Olen heikosti seurannut tätä Meyer-keskustelua, joten kirjoitetaan tänne nyt omat hajatelmat.
Cunninghamin lain (wiki) mukaan joku korjaa minun väärät olettamat oikeiksi, jos vain esitän ne tässä muka-totuuksina.
- Eli Meyer on nyt ollut kolme (?) ottelua viltissä. Ja ilmeisesti nimenomaan viltissä, eikä esim. korona-karanteenissa. (Onko seuroilla joku häveliäisyysjuttu tuon korona-ilmoittelun kanssa? Että vain pelaajan suostumuksella tjsp?)
- "Sitoutuneimmat äijät pelaa"-sitaatti Atulta SK:ssa on ainoa varsinainen faktatieto tästä koko jutusta. Muuten mitään ei olla tiedoitettu. (Lisäksi taisin lukea jonkun "valmennus ei varmaan pitänyt Meyerin jutusta SK:ssa"-homman. Mikä tää oli?)
- Tämän lisäksi joku nimimerkki huhuili kopin sisältä kantautuvan eripuraa Meyeristä. Mä en muista kuka se oli. Mikä juttu tääki ny o? Itse olen Meyeristä siviilissä saanut aika hiljaisen kuvan.
On kyllä huonosti tullut seurattua Ässiä nyt työkiireiltä viime aikoina, mutta... Ei ole sellainen fiilis, että olisi kauheasti mitään missannut pelien osalta.