Uhka isolla UUlla.
Juuri tämä jäi sanomatta. Molempiin mestaruuksiin tarvittiin taidokas sentteri avainrooliin, molemmat muutenkin erikoismiehiä.Vanhan liiton artistit sytyttää aina.
Kiitos Luce ajasta meillä! Se Tappara-pelin 4-3 maali ei unohdu! Harmi että kävi näin.
PS. Meneeköhän Tapparaan?
Minä taas toivon, että siirtyy. Ja olisi todella mielenkiintoista, jos tuo seura kohtaisi HPK.n pleijareissa.Toivottavasti ei siirry toiseen Liigaseuraan.
Sitä tässä pelkään. Jos siirtyy toiseen Liiga-seuraan ja peli kulkee siellä välittömästi, niin vituttaahan se ja kertoisi myös siitä ettei Kerhon kanssa olleet asiat täysin kunnossa. Tämä tosin on ainakin toistaiseksi aivan turhaa spekulaatiota.Minä taas toivon, että siirtyy. Ja olisi todella mielenkiintoista, jos tuo seura kohtaisi HPK.n pleijareissa.
Aika nuiva suhtautuminen.Kiitos ja näkemiin, Lucce. Viime kauden valopilkku ja iso palanen mestarijoukkueessa. Jäikö sitten mestaruuskrapula päälle, vai eikö vain osaa sitoutua mihinkään joukkueeseen? Vaikuttaa näin maallikon silmin yksilöurheilijalta joukkuelajissa. Jos olisi lähtenyt heti kauden jälkeen, olisin jäänyt kaipaamaan. Nyt toivotan vain onnea jatkoon, mihin seuraavaksi asettuukaan.
Toivottavasti pääsee sellaiseen joukkueeseen, jossa pääsee pelaamaan Innalan kanssa. Se tutkapari toimi.Minä taas toivon, että siirtyy. Ja olisi todella mielenkiintoista, jos tuo seura kohtaisi HPK.n pleijareissa.
Maajoukkueessa sitten keväällä.Toivottavasti pääsee sellaiseen joukkueeseen, jossa pääsee pelaamaan Innalan kanssa. Se tutkapari toimi.
Tää onkin parempi ketju tälle.
Kiitos ja näkemiin, Lucce. Viime kauden valopilkku ja iso palanen mestarijoukkueessa. Jäikö sitten mestaruuskrapula päälle, vai eikö vain osaa sitoutua mihinkään joukkueeseen? Vaikuttaa näin maallikon silmin yksilöurheilijalta joukkuelajissa. Jos olisi lähtenyt heti kauden jälkeen, olisin jäänyt kaipaamaan.