Mainos

Nielikäinen...?

• 4 310
  • 33

power play

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Missä oli Pasi eilisestä Lukko pelistä? Pitääkö huhut paikkaansa, jotta Pasi olisi saanut tohvelin kuvan takamuksiin herroilta Mälkiä ja Matikainen? Ei kait sentään?

theref

Jäsen
No joo

Villi huhu saapui eilen tekstiviestinä puhelimeen, ja sen mukaan Nielikäinen ja Levokari olisivat saaneet Hesarilla nokkaansa. Eihän tämä tänne kuulu, mutta oli pakko laittaa huhu liikkeelle. Huhun todenmukaisuus ei ole tosiaankaan tiedossa...

HIFK:n peli oli kyllä jollakin tapaa aika vaisua. Ensimmäisessä erässä kylläkin IFK laukoi 31 kertaa, mutta ilman suurempia tuloksia. Liigan peräpää tasoittui taas.

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Huhu kertoo, että Nieli olisi toissa viikonloppuna dokannut itsensä ulos jengistä, siis pelicans-pelin jälkeen. Tää on vain yhdeltä tyypiltä kuultu versio.

power play

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Dokaamiseen en usko...

Pasi ei ole todellakaan mikään doku tyyppi.
Mutta joku muu syy erottamiseen voi olla?

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Itse toivon, että olisi saanut. Turha mies, kuten olen koko kauden ollut sitä mieltä. Turhat palkkakustannukset pois, vaikkapa Kärppiin polliisiksi.

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Olin Hesarilla lauantaina eikä siellä nähdäkseni tapahtunut mitään erikoista eikä kumpaakaan noista pelaajista siellä näkynyt.

Ei silti, Nielikäinen on tapellut aikaisemmin samassa paikassa joten ei se mikään uusi asia olisi...

Mutta mutta, jos Nielikäinen on saanut kenkää niin Espooseen vaan, meillä puuttuu yks mies nelosketjusta =)

Toinen vaihto on Lukko, olen ymmärstänyt että Kuulapää ja Pasi ovat varsin hyvissä väleissä.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
HIFKistä kerrotaan, että Nielikäisellä on takareisivamma. Jos mies olisi saanut kenkää, mitä syytä siitä olisi olla kertomatta?

Nielikäisellä on diili katkolla jokatapauksessa tänä keväänä. Ihan henk.koht mielipide on se, että tylsää jos Pasi lähtee, mutta tulen kyllä toimeen ilmankin.

Zeppo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niinpä mahtavia huhuja !! Nielikäisellä on siis mennyt känissä tapellessa Hesarilla (joka sijaitsee Lahdessa) sekä naama että takareisi huonoon kuntoon! Totuus on sitten taas jotain muuta....mutta kaverihan on ollut viimepeleissä Salmisen kanssa hyökäyksen parhaita jopa kiekollisena!!!!!(tietenkään se ei pasin parasta ominaisuutta mutta 3-4 kenttään voimahyökkääjäksi mihin tahansa joukkueeseen tässä liigassa!)

MrBluus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Joo Pasi vaan Calounin kaveriksi, heh! Tulis varmaan Kapasellekin duunia siitä "parivaljakosta"

Fjalar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Taitopelaajat!

Ei hifkissä niin hulluja olla, että alettaisiin antamaan potkuja joukkueen taitopelaajille, kuten Levokari, Nielikäinen, Mäkiaho.

Suosikkijoukkue
Hifk,Toronto Maple Leafs!
Pasi

Toivottavasti Hifk ei ole antanut potkuja pasille..
Hänen kovia taklauksia on ilo katsella ja kun Hifk häviää kotikaukalossa niin juuri ne Pasin taklaukset tuovat hieman piristystä.

Oletteko muut Hifk fanit huomanneet että kun Pasi tulee jäälle ja antaa kovan niitin tai tuo kiekon ylös niin heti tunnelma nousee?:p

Minä itse toivon että pasin kanssa tehtäisiin parin vuoden jatko soppari.Todella hyvä Karvaaja/Poliisi:cool: /tsemppari 3-4 ketjuun

HiT Em Down Pasi!

bigZ

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Re: Pasi

Viestin lähetti Rob Ray#32
Toivottavasti Hifk ei ole antanut potkuja pasille..
Hänen kovia taklauksia on ilo katsella ja kun Hifk häviää kotikaukalossa niin juuri ne Pasin taklaukset tuovat hieman piristystä.

Harmi vaa et Pasi osuu ehkä kerran pelissä vastustajaan, yleensä aina vaa laitoihin.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pasin "vain laitoihin" osuminen on yksi liigan urbaanilegendoista, joka alkoi siitä HockeyNightista (kas kummaa), missä näytettiin se laitaniitti.

Oikeassa elämässäkin tekevälle sattuu ja SM-liigan nysvääjien seassa koko ajan taklaava Nielikäinen erottuu kuin kirahvi kääpiöistä. Ja kaikki mitä Pasi tekee, muistetaan. Laskettiin porukassa kolmessa kotimatsissa peräkkäin ennen Pasin pelikieltoa taklaukset/matsi ja ohimenot. Keskiarvot olivat 3-4 taklausta/erä = 9-12/matsi ja ohi menneitä 1-2/matsi. Siitä vaan ynnäämään...kyllä esimerkiksi Mikko Ruutu muistaa että Pasi osuu ja lujaa. Mutta hauskojahan nämä myytit ja legendat ovat:D Minä laitan liikkeelle sellaisen legendan, että Tom Draper imaisee aina helppoja maaleja - olen nähnyt telkkarista ainakin 2 kpl.

Pasi muuten nähtiin livenä hyvissä ruumiin- ja sielunvoimissa lauantaina Jokerit-Tappara -matsissa.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti JHag
Pasin "vain laitoihin" osuminen on yksi liigan urbaanilegendoista, joka alkoi siitä HockeyNightista (kas kummaa), missä näytettiin se laitaniitti.

Oikeassa elämässäkin tekevälle sattuu ja SM-liigan nysvääjien seassa koko ajan taklaava Nielikäinen erottuu kuin kirahvi kääpiöistä. Ja kaikki mitä Pasi tekee, muistetaan. Laskettiin porukassa kolmessa kotimatsissa peräkkäin ennen Pasin pelikieltoa taklaukset/matsi ja ohimenot. Keskiarvot olivat 3-4 taklausta/erä = 9-12/matsi ja ohi menneitä 1-2/matsi. Siitä vaan ynnäämään...kyllä esimerkiksi Mikko Ruutu muistaa että Pasi osuu ja lujaa. Mutta hauskojahan nämä myytit ja legendat ovat:D Minä laitan liikkeelle sellaisen legendan, että Tom Draper imaisee aina helppoja maaleja - olen nähnyt telkkarista ainakin 2 kpl.

Pasi muuten nähtiin livenä hyvissä ruumiin- ja sielunvoimissa lauantaina Jokerit-Tappara -matsissa.

-heti korjaus perään eli yksi matseista oli vierasmatsi Saipa-HIFK

puhuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Pasin niittejä....

... jäi vähän varmaan puuttumaan sunnuntain HN-pelikin. Kärppiä vastaanhan Nielikäinen ajeli pystyyn mm. joukkuetoverinsa Kimmo Salmisen:)
Täällä sivuilla saa kyllä herkästi jopa vieläkin heikomman kuvan Hifkin pelistä, mitä se oikeasti on. Eihän se nyt ihan niin kamalaa ole ollut ainakaan niissä muutamassa ottelussa mitkä olen nähnyt. Toisaalta jos pisteitä ei tule minkäänlaisella yrittämisellä, eikä äijät saa kiekkoa sisään hyvistäkään paikoista, niin onhan se aikamoisen tylyä vierestä seurata.

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mihinkäs nämä IFK:n ylijäämäpelaajat (Caloun, Kalto, Hurme) tulevat? No Bluesiin tietenkin.

Tervetuloa.

Mutta tästähän voisi syntyä loistava vaihtokauppa:
Nielikäinen Bluesiin ja Virkkunen IFK:hon.

Blues saisi Nielikäisen edustamaan fyysistä linjaa ja IFK saisi loistavan maalitykin, Tammisen sanoin: "tekee läpimurron tällä kaudella (25 ottelua, tehot 1+1)".

Ja IFK maksaisi tietenkin molempien palkat.

Viimeksi muokattu:

Suomi-Salama

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viestin lähetti JHag
HIFKistä kerrotaan, että Nielikäisellä on takareisivamma. Jos mies olisi saanut kenkää, mitä syytä siitä olisi olla kertomatta?

Onkohan takareisivamma tullut siita, etta Pena on potkaissut miesta persauksille? HIFK ilmoittaa potkuista vain noin korrektilla tavalla. :D

Digwiid

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Pittsburgh Penguins
Viestin lähetti Suomi-Salama

Onkohan takareisivamma tullut siita, etta Pena on potkaissut miesta persauksille? HIFK ilmoittaa potkuista vain noin korrektilla tavalla. :D

Niin ja Jyp ei ilmoita mitenkää :)

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Suomi-Salama

-Itse asiassa haluaisinkin nähdä livenä tilanteen, missä Pentti potkaisisi Pasia. Varsinkin sen osuuden, mikä siitä seuraisi:D

Tommy: muuten hyvä idea, mutta Pasihan on tykittänyt selvästi Virtasta enemmän pisteitä (1+2), joten pidämme tämän kultaranteen mieluummin ykkösketjussamme. Kohnista voidaan keskustella..ja okei, suostutaan ottamaan Hurmekin takaisin samassa kaupassa kylkiäisenä. Niin te varmaan suostuisitte?

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Pistäkää Pentti ja Salonoja hieromaan kauppaa kaksistaan ja tuloksena Zidlicky ja Kohn siirtyvät Jokereihin.

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
Viestin lähetti Daespoo
Pistäkää Pentti ja Salonoja hieromaan kauppaa kaksistaan ja tuloksena Zidlicky ja Kohn siirtyvät Jokereihin.

-Mutta minne menee Hurme, tuo vakiokylkiäinen, jota kukaan ei oikeastaan halua? Tepsiin? Ahmoihin? Bostoniin?

Kempes

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Tommy
Mun puolestani saatte Nielikäisen vaikka ilmaiseksi. Silloinhan taas ylimmät ystävykset, Pasi ja Jan olisivat samassa jengissä. Luulen, että Calounin peli menisi sekaisin, jos Pasi tulisi blyysiin. Sitten toinen hyvä vaihtoehto Calounin pelihuumorin laskemiseen olisi roudata A. Uusikartano pääkaupunkiseudulle. Kyllä siinä Janilla riittäisi miettimistä, mitä kotona tapahtuu, kun hän on vieraspelimatkalla ja Akilla olisi lepopäivä.

Suosikkijoukkue
Hifk,Toronto Maple Leafs!
Pasi

Joo sen Hockey Nightin jälkeen missä Pasi tuli vauhdilla ja vastustaja väisti viime hetkellä ja Pasi lensi näyttävästi laitaa päin niin sen jälkeen Pasilla on ohitaklaajan maine?!:o

Äijä taklaa suunnilleen 10 kertaa ottelussa ja ehkä yksi niistä menee ohi..ja sit on ohitaklaajan maine..:)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy