Nielikäinen Kärppiin!

  • 15 336
  • 100

Kh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Viestin lähetti Tykki
Ihan vaan sivullisen kommenttina: Veikkaan, että Niedemaierin hankinta liittyy enemmän tai vähemmän olettamukseen, että pleijareissa saa pelata kovempaa. Kyllähän taitojoukkue Kärpät tarvitsikin kaverin, joka voi ja uskaltaa tarvittaessa antaa tööttiä vastustajalle. Ei häntä ainakaan maalintekijäksi palkattu.

Toinen asia sitten onkin, saako pleijareissa pelata enää kovaa. Ei ole mitenkään kirkossa kuulutettua se. Mutta eipä kai tuo Kärppiä haitanne. Niinkuin joku jo totesikin, äijä vaan vilttiin sitten.
Kärppien johto on perustellut julkisuudessa Nielikäisen hankintaa sillä, että Antti Aarnio on loppukauden pois. Että työntekijä korvaa työntekijän. Sillä perusteella on hyvä perustella kyseenalaista hankintaa ja samalla pitää kiltistä imagosta kiinni.

Minä taas veikkaan, että Nielikäinen olisi hankittu Kärppiin, vaikka Aarnio olisikin sotisovassa. Ovat kuitenkin herrat Aarnio ja Nielikäinen pikkasen eri kaliberia loppujen lopuksi. Aarnio on kuin fyysisempi versio Koskenkorvasta, mutta siinä se onkin. En usko, että hän mikään pelote (=tappelukaveri) on vastustajille - kova taklaamaan kylläkin.

Nielikäinen tuo kaipaamaani väriä Kärppiin. Oli mukava esimerkiksi nyt viikonloppuna Tampereella käydä katsomassa Kärppiä, kun lootassa oli Nielikäisen kaltainen "reikäpää" ja vielä omien joukossa. Toivottavasti nyt loppukausi menee siihen malliin, että myös Nielikäinen pääsee käyttämään niitä parhaita avujaan, joita varten hän on Kärppiin hankittu.

Mitä tulee Palsolan loukkaantumiseen, en itse nähnyt sitä (hyvä että ylipäätään ehdittiin peliin), mutta luulen tilanteen olleen vahingon ja tahattoman, eikä sitä olisi voitu estää oli jäällä sitten vaikka viisi Nielikäistä. Loukkaantumisia sattuu.
 

Lare

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Viestin lähetti Luu2
En ymmärrä miksi mikään liigajoukkue haluaa itselleen pian kolmekymppistä kaveria, jonka kyvyt ovat täysin toissijaiset kun tätä lajia pelataan.

Ton, Lehtonen, Tenkrat, Ton, Palsola. Kahden kuukauden sisällä Kärppä-pelaajalle aiheutettiin luunmurtuma viisi kertaa, Tonille jopa kahdesti. Mikäli samanlainen suma sattuisi KalPan avainpelaajille, voisi ymmärrystä löytyä sinultakin enemmän.

Nyrkinheilutuksen lisäksi Nielikäiseltä löytyy taklausvoimaa, jota hän myös käyttää Kärpistä ahkerimmin, joten silläkin perusteella Pasi on paikkansa ansainnut.
 
Viestin lähetti Gellner
Et sitten ole tainnut nähdä yhtäkään Pasin peliä ja ajattelit tulla kirjoittamaan tänne oman, asiantuntevan mielipiteesi. Hienoa. Pasihan se aina luikkiikin karkuun...
Onnea vaan Kärpille loistavasta hankinnasta! Kateeksi käy.

Olen nähnyt. Ja ajattelinkin siksi tulla tänne kirjoittamaan, oman, asiantuntevan mielipiteeni. (mielipide voi olla asiantunteva, vaikka se olisikin vastakkainen omaan nähden)

Jaa, niistä nähdyistä pasin matseista, en muista että niissä olisi ollut mitenkään merkittävän paljoa vähempää roikkumista, hakkaamista yms. epäreiluilua kuin muissakaan matseissa. Että se siitä pelotteesta.

"Katoppas, Niiralasta tärähti pitkästä aikaa parit oikein kunnon vittuilut Kärppien tekemisistä. Niin sitä pitää. Siitä onkin jo aikaa, kun viimeksi piti kuopiolaisten kanssa inttää. Milloinkas se olikaan, taisi olla pari-kolme sarjatason vaihdosta sitten :-)"

Ja eipä tullut läheltäkään Kuopiota tämä viesti. Vielä kerran, se Kalpa voi olla siinä vaikkei asuisikaan Kuopiossa (uskomatonta!!!)

Eikä muuten ollut mitään vittuilua Kärppien tekemisistä tai Pasin pelitaidoista, kunhan otin kantaa siihen että yks Nielikäinen ei saa peliä ainakaan siistiksi, vaikka miten uhoaisi siniviivalla. (tai punaviivalla, tai vaihto- tai jäähyaitiossa, paikka ei ole tässä niin tärkeää)
 

JPL

Jäsen
Se on heinähattu sinun mielipiteesi. Kaikki pelaajat, joiden kanssa olen asiasta jutellut (divisioona- tai liigatason) ovat olleet sitä mieltä että poliisi joukkueessa vähentää törkeyksiä. Kaikki eivät ole olleet sitä mieltä että se on se oikea tapa karsia niitä tyhmyyksiä mutta jokainen on ollut sitä mieltä että se on kuitenkin yksi tapa. Siitä en tiedä millä tasolla olet itse kiekkoa pelannut, mutta näin anonyymisti uskon kyllä enemmän niitä pelaajia jotka ovat tuota kiekkoa ammatikseen pelanneet jonkin aikaa.

Pasin pelillisistä taidoista sen verran että ei olisi paljon lisää vaadittu niin tehot olisivat nyt 1+1 kahdessa ottelussa. Toinen oli omaa syytä kämmennetty tilanne mutta hyvin Pasi tilanteeseen siinäkin pääsi. Toisen kämmäsi sitten Potaitshuk, jonka Nielikäinen syötti läpiajoon.
 

Carlos

Jäsen
Yksi ihan mielenkiintoinen seikka on se että Pasi on pelannut nyt kaksi peliä, ja on ottanut tasan 0 min jäähyjä! Aika hyvin rikollis-sikapelaajalta, joka ei ole edes jääkiekkoilija. Ja kuitenkin taklaa jäällä ollessaan noin kerran minuuttia kohti.

Kyllä edelleenkin lämmittää sydäntä ihan vallan perusteellisesti että The Pasi on taas kehissä. Ja varsinkin äijä itse tuntuu nauttivan kun saa taas pelata liigassa.

Luu2:lle sen verran että jos ammennat kiekkotietämyksesi Iltalehdestä, niin en voi mielipiteitäsi moittiakaan. Enkä kyllä muutenkaan, kaikillahan meillä saa olla omat mielipiteet, mutta jos silti väität että Pasilla ei ole jääkiekkoon tarvittavia ominaisuuksia/taitoja, niin voin kyllä sanoa ihan suoraan että olet väärässä.

Pasi on jääkiekkoilija, Pasi on vieläpä hyvä jääkiekkoilija. Pelityylistä ei tarvitse tykätä, mutta kyllä äijä pelata osaa.
 

Luu2

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Viestin lähetti Carlos
Luu2:lle sen verran että jos ammennat kiekkotietämyksesi Iltalehdestä, niin en voi mielipiteitäsi moittiakaan. Enkä kyllä muutenkaan, kaikillahan meillä saa olla omat mielipiteet, mutta jos silti väität että Pasilla ei ole jääkiekkoon tarvittavia ominaisuuksia/taitoja, niin voin kyllä sanoa ihan suoraan että olet väärässä.

Pasi on jääkiekkoilija, Pasi on vieläpä hyvä jääkiekkoilija. Pelityylistä ei tarvitse tykätä, mutta kyllä äijä pelata osaa.

Ja mikähän helvetti siinä on, että kun suosikkiseuran kohdalla lukee KalPa, niin sitten ei muka seuraa mitään muuta kuin oman seuran tekemisiä ja liigajoukkueita sitten "Iltalehdestä". Tiedoksesi vain, että olen kiinnostunut kaikkien liigajoukkuiden tekemisistä. Olen seurannut liigapelejä paikan päällä tämän kaudenkin aikana ja olen katsonut kaikki televisioidut liigapelit.

Kaikenkaikkiaan seuraan liigaa huomattavasti enemmän kuin Mestistä. Sattuu nyt vain olemaan näin, että kun olen kuopiolainen niin on luonnollista, että oma suosikkini on KalPa. Ja on ollut vajaan 20v. ajan kun olen aktiivisesti kiekkoa seurannut. En kuitenkaan katso kiekkoa niin yksisilmäisesti kuin monet muut fanit, vaan olen kiinnostunut suomalaisen jääkiekkoilun kehittymisestä ja hyvinvoinnista kokonaisuutena.

Lisäksi seuraan aktiivisesti kaikkia kiekkolehtiä, kuuntelen radiota ja tietysti kirjoittelen Jatkoaikaan. Ja tännekin taatusti enemmän liiga- kuin Mestispuolelle. Joten jos et viitsisi arvioida kiekkotuntemustani tuntematta minua.

Niin... Ja en ole muuttanut mielipidettäni Pasi Nielikäisestä. Jos Pasi todistaa näkemykseni vääräksi se on vain positiivista ja todistaa miehen kehittyneen JÄÄKIEKKOILIJANA.
 

Carlos

Jäsen
Viestin lähetti Fireblade
Näyttää Pasista tulleen toinenkin juttu Kärpät FanClub-sivuille.

Muuten ihan jees, mutta mikä helvetti siinä on että puolet Suomen kiekkoväestä kirjoittaa Z:n nimen Zidlinsky???? Perkule kun menee hermot, jos joku urpo ei ihan oikeasti sitä tiedä, niin se on Zidlicky. Nuo Juti-väännökset on kyllä sinällään ihan hauskoja, mutta voitaisiin silti pitää journalismi erillään.

Asiaan palatakseni, minäkin odottelen seuraavaa Hifk vs. Kärpät -peliä, ja juuri samasta syystä kuin Pasi. Toivotaan että kaveri näyttää Apelle ja Penalle mitä tosiaan menettivät. Toisaalta, eihän Penaa ja Apea voi moittiakaan, luonnollisestihan meillä ei ollut käyttöä tuontyyppiselle pelaajalle.
 
Viestin lähetti JPL
Se on heinähattu sinun mielipiteesi. Kaikki pelaajat, joiden kanssa olen asiasta jutellut (divisioona- tai liigatason) ovat olleet sitä mieltä että poliisi joukkueessa vähentää törkeyksiä. Kaikki eivät ole olleet sitä mieltä että se on se oikea tapa karsia niitä tyhmyyksiä mutta jokainen on ollut sitä mieltä että se on kuitenkin yksi tapa. Siitä en tiedä millä tasolla olet itse kiekkoa pelannut, mutta näin anonyymisti uskon kyllä enemmän niitä pelaajia jotka ovat tuota kiekkoa ammatikseen pelanneet jonkin aikaa.

Ei ne oikein voi muutakaan, nykyjääkiekossa kun on pakko vetää ns. kovan jätkän roolia: "ei tunnu missään, turpiin vaan" vaikkei haluaisikaan. Itse olen sen verran ollut mukana jääkiekon teossa, että voin sanoa että törkeyksiä näkee justiinsa yhtä paljon niissä peleissä missä "poliiseja" ei ole kuin niissä peleissä missä niitä on.



Viestin lähetti JPL

Pasin pelillisistä taidoista sen verran että ei olisi paljon lisää vaadittu niin tehot olisivat nyt 1+1 kahdessa ottelussa. Toinen oli omaa syytä kämmennetty tilanne mutta hyvin Pasi tilanteeseen siinäkin pääsi. Toisen kämmäsi sitten Potaitshuk, jonka Nielikäinen syötti läpiajoon.

Just juu ja jetsulleen :)

Oli ihan melkein tosi lähellä etteikö tehny melkein maalia tai ainakin syöttöpistettä jos olis ehkä ollu kentällä?

Voishan noista jo antaa pisteitä muutaman... "ei olisi paljon lisää vaadittu..." Hohhoijaa.
 

Black Adder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, The Original Six
Pasi oli jälleen eilen aivan loistava!
 

Tepa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Pasi on sopeutunut hyvin rooliinsa. Kiekollisessa pelissä ei kovin suuri apu, mutta muuten hämmentää hyvin vastustajaa. Mielestäni tippuu kuitenkin 13 hyökkääjäksi, kun miehet saadaan sairastuvalta. Tällöin kannattaa käyttää esimerkiksi ottelun alussa joukkueen ja yleisön sytyttäjänä ja heittää ajoittain kentälle pelotteena, esimerkiksi heti kovempien otteiden jälkeen. Nyt, kun Tenkratille ei ole oikeen miehiä rinnalle, voisi Pasi peluuttaa siinä.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Pitääkö paikkansa huhu, jonka kuulin Pasin pelaamisesta? Huhun mukaan Pasi pelaisi sakkouhan alaisuudessa ylilyöntien välttämiseksi. Älkää nyt hyvät ihmiset raiskatko Pasin The Peliä!

Onko Alpo soitellut kaukopuheluita Ouluun vai missä mättää?
 

JPL

Jäsen
Pärde: Pasia koskee samat säännöt kuin muitakin joukkueen jäseniä. Tyhmistä ja joukkueen mahdollisuuksiin ottelussa negatiivisesti vaikuttavista jäähyistä tulee sanktioita. Joukkuetovereiden / itsensä puolustaminen tai tarpeelliset / pelitilannejäähyt eivät ole näitä.
 

Pärde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Colorado Avalanche
Viestin lähetti JPL
Joukkuetovereiden / itsensä puolustaminen tai tarpeelliset / pelitilannejäähyt eivät ole näitä.

No hyvä. Pelkäsin jo, että Alpo olisi tosiaan soitellut.. Mutta ei se mitään, toivotaan, että tulette tänne pleijareihin. Nähdään silloin, jooko?
 

Stonecold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Nostanpa tämän Pasia koskevan ketjun ylemmäs. Tietoa, mutua, huhua...mitä vaan kiinnostaisi nyt kuulla koskien Pasin tilannetta tulevan kauden suhteen - jatkuuko se Oulussa vai etelämpänä?
 

Polliisi

Jäsen
Suosikkijoukkue
#28
Eiköhän RY kuluta loput perunat ThePasiin, eli Hämeenlinnaan mahtaa Nivalan mies suunnata. Toinen vaihtoehto on Blues; Pasi ei kuitenkaan täällä jatka. Tosin mikäänhän ei ole mahdotonta.
 

Stonecold

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Se siitä sitten. Aarniolle ja Juntuselle on leivottu parin vuoden paperit, mikä myös tuon Aarnion jatkamisen myötä selventää tätä asiaa.

Kiitos Pasille kevään otteluista ja toivottavasti pelit jatkuvat liigassa ja tsemppiä jatkoon. Paskamaista, ettei mies Oulussa jatka...
 

#43

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
No. Kyllähän tuon toisaalta ymmärtää. Pro-Omat nuoret-projekti jatkuu, eikä tuosta nyt kovin pahaa voi sanoa(muuta kuin sen, että The Pasi olisi Aarnion "korvannut" koska vain. Hassua sanoa, mutta Pasi ei ole läheskään niin jäähyherkkä kuin Aarnio. Yhtä kädettömiä molemmat, mutta Pasi osaa taklata oikeinkin. Lisäksi loukkaantumisherkkyydessä on valovuoden ero Nivalan pojan eduksi.) Ehkäpä ikä ratkaisi?

Olisin itsekin halunnut nähdä Pasin ensi kaudellakin Kärpissä, pelillisistä esityksistä tämä ei ainakaan voinut jäädä kiinni.

Eniten vituttaa se, että ensi kaudella Kärppä-hyökkääjät saavat kyytiä Pasilta. Lisäksi Kärppien media-arvo putoaa parilla pykälällä, Pasin tuntee kaikki ja kaikilla on mielipide hänestä.

Kovimmat jätkät Danny ja Pasi pois, ainoat "kovat jätkät". Ketä tilalle?
 

Tepa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Viestin lähetti #43
Kovimmat jätkät Danny ja Pasi pois, ainoat "kovat jätkät". Ketä tilalle?

Tuo on kyllä hyvä kysymys. Junnohan väläytellyt tuota ulkolaista pakkiakin.
 

chandler

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,NY RANGERS
Viestin lähetti Kärpät#18
Satorin Tedin leipiin siirtyypi Pasi. Muuttanut jo Helsinkiin.

Mistäs olet moista kuullut?
Ei se Pasi mihinkään ole muuttanut. Hesassa se on asunut jo pari vuotta,tai ainakin sillä on siellä asunto ollut jo pitkään,että sikäli
 

dodi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paha on palannut takaisin!
on kyllä paska juttu kun ja jos pasi ei oulussa jatka, olisi ollut kiva nähdä niitä puhtaita pommeja ensikaudellakin. Vaikka ana oulusta onkin, niin olisin mielummin kuitenkin pasin nähnyt ensi kauden joukkueessa. Pieni mies hyppytaklaukineen ei minua innosta kuten pasi. En taida olla ainoa mielipiteineni, saihan se pasi sen sytyttäjä palkinnon faneiltakin
 

GT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ACO
Viestin lähetti chandler
Mistäs olet moista kuullut?
Ei se Pasi mihinkään ole muuttanut. Hesassa se on asunut jo pari vuotta,tai ainakin sillä on siellä asunto ollut jo pitkään,että sikäli

Kyllä kai muuttamisesta voidaan puhua, kun mies on asunut kolme kuukautta hotellissa ja siirtänyt nyt kamansa etelään. Tiedän kyllä, että Nielikäisellä on ollut kämppä Helsingissä jo muutaman vuoden.

Pasiin ei olla oltu Kärpistä yhteydessä. Vaihtoehdot on Blues ja HPK. Molemmat tarvii Pasin tyylistä pelaajaa. Eri asia on, missä Pasi itse haluaisi pelata.
 

power play

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Pasi olisi halunnut jatkaa Kärpissä, mutta agentin avustuksella hinnoitteli itsensä ulos. Todennäköinen seura jatkossa on Suomessa Lukko tai sitten kutsuvat ulkomaat tai jälleen mestis Suomessa. olisin mielelläni kyllä Pasin nähnyt Kärppien paidassa ensikaudellakin, mutta... mutta kun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös