä. Noh, Nightwish on kestänyt kokoonpanojen muutokset ennenkin joten kyllä se kestää tämänkin.