Nielikäinen...?

• 4 310
  • 33

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Viestin lähetti Kempes
Tommy
Mun puolestani saatte Nielikäisen vaikka ilmaiseksi. Silloinhan taas ylimmät ystävykset, Pasi ja Jan olisivat samassa jengissä. Luulen, että Calounin peli menisi sekaisin, jos Pasi tulisi blyysiin. Sitten toinen hyvä vaihtoehto Calounin pelihuumorin laskemiseen olisi roudata A. Uusikartano pääkaupunkiseudulle. Kyllä siinä Janilla riittäisi miettimistä, mitä kotona tapahtuu, kun hän on vieraspelimatkalla ja Akilla olisi lepopäivä.

Miten muuten tuo Nivalan suuri poika liittyy tuohon koko kuvioon? Tai mikä on syy, ettei hän tule toimeen Calounin kanssa? Itse olen ollut siinä käsityksessä, että Jan on aina ollut pidetty pelaaja joukkuetovereidensa keskuudessa. Paitsi viime kautta lukuunottamatta.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
juhaht: Viime keväänä Pasi ja Jan ottivat yhteen HIFKin treeneissä. Sopuisaa tunnelmaa siis. Janin tilanne oli niin mutkikas, että hänen kanssaan ei tullut oikein kukaan toimeen viime keväänä.

trivekku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, IFK
Nivala

Onkohan Pasi syönyt Nivalassa usein "mahottomia piirakoita"

Kerran oltiin menossa Kalajoelle ja pysähdyttiin Nivalassa. Grillin listassa oli "mahoton piirakka" Piti ottaa takakontista kalja, jotta sai naurun loppumaan edes hetkeksi.:D

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
juhaht: Jan ei tullut toimeen Aki Uusikartanon kanssa ihan kentän ulkopuolisista syistä, joita täälläkin on kyllä käsitelty. Lisäksi Janin vastainen oli Mika "Joukkuepelaaja" Nieminen, joka ei tykännyt suuripalkkaisen tähden paluusta. Myöskään Zidlicky ei tullut toimeen Janin kanssa ja vältteli jopa tälle syöttämistä yv:ssa eikä osallistunut Janin tekemien maalien juhlintaan millään tavalla, vaikka olisi ollut itse syöttäjä.

Tilanne aiheutti monenlaisia komplikaatioita ja erään tällaisen seurauksena Pasi ylireagoi tilanteeseen. Hemmot ovat käsittääkseni jo sopineet asian eivätkä välit ole näyttäneet keskinäisissä otteluissa mitenkään erityisen surkeilta.

power play

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Naisesta kiistaa.....?

Calounin ja Uusikartanon välinen kiista johtui siitä kun Aki poika kävi puikottaan Janin muijaa...!
Pane Jan semmoinen muija kiertoon joka kaikille jakaa. Eipä tosin Uusikartanokaan fiksun pelikaverin viittaa harteilleen tempullaan saa!
Tekevälle sattuu, ja oikeen touhukkaalle paljonkin.

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ok, kiitoksia selvennyksistä. Ikäviä asioita, joita julkisuuden henkilöiden tekeminä sitten täälläkin ruoditaan..

marek

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Naisesta kiistaa.....?

Viestin lähetti cowboy
Calounin ja Uusikartanon välinen kiista johtui siitä kun Aki poika kävi puikottaan Janin muijaa...!
Pane Jan semmoinen muija kiertoon joka kaikille jakaa. Eipä tosin Uusikartanokaan fiksun pelikaverin viittaa harteilleen tempullaan saa!
Tekevälle sattuu, ja oikeen touhukkaalle paljonkin.

Ja Paskat toi HUHU oli myös Kauppilan kohdalla,että lähti Ifkistä,koska kävi "puikottamassa Janin muijaa"
Pelkkiä Paska juttuja molemmat!!!

Janilla oli ongelmia niin itsensä,että joukkueen kanssa,kun hänellä ei ollut kondis kohallaan ja tämä otti tähden itsetunnolle niin kovin,että yritti sysätä syitä muiden niskoille!!!Aki Ikanpoika uskalsi sitten yksissä reeneissä avautua ja tästähän tää soppa läks ja PENA tykkäs...

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
cowboy: Sä sanoit sen sitten suoraan;) Minä yritin hienovaraisesti vihjailla kentän ulkopuolisista syistä...

No, Pasi ja Jan pelaisivat ehkä samassa ketjussa, jos vielä samassa jengissä olisivat. Calounillahan oli aikoinaan Jakke Ruutu toisena laiturinaan ja hyvin meni; toinen pelasi ja toinen raatoi & suojeli

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy