Nielikäinen HPK:n riveihin

  • 45 129
  • 183

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
En voi kovin suuresti ilahtua tästä uutisesta. Nielikäinen ei kuulu siihen joukkioon, joka mielestäni osaa tuoda kovuudellaan peleihin mielenkiintoa ja toivottua säpinää. Nielikäinen kun nyt vain on...no, Nielikäinen. Hänen pelinsä on ikävällä tavalla rumaa eli ei kovin mielekästä katsoa.
Asioiden kuitenkin näin ollessa sanottakoon: kunpa mies pysyisi nahoissaan ja olisi hyödyllinen.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
Mä en edes odota mitään myllyjä. Pääasia on se, että siellä on nyt joku, joka antaa nuorille pikkujätkille itseluottamusta pelata. Joku, joka tuo ison kasan fyysisyyttä kentälle. Joku, joka ottaa myllyt, jos tarvii. Mitään showtappeluita ei tarvita.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Rillipää kiittää

Niin, oli Nielikäinen mulkku tahi ei, mutta ainakin itse olen erityisen iloinen siitä, että ko. herra pelaa meillä.

Elikkäs tervetuloa myös rillipääjaoston puolesta.

Täältä tähän
 
Suosikkijoukkue
Kerho ja Philly
Todella hyvät värinät The Pasin tulemisesta Kerhoon. Ominaisuuksiltaan ihan nappihankinta Kerhon tämän vuoden rosteriin kunhan se ykköskenttä-tason hyökkääjä on vielä hankintalistalla Pasin tulemisenkin jälkeen. Nyt vaan kun saadaan Nivalan miehestä hänen parhaat ominaisuutensa kunnolla käyttöön, niin kyllähän hän lisäarvoa joukkueen pelaamiselle tuo takuuvarmasti.

Niin ja eiköhän se Nielikäinen tosiaan HPK-debyyttinsä jo Lahdessa tee 27.12. ja debyytin kotiyleisön edessä sitten 29.12.
 

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
BitterX kirjoitti:
Mä en edes odota mitään myllyjä. Pääasia on se, että siellä on nyt joku, joka antaa nuorille pikkujätkille itseluottamusta pelata. Joku, joka tuo ison kasan fyysisyyttä kentälle. Joku, joka ottaa myllyt, jos tarvii. Mitään showtappeluita ei tarvita.
Olisitte sitten hankkineet sellaisen pelaajan. Kovasti Nielikäinen uhosi jo ennen viime kauden alkua että hän pitää huolta että Joensuu ja kumppanit saavat pelata. Eipä mennyt Pasipoju kuitenkaan Ruudun kimppuun kun Jarkko taklasi Joensuun pois ottelusta. Samoin Grönvall sai olla ihan rauhassa vaikka sikaili Paappasen uran finaaliin. Että ei ole Nielikäisestä tuossakaan asiassa apuja. Joo-o nopea se on, mutta kun ei ressukalla pysy kiekko mukana.

EDIT: Toivottavasti Pasista ei tule Hämeenlinnassa samanlaista pyhää lehmää kuin Porissa, eli esityksiä ei saa kritisoida kukaan muu kuin virallinen oppositio (täällä Clark Kent)
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
yhtäplusyhtä pukkaa

Just joo. Kiitos nyt kuitenkin.

No, jääpähän Pasilta saamatta tänä vuonna se perus-0+2 Rinkelinmäeltä Kerhoa vastaan. Tai niin: Tekihän Rommelkin aikanaan omiin Tapparaa vastaan...

Mutta toisaalta: Nyt meillä on uusi Tuukka.

Pyyntönä The Peelle esitettäköön seuraavaa: Paljon työtä, vähemmän wrestlingiä. Tarvittaessa ja oikeasti saa ja pitää kyllä tapella, ettei veskareiden tarvitse.
 

BitterX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, FC Wacker, Punaportin vapaakaupunki
korkki kirjoitti:
Olisitte sitten hankkineet sellaisen pelaajan. Kovasti Nielikäinen uhosi jo ennen viime kauden alkua että hän pitää huolta että Joensuu ja kumppanit saavat pelata. Eipä mennyt Pasipoju kuitenkaan Ruudun kimppuun kun Jarkko taklasi Joensuun pois ottelusta. Samoin Grönvall sai olla ihan rauhassa vaikka sikaili Paappasen uran finaaliin. Että ei ole Nielikäisestä tuossakaan asiassa apuja. Joo-o nopea se on, mutta kun ei ressukalla pysy kiekko mukana.

EDIT: Toivottavasti Pasista ei tule Hämeenlinnassa samanlaista pyhää lehmää kuin Porissa, eli esityksiä ei saa kritisoida kukaan muu kuin virallinen oppositio (täällä Clark Kent)

Tässä on varmaan sitäkin mukana, että olet anti-Nielikäisfani - jo ennen kun meni Ässiin. Minussa hankinta herättää vain positiivisia tuntoja. Katsotaan miten onnistuu. Oma veikkaukseni on, että hyvin.
 

jussimy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tribal kirjoitti:
Niin ja eiköhän se Nielikäinen tosiaan HPK-debyyttinsä jo Lahdessa tee 27.12. ja debyytin kotiyleisön edessä sitten 29.12.

Niin joo tosiaan, tarkemmin kun tuon mtv:n tekstin lukee niin sitähän siinä tarkoitetaan :)


Ei muutakuin tsemppiä Pasille, taitaa olla näytönpaikan paikka.
 

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
No niin ei sitten hypi hippohiiret rinkulalla. Tosin viimekaudella moisella teesillä ei paljoa vaikutusta ollut. Josko nyt osoittautuisi jo sanojensa mittaiseksi mieheksi. Tosin jutuista päätellen sopii kuin peruna silmään kerhon riveihin, koska tuota kaivattua taitokiekkoahan harrastavia pelureitahan siellä kaivataan.

Onnittelut tästä hienosta kaappauksesta. Ehdottomasti kauden kovin hankinta.
 

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Juu tervetuloa vaan. Yhtään ei vituta tämä siirto. Olen paljon kuullut kehuja Pasista hänen pelatessaan Kärpissä. Itse en ole pahemmin miestä (tai Kärppiä) seurannut, joten asioista paremmin tietävät, kertokaa hieman Pasin roolista ja uroteoista Oulussa.
 
Viimeksi muokattu:

Pluto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
korkki kirjoitti:
Olisitte sitten hankkineet sellaisen pelaajan. Kovasti Nielikäinen uhosi jo ennen viime kauden alkua että hän pitää huolta että Joensuu ja kumppanit saavat pelata. Eipä mennyt Pasipoju kuitenkaan Ruudun kimppuun kun Jarkko taklasi Joensuun pois ottelusta. Samoin Grönvall sai olla ihan rauhassa vaikka sikaili Paappasen uran finaaliin. Että ei ole Nielikäisestä tuossakaan asiassa apuja. Joo-o nopea se on, mutta kun ei ressukalla pysy kiekko mukana.

EDIT: Toivottavasti Pasista ei tule Hämeenlinnassa samanlaista pyhää lehmää kuin Porissa, eli esityksiä ei saa kritisoida kukaan muu kuin virallinen oppositio (täällä Clark Kent)

Kiinnitin tässä jokusia päiviä sitten jossain Nielikäistä koskeneessa viestiketjussa huomiota siihen, että et suostuisi vaihtamaan Pasia toiseen Pasiin eli Saloseen ilman välirahaa. Jäin hieman miettimään johtuiko se siitä etten arvosta Salosta juuri minään vai Nielikäisen korkeasta arvostuksesta. Salonen on kuitenkin kohtalaisen lupaava pelaaja, joka pelaa ensimmäistä kauttaan liigassa ja ehjänä pysyessään voi päästä pidemmällekin. Salosella on varaus ja on jopa tehnyt enemmän pisteitä kuin Nielikäinen tällä kaudella. Myönnän kyllä että pelit ovat ailahdelleet laidasta laitaan, mutta toisaalta takana on myös vuoden kestänyt loukkaantuminen.

Ylläolevasta lainauksesta päätellen et pidä Nielikäistä kovin kummoisena pelimiehenä, joten tästä ilmeisesti voin päätellä arvostuksesi myös Saloseen. Toivottavasti aika näyttää, että olet väärässä.

HPK:lle Nielikäisestä on varmasti iloa, jopa ilman hanskaamisiakin. En epäile hetkeäkään, etteikö Jalonen osaisi hyödyntää niitä vahvuuksia, joita Nielikäisellä on.
 
Viimeksi muokattu:

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Pluto kirjoitti:
Ylläolevasta lainauksesta päätellen et pidä Nielikäistä kovin kummoisena pelimiehenä, joten tästä ilmeisesti voin päätellä arvostuksesi myös Saloseen. Toivottavasti aika näyttää, että olet väärässä.
Ei kuulu tähän, mutta...

Katos kun Ässillä ja Nielikäisellä oli kahden kauden sopimus, IFK:lla ja Salosella vain tämän kauden loppuun. Mielestäni Ässät olisi hävinnyt vaihdossa jos olisi saanut Salosen ainoastaan loppukaudeksi ja sitten molemmat olisi taas pelanneet ensi kaudella IFK:ssa. Toisaalta tuo on todella hypoteettinen oletus, koska eiköhän Saloselle olisi ollut joka tapauksessa löytynyt paikka IFK:ssa... Kyllä minä siis Salosta pidän paljon lupaavampana kuin Nielikäistä, mutta mieluummin olisin vaihtanut Pasin kokeneempaan pelimieheen. No, näin ei käynyt mutta eiköhän Ässät muutakin saanut kuin perunoita tässä...
 

Vteich

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Varmasti hyvä lisä Kerhon tämän kauden porukkaan. Pasi tuo parhaimmillaan kovaa asennetta, fyysisyyttä ja nyrkkejä peliin, ja tulee varmasti olemaan apu Kerholle pleijareissa kolmos-nelosketjun roolissaan.

Nielikäisen parhaimpia puolia kuvaa hyvin alkukauden peli Pelicansia vastaan, jossa Pasi ensin teki alivoimalla hienon maalin lämärillä yläpesään ja myöhemmin sen jälkeen vielä haki pistevoittoon päättyneen tanssahtelun kautta suihkukaverikseen sikailleen Heleniuksen, joka oli väkisin hakemassa seuraa Ässien ykköspakista Peltosesta.

Sen sijaan mielestäni HPK:n onneksi Lintumäki ja kumppanit eivät ainakaan vielä menneet halpaan ja tehneet Pasille pidempää sopimusta, vaan sopimus on ainoastaan loppukauden mittainen. Pidemmän päälle tämänkaltaista joukkuehengen myrkyttäjää ja väkisin julkisuudessa roikkuvaa mediapelleä ei mielestäni kannata katsellakaan. Ässissä toimi sen yhden kauden hyvin, josta osoituksena Nielikäisen uran parhaat saldot (8+8=16, 100 min). Toisella kaudella Pasin pelistä puuttui pahasti jotain, ja joukkueen loistavasta menestyksestä huolimatta alkoivat vaikeudet, jotka päättyivät miehen itsensä median kautta ilmoittamiin hyvästeihin ja muun joukkueen toimesta pukukopista ulos heitettyihin Pasin varusteisiin. Tällaisena projektipelaajana kuitenkin varmasti hyvä vahvistus loppukaudelle.
 
Viimeksi muokattu:

mauri

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Gagne kirjoitti:
J...

Mutta toisaalta: Nyt meillä on uusi Tuukka.

...
No joo ehkä, mitä tulee kankeuteen ja hitauteen. Mutta Tuukka on leppoisa kaveri, sellasta perheenisätyyppiä. Ei mitään tekemistä Nielikäisen kanssa.
 
mauri kirjoitti:
No joo ehkä, mitä tulee kankeuteen ja hitauteen.

Kankea ehkä, mutta Nielikäinen ei todellakaan ole hidas. Hänen nimensä mainitseminen tuossa nopeimpien luistelijoiden ketjussa on täysin oikeutettua.

mauri kirjoitti:
Mutta Tuukka on leppoisa kaveri, sellasta perheenisätyyppiä. Ei mitään tekemistä Nielikäisen kanssa.

Olen kyllä kuullut, että Pasikin on varsin leppoisa tyyppi kaukalon ulkopuolella, jotkut porilaiset puhuivat ainakin viime kaudella jopa herrasmiehestä.

Niin ja onnittelut hankinnasta, olisi minun Lukkoonkin mahtunut tämä mies.
 

Ben_D

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chris Simon
Olen kyllä kuullut, että Pasikin on varsin leppoisa tyyppi kaukalon ulkopuolella, jotkut porilaiset puhuivat ainakin viime kaudella jopa herrasmiehestä.

Niin ja onnittelut hankinnasta, olisi minun Lukkoonkin mahtunut tämä mies.

On leppoisa ja mukava kaveri. Tuli Pasin kanssa juteltua usein kun vaikutti vielä Stadissa. Kävi samalla salilla.
 

newyork

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers
Nielikäinen otti aikamoisen riskin. Ässissä olis ollu vielä puolentoista vuoden sopimus ässissä. Nyt vain puoli kautta hpk:ssa. Joten uskon että haluja on näyttää ja osoittaa että on jatkopahvien arvoinen. Siispä odotettavissa on varmasti THE PASIn tuleminen!? ei voi muuta sanoa kun että ONNEKSI OLKOON HPK. Parhaimmillaan Pasi on vahvistus joukkeelle aivan kuten Jalonen kommenteissaan tekstitv:llä ilmaisi. (ja varmasti Jalonen hänestä saakin irti kaiken tarvittavan)
 

expertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Brodeur, Hughes bros., Dawson Mercer, NJD, HPK
Tervetuloa

Valitettavasti tämä tarkoittaa nyt sitä että The Pasi pelaa ens kaudella änärissä. Kysykää vaikka Erkiltä.

Tosissaan kiitos jälleen seurajohdolle oikeasta joululahjasta!
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
No nyt sitten se tapahtui, Pasi. Ihan suhteellisen hyvät tunnelmat. Jalonen on varmasti sanonut, että jäähyjä ei paljoa oteta, mutta tarvittaessa annat turpaan niin, että tukka lähtee! Jotenkin mukavaa, ettei tarvitse parhaiden pakkien taikka molarien enää tapella. Kyllä tästä iloa irtoaa!
Ketjuja pohtimaan!
 

miracle

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, suomalaiset Leijonat
jussimy kirjoitti:
HPK:n seuraava SM-liigaottelu on 27. joulukuuta Pelicansin vieraana Lahdessa. Nielikäinen debytoi Rinkelinmäellä kotiyleisön edessä 29. joulukuuta ottelussa TPS:aa vastaan. Lähde: MTV3

Eikö Jalonen päästä Pasia Lahteen vai eikö Pasi uskalla mennä :D

Tää tarkoitti varmaan sitä, että Pasin ensiesiintyminen Rinkelinmäen yleisön edessä on sillon Tepsi-pelissä. Varmaan kyllä debytoi Kerhon paidassa jo Lahdessa.
 

Vagabond

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors Idrottsförening Kamraterna, Penguins
No niin!

Onnittelut HPKlle tästä hankinnasta. Olin itse sitä mieltä että HPK ja Kärpät olivat ne kaksi joilla oli eniten tarvetta juuri Nielikäiselle. HPK vei kun veikin Nielikäisen. Kaikkihän tiedemme mitä Hämeenlinnassa tapahtuu näille "parhaat vuodet takana" äijille, niin kyllä tästä vielä hyvää seuraa. Olen myös iloinen siitä kun Pasi ei tullutkaan HIFKn riveihin. HIFKssa se on jo nähty kortti.

Eli tässä kaupassa voitti HPK, Ässät, Nielikäinen itse ja vielä bonuksena HIFK. Eli tällaisia kauppoja lisää :)
 

KingNothing

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Vagabond kirjoitti:
Onnittelut HPKlle tästä hankinnasta. Olin itse sitä mieltä että HPK ja Kärpät olivat ne kaksi joilla oli eniten tarvetta juuri Nielikäiselle.

Eli tässä kaupassa voitti HPK, Ässät, Nielikäinen itse ja vielä bonuksena HIFK. Eli tällaisia kauppoja lisää :)

Ja kuten ylläolevan niin allekirjoittaneenkin mielestä kaupassa oli paljon voittajia ja yksi häviäjä. Pakko kait se on alkaa uskomaan ettei Nokan Kärppiin näitä miehiä tule. Aivoon ottaa, pakko myöntää. Toivottavasti the Pasi onnistuu Kerhossa.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Nielikäinen on aina osannut ottaa yleisönsä missä sitten onkin pelannut ja Rinkelinmäki ei takuulla ole poikkeus. Se nyt vaan on niin, että Nielikäistä on ihana vihata vastustajajoukkueessa ja kotijoukkueessa häntä on kovin helppoa rakastaa.

Jalonenhan jo sanoikin että täällä on pelaajista saatu monta kertaa se paras irti ja toivotaan, että sama pätee myös Nivalan lehmipoikaan.

Turenki toivottaa Pasin lämpimästi tervetulleeksi.
 

Padis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tässähän maksellaan vain velkoja kunnon kulutusluoton koroilla. Mehän "kaapattiin" teiltä Akiz Combat Fighter Ja Kyy. Ja kyllä... Vituttaa vähäsen. Tsemppiä Pasille sinne jonnekkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös