Kärppien johto on perustellut julkisuudessa Nielikäisen hankintaa sillä, että Antti Aarnio on loppukauden pois. Että työntekijä korvaa työntekijän. Sillä perusteella on hyvä perustella kyseenalaista hankintaa ja samalla pitää kiltistä imagosta kiinni.Viestin lähetti Tykki
Ihan vaan sivullisen kommenttina: Veikkaan, että Niedemaierin hankinta liittyy enemmän tai vähemmän olettamukseen, että pleijareissa saa pelata kovempaa. Kyllähän taitojoukkue Kärpät tarvitsikin kaverin, joka voi ja uskaltaa tarvittaessa antaa tööttiä vastustajalle. Ei häntä ainakaan maalintekijäksi palkattu.
Toinen asia sitten onkin, saako pleijareissa pelata enää kovaa. Ei ole mitenkään kirkossa kuulutettua se. Mutta eipä kai tuo Kärppiä haitanne. Niinkuin joku jo totesikin, äijä vaan vilttiin sitten.
Minä taas veikkaan, että Nielikäinen olisi hankittu Kärppiin, vaikka Aarnio olisikin sotisovassa. Ovat kuitenkin herrat Aarnio ja Nielikäinen pikkasen eri kaliberia loppujen lopuksi. Aarnio on kuin fyysisempi versio Koskenkorvasta, mutta siinä se onkin. En usko, että hän mikään pelote (=tappelukaveri) on vastustajille - kova taklaamaan kylläkin.
Nielikäinen tuo kaipaamaani väriä Kärppiin. Oli mukava esimerkiksi nyt viikonloppuna Tampereella käydä katsomassa Kärppiä, kun lootassa oli Nielikäisen kaltainen "reikäpää" ja vielä omien joukossa. Toivottavasti nyt loppukausi menee siihen malliin, että myös Nielikäinen pääsee käyttämään niitä parhaita avujaan, joita varten hän on Kärppiin hankittu.
Mitä tulee Palsolan loukkaantumiseen, en itse nähnyt sitä (hyvä että ylipäätään ehdittiin peliin), mutta luulen tilanteen olleen vahingon ja tahattoman, eikä sitä olisi voitu estää oli jäällä sitten vaikka viisi Nielikäistä. Loukkaantumisia sattuu.