Niclas Lucenius Vaasassa – hieno mies ja varmasti kova tekemään pisteitä... vai tekeekö sittenkään?

  • 34 530
  • 128

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Sinänsä pieni asia ja ei ehkä ihan otsikon kamaa, mutta miten Sportin vinkki #2 liityi Luceniukseen, kun näin arvuuteltiin ennen uutta pelaajajulkaisua?
Lucenius pelaa numerolla 2 kunhan paita saadaan valmiiksi. Näin Sportin fb-sivuilla sanottiin eilen.
 

Sundomstå

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Lucenius pelaa numerolla 2 kunhan paita saadaan valmiiksi. Näin Sportin fb-sivuilla sanottiin eilen.
Okei...kiitos….eilen pelasi kuitenkin numerolla 8 ja nimi selässä ihan painettuna, ei päälle liimatulla tarralla? Ei vieläkään oikein auennut. Ehkä pitäisi hankkia itselleni Red Armyn jäsenyyden lisäksi Ret Ardi-kortti :/ Olisiko ollut puhetta Luceniuksen kanssa, että kun on pelannut 53:lla, niin 5-3=2, mutta vaihtoikin lopuksi 5+3:een eli 8? No joo, aivan sama :)
 

Diablo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Urheilullisesti avoimet sarjat
Okei...kiitos….eilen pelasi kuitenkin numerolla 8 ja nimi selässä ihan painettuna, ei päälle liimatulla tarralla? Ei vieläkään oikein auennut. Ehkä pitäisi hankkia itselleni Red Armyn jäsenyyden lisäksi Ret Ardi-kortti :/ Olisiko ollut puhetta Luceniuksen kanssa, että kun on pelannut 53:lla, niin 5-3=2, mutta vaihtoikin lopuksi 5+3:een eli 8? No joo, aivan sama :)
Ei ollut painetulla, vaan nimi oli hieman erinäköinen selässä, kuin muilla Sportin joukkueesta.

Paita on tulossa numerolla kaksi..
 

t.m.a.l

Jäsen
Suosikkijoukkue
SPORT
Tänään ei kaveri kyllä erottunut omaan silmään muutakuin antoi paskoja syöttöjä, jotka vastustajat haistoi ja pisti poikki. Tai olivat muutenvaan toivotaan toivotaan neljän kaverin suojuksista jos menis perille.

Ei ole omaan silmään mitenkään edellisissäkään peleissä loistanut vieläpä peliaika huomioon ottaen...

Tekis mieli sanoa et jos ei 5 pelin jälkeen ala tapahtua niin ulos. Taitaa vaan Luce ja Spilar ym. olla sen verran onnellisessa asemassa, että seura ei kenkää anna, kun ei ole rahaa laittaaa kehenkään muuhunkaan... Harmi
 

MrMacmanaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Tekis mieli sanoa et jos ei 5 pelin jälkeen ala tapahtua niin ulos. Taitaa vaan Luce ja Spilar ym. olla sen verran onnellisessa asemassa, että seura ei kenkää anna, kun ei ole rahaa laittaaa kehenkään muuhunkaan... Harmi
Lucellahan on try-out lokakuun loppuun ja tämän kuukauden otteluohjelma on erittäin hankala Sportille, joten jos kuukauden lopuksi ollaan viimeisiä ja playoff raja jossain 10 pisteen päässä, niin mitä turhaan jatkamaan sopimusta. Säästetään nekin rahat ensi kauteen.
 

Redi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Royals, Vepsu
Koeaika oli lokakuun loppuun ja vähän yllättäisi näin nopea päätös seuran puolelta, aika pitkämielisiä ovat tavanneet olla... Eri asia tietty jos kaveri on itse halunnut lähteä. Toivotaan nyt kuitenkin, että tuossa on kyse jostain muusta.
 
Suosikkijoukkue
Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Onkohan Luce eksynyt matkalla eteenpäin jonnekin Sundomin metsään, kun ei pelaa tänään?
 

Mäxä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Miikka Lahtinen ‏@miikka_lahtinen
Lucenius tuli tänään haastatteluun bisse kädessä. Melkoinen veijari. #VaasanSport #Liiga
Sillälailla. Kertokaa ny joku tälle että tää on ammattilaissarja. Jätkä jumalauta try-outilla. Vaikka muka hauska juttu onkin niin joku roti.
Toivottavasti Tomek pitää kaverille puhuttelun. Ellei ollu ittekkin bisse kädessä :)

EDIT:

Sportin sankari saapui haastatteluun oluttölkki kädessä @ Iltalehti
 

Nebelwerfer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Haha, ok. Taiteilija-veijari asialla taas :D

Ähhh.....mulle ainakin aivan sama, sankari vetää yhen bissen matsin jälkeen (kopissa jaettu todennäköisesti), mikäs siinä? Köyhänmiehen samppanjaa? :D

Itse luulen edelleen että Luce on juuri sellainen pelaaja mikä Sport tarvii.
 

everon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, KHL Jokerit, sympatiat Kärpät
Haha, ok. Taiteilija-veijari asialla taas :D

Ähhh.....mulle ainakin aivan sama, sankari vetää yhen bissen matsin jälkeen (kopissa jaettu todennäköisesti), mikäs siinä? Köyhänmiehen samppanjaa? :D

Itse luulen edelleen että Luce on juuri sellainen pelaaja mikä Sport tarvii.

Mun mielestäni ei ole ja mulle ei todellakaan ole aivan sama. Jotenkin huono signaali seurajohdolta ja kertoo jostain, jos joudutaan Luce signaamaan.
 

Redi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, Royals, Vepsu
Omaan silmään Luce on parantanut koko ajan peliään. Eilinen peli-ilme oli jo jotain ihan muuta kuin mitä ekat pelit Sportin paidassa, ei ollut kaukana 2 + 1 tehot. Edelleen tarvitsee pelejä alle pitkästä tauosta johtuen, että pääsee omalle tasolleen. Kaipaa vielä herkkyyttä jalkoihin ja viimeistelyyn huolellisuutta. Suunta on hyvä ja vielä kun Charlesin ja Kokkalan kanssa tuntuu synkkaavan, niin mielelläni pitäisin joukkueessa.
 

Sergei#91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport, Detroit Red Wings, Hermes
Lucenius on yksi parhaita pelaajia jota kotkapaidassa on nähty. Ilman paitaa ja alushousuilla...hmm... Vedonlyönti? Lucenius tulee olemaan todella tärkeä pelaaja kauden mittaan, ei muutakuin 1+1 soppari heti kouraan.
 

BussiKUSKI

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport ennen Tomek Valtosta ja heti sen jälkeen
Lucenius taitaa olla meidän ainut avain pitää Bertrand, eikä toi Lussekaan mikään huono ole voi olla että intoutuu näyttämään mailataitonsa tuossa ketjussa.

(ei mee tämän ketjun otsikkoon mutta mä ottaisin kaikki kolme: Blomqvist, Männikkö, Lucenius.)
 

Nebelwerfer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Mun mielestäni ei ole ja mulle ei todellakaan ole aivan sama. Jotenkin huono signaali seurajohdolta ja kertoo jostain, jos joudutaan Luce signaamaan.

Eri mielipiteitä saa ja pitää olla, mä nyt en vaan oikein jaksaa "jeesustella" tällaisia asioiden kanssa. Aikuinen mies juo yhen kaljan matsin jälkeen! Mulle aivan vitun-vitun-vitun sama.

Meinaatko nyt että Sport ei pitäisi signata Lucea tuo Kalja-Gaten vuoksi? Tai onko hän vaan mielestäsi liian huono?
 

everon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sport, KHL Jokerit, sympatiat Kärpät
Luce on joukkueen kärkihankinta. Pitäisi ainakin olla. Ei todellakaan ole. Luce on toivotaan toivotaan arpa, joka ei tule illasta toiseen kantamaan joukkuetta. Myös urheilullisuus ja urheilijaelämä puuttuu.

Tää on tätä samaa sarjaa, kuten Brennan (-6) viime vuonna (-11). Fanien ihan hitosti ylistämä kaveri, joka ei pelaa voittavaa kiekkoa. Ei mulla muita perusteluja. Brennan toki on urheilullinen ja elää urheilijaelämää.
 
Viimeksi muokattu:

Entrosantier

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport
Mikä hiton kaljagate? Lukekaa nyt se iltapaskan juttu uudelleen. Jätkät olivat saaneet kaikki bisset kopissa pelin jälkeen.

"- Saatiin yhdet palautusjuomat kopissa, Lucenius naurahti."

Mulle ihan ketun sama ainakin, vaikka vetäisi mäyriksen naamariin pelin jälkeen, kun on voitto alla ja viikon tauko tulossa peleistä.
Jos vaikka Bertrand olisi tullut kopista punkkupullo kädessä, kukaan ei valittaisi. Naurettaisiin vaan että hauska kaveri.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös