Nickit nykyaikaan

• 5 504
  • 77

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Yo yo yo yo!
People in da house!
oBi- Wan is ready to pop ya ears up the sky.
Kenobi is my other name, story stays the same.

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
The Chief, tai pikemminkin Da Chief.

Off topic, kukas muistaa vielä kenen NBA tähden lempinimi oli The Chief? 10 points ja kuollut papukaijamerkki sille.

Johnee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti Master Chief
The Chief, tai pikemminkin Da Chief.

Off topic, kukas muistaa vielä kenen NBA tähden lempinimi oli The Chief? 10 points ja kuollut papukaijamerkki sille.

Pakkohan tässä on Bam-Bamin loistaa: Robert Parishan tuossa on kyseessä.

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Niin, itse voisin olla asian tässä valossa "E-Zlo" joka on todella perseestä. Pysynkin siis vanhoissa.

Täältä tähän

Hielo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, Espoo Blues, HIFK
Olen kuitenkin amerikkalaisen aivopesun uhri, joten alennun muotoilemaan nickini historian siipien havistessa. Olen.... Da/Mr./Dr./ihanmikävaan HighLow. Voi surku.

Edit: No niinpä niin. En sitten ole tosiaankaan tämän kulttuurin kasvatti (tai sitten tämä shitti on todella syvästi minussa, enkä edes huomaa moista). Mun väännöshän on nimenomaan käänteinen tekele. Olen siis oikeasti HighLow, josta väännän Hielo. Nyt loppu, kele!

Viimeksi muokattu:

OikeaPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, maajoukkue, sympatiat: HIFK
Tämä on ehkä vähän liian outoa meikälle, mutta yritetään kaiken uhallakin:

R-de FenceM

tai

Right-1 re Verse

Hielo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Calgary Flames, Espoo Blues, HIFK
Viestin lähetti tant gredulin

The Sir Pentti on tietenkin P-Mat [piimät].
Joku voisi leikkisästi kutsua herraa suomalaisen hiphop-kulttuurin linjoja noudattaen nimellä Iso P -- ellei jopa Jätti P. Tähän pelleilyyn en kuitenkaan itse lähde, en tietenkään. Miksi lähtisin?

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Viestin lähetti rapster
I'll get me coat...

Meni hetki ennen kuin löysin 'flow'n sisältä tämän legendaarisen lausahduksen :D

BigRedBob on ilmiselvästi 'Dizzy' (aka King of Be-Bop) ja Jakke Huuliparta voisi olla vaan itsevarmasti 'The Goat'.
t. T-Gred aka 'Lilah'

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Mitä tapahatui MC Nikke T:lle?

Viestin lähetti Nikke
Otetaan se pohjanoteeraus:

MC Nikke T

Niin, itseäni on kiinnostanut tavattomasti se, mitä tapahtui tälle alkuperäiselle MC Nikke T:lle? Jos olisin ilkeä, sanoisin, että toisille sopii tulla ammutuksi kadulle.

Täältä tähän

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eikös Pressiboxilla (Human P-Box) tai Oloneuvoksella ole mitään tietoa Nikke Teen kohtalosta? Kaverihan taisi olla jonkin sortin roudari ja/tai äänittäjä Turggusessa ennen uraansa listojen huipulla.

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Re: Mitä tapahatui MC Nikke T:lle?

Viestin lähetti ervatsalo
Niin, itseäni on kiinnostanut tavattomasti se, mitä tapahtui tälle alkuperäiselle MC Nikke T:lle? Jos olisin ilkeä, sanoisin, että toisille sopii tulla ammutuksi kadulle.

Täältä tähän

Vaikuttaa nimellä Chydenius Ritarikunta-nimisessä orkesterissa. Ja ei, emme ole yksi ja sama henkilö.

muaddib

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mimosanherkät Itkupillit ja Setämiehet
Da man of da hood in da Espoo!

From da hood in A-Double-R-A-Keen we bring ya along with some heavy duty serious shiiiit:

DJ Master Mama Deep-D

All the bros'n hos say YOWWWZER!

DJ Master Mama Deep-D
"I ain't takin' no shit from a white boy!"

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Lean-2

Tai:

Lee-n-two

ankeeta, ei mun nimimerkistä voi mitään vääntää :-(.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy