Viestin lähetti jaakkopavunvarsi
Ja Nielikäinen sentään pysyi vain limonadi-automaattien hajottamisessa.
Lapinlahden Lintuja lainatakseni, "on se hurja!"
Viestin lähetti jaakkopavunvarsi
Ja Nielikäinen sentään pysyi vain limonadi-automaattien hajottamisessa.
Viestin lähetti bozik
Viittaan nyt tähän, että Laaksoselta menee kuulemma liigavauhdissa tilanteet ohi ja sitä rataa. Mitenkäs se sanonta menikään... "pata kattilaa soimaa" tai jotain sinnepäin.
Ilmeisesti ainakin Aleksi Rantala on käynyt lukemassa Pasin "palauteen":Viestin lähetti Cairns
Lukeekohan kukaan artikkelissa mainituista tuomareista tätä palstaa?
Viestin lähetti Cairns
Pasi otti SlapShotista mallia.
Lukeekohan kukaan artikkelissa mainituista tuomareista tätä palstaa? Voin jo kuvitella hikikarpalot otsallansa...
Viestin lähetti Juanito
Ilmeisesti ainakin Aleksi Rantala on käynyt lukemassa Pasin "palauteen":
10.40 SaiPa Pasi Nielikäinen Käytösrangaistus 10min.
Viestin lähetti bozik
Laaksoselta menee kuulemma liigavauhdissa tilanteet ohi ja sitä rataa. Mitenkäs se sanonta menikään... "pata kattilaa soimaa" tai jotain sinnepäin.
Viestin lähetti msg
Kertoiskohan joku, vaikka Pasi itse, mistä se tuli?
Viestin lähetti Cairns
Nielikäinen sai jäähyn, kun ensin "pieni" kahvaus jäi viheltämättä Bluesin pelaajalta, Pasi kaatui ja menetti kiekon (todistajana myös Pasin antifani #1 JanJ). Pasi nousi ja huusi eilen kehumalleen tuomarille että "vittu vihellä muidenkin jäähyjä" ja kymppi tuli. ONKO VAIKUTUSTA? =D
Viestin lähetti Murmeli
Krhm.. onkohan JanJ ollut nauttinut miestä väkevämpää.. sillä Pasilla ei ollut kiekkoa ja Pasi ei kaatunut.
Viestin lähetti Cairns
Istuimme siinä kohdalla, jossa juttu tapahtui, kyllä, Pasilla oli kiekko hallussa. Tuo oli siis minun kommenttini, JanJ oli todistajana tuolle mukavalle koukulle.
Viestin lähetti Cairns
Istuimme siinä kohdalla, jossa juttu tapahtui, kyllä, Pasilla oli kiekko hallussa. Tuo oli siis minun kommenttini, JanJ oli todistajana tuolle mukavalle koukulle.