Nick Ritchie, Oulun Kärpät

• 542 721
  • 3 234

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Miksi tämä Kärppälegenda pitäisi unohtaa? Mies tarjosi viihdettä viime syksyn ankeuteen ja toi Kärppiin jopa hieman edarimaisuutta, eli on todellakin mainitsemisen arvoinen osa jengin historiaa. Voisi melkeen ostaa jätkän game wornin, jos tulee vastaan.
Komppaan tätä.
Jollain tavalla Sailion, Karvisen ja Miskan jälkeen ei oo nähty yhtään semmosta rämäpäisyyttä viihdettä mitä haluais nähdä jokaisessa pelissä.

otep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Capitals, Kärpät, BDN
Nove Zamky aloittanut kunnon tyhjennysmyynnin, eikä Nick ole ollut kokoonpanossa pitkään aikaan. Mikähän on miehen uusi osoite?

Arthur Morgan

Jäsen
Suosikkijoukkue
AC Oulu, Kärpät, Huuhkajat
Kaikki, mikä vähänkin rikkoisi kaavaa ja ravisuttelisi tuota joukkuetta ja organisaatiota olisi plussaa. Ei kukaan eikä mikään tätä enää pahemmaksi voisi muuttaa. Olisipa edes yksi syy katella pelejä tai ainakin niin kauan kun eka pelikielto tulisi.
Kyllä minä olen sitä mieltä että jos tuonne vielä löydettäisiin Nick Ritchie takaisin niin se olisi sellainen kirsikka kakun päälle etten tiedä miten päin olla. Minä olisin pitänyt silloin kun heitettiin vittuun, mutta en todellakaan löydä mitään järkevää syytä nyt roudata takaisin.

NakkiFakiiri

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Charlestown Chiefs
Kyllä minä olen sitä mieltä että jos tuonne vielä löydettäisiin Nick Ritchie takaisin niin se olisi sellainen kirsikka kakun päälle etten tiedä miten päin olla. Minä olisin pitänyt silloin kun heitettiin vittuun, mutta en todellakaan löydä mitään järkevää syytä nyt roudata takaisin.
Mitäs jos napattaisiin BDN tuonne penkin taakse ja liittyisi Silanderin ja Havun väliin apuvalmentajaksi?

Surullista mutta totta, pidän jopa tällaista skenaariota todennäköisempänä kuin sitä että Mäntymaa saisi vielä loppukauden aikana lähteä.

(1)
  • Tykkää
Reactions: otep
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy