Nick Ritchie, Oulun Kärpät

  • 501 707
  • 3 209

Teme91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ei kaikki kentällä tapahtuva näy tai kuulu tänne ruudun toiselle puolelle. Pelissä olleet kyllä nähneet ja myöntäneet Nurmen ärsyttävän ja "kopsineen pohkeille" Ritchietä. Jopa turkulaiset.
Ja taisihan se videollakin näkyä 10-20s ennen tuota casea, niin Nurmi jalkapyyhkäsyllä Paasolta jalat alta Kärppien päässä.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Toki, tunnistan tilanteen, Kärpät/Ritchie, JYP/valmentajasirkus, että just ko. joukkueen kannattajien mielestä asia on aina loppuunkäsitelty.
Minä luulen, että haaste on nimeomaan siinä, ettei hirveän paljon, tai no yhtään mitään uutta ole tullut keskusteluun enää pitkään aikaan. Ainoastaan pilkkanimien määrä lisääntyy. Ehkäpä tästä syystä kärppäläisillä on toivetta siitä, että varsinkin Turussa asiasta päästäisiin pikkuhiljaa yli. Näin saataisiin tämä ketju taas kohti järkevämpää keskustelua ja lukukelpoiseksi.

Näistä turkulaisista tulee mieleen ne pari kevättä, jolloin Kärpät pelasi tiukat pudotuspelisarjat SaiPaa vastaa. Pudotuspelihuumaan tottumattomat saipalaiset eivät kestäneet jännitystä ja tappioita. Lestat ja pedofilia olivat toistuvasti mukana heidän sanastossaan kuvaamassa kärppällisiä. Oli se kyllä menoa, huh!

***

Ritchie on nyt kärsinyt 4/8 pelikiellostaan. Harmillisesti tässä on nyt Kärpillä kaksi kahden pelin viikkoa, joten vastaa kahden viikon päästä pääsee Ritchie taas irti.
 

Beukeboom

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät / Mamba!
Näkisin, että tässä on tapahtunut hieman poikkeuksellista teutarointia jäällä, ulostuloja julkisuudessa. Näitä koskien kiekkotoimijoilla ja kannattajilla on sitten erinäisiä, vahvasti poikkeaviakin näkemyksiä.

Draamaa ja rytinää. Värikkäitä persoonia ja tapahtumia. Toiset tykkää, toiset ei. Kuuluu kuvioon.

Toki, tunnistan tilanteen, Kärpät/Ritchie, JYP/valmentajasirkus, että just ko. joukkueen kannattajien mielestä asia on aina loppuunkäsitelty. Aikanaan itsekin olen sen tunteen kokenut Nickersonin tai Ässien sekoillessa.

Painotan, että viestini ei liittynyt sinänsä tuohon Seppäs-viestiisi, vaan lainaamani kirjoittajan tapaan flamettaa keskustelua aiemmilla viesteillä.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Minä luulen, että haaste on nimeomaan siinä, ettei hirveän paljon, tai no yhtään mitään uutta ole tullut keskusteluun enää pitkään aikaan. Ainoastaan pilkkanimien määrä lisääntyy. Ehkäpä tästä syystä kärppäläisillä on toivetta siitä, että varsinkin Turussa asiasta päästäisiin pikkuhiljaa yli. Näin saataisiin tämä ketju taas kohti järkevämpää keskustelua ja lukukelpoiseksi.

Näistä turkulaisista tulee mieleen ne pari kevättä, jolloin Kärpät pelasi tiukat pudotuspelisarjat SaiPaa vastaa. Pudotuspelihuumaan tottumattomat saipalaiset eivät kestäneet jännitystä ja tappioita. Lestat ja pedofilia olivat toistuvasti mukana heidän sanastossaan kuvaamassa kärppällisiä. Oli se kyllä menoa, huh!

***

Ritchie on nyt kärsinyt 4/8 pelikiellostaan. Harmillisesti tässä on nyt Kärpillä kaksi kahden pelin viikkoa, joten vastaa kahden viikon päästä pääsee Ritchie taas irti.
Käväse nyt äkkiä märisemässä tuolla mode ketjussa. Eihän tässä nyt mitään sen kummempaa kun hiukan hajetaan asetelmia keväälle.

Tuota Ritchien nuijimista Nurmeen et voi puolustaa mitenkään.
 

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF
Tuota Ritchien nuijimista Nurmeen et voi puolustaa mitenkään.
Suunnilleen saman verran puolusteltavissa, että tässä ei olisi tehty kärpäsestä härkästä. Muutamasta show-tason nyrkiniskusta koko Turku ja Jatkoajan kukkahatut kauhistelemassa.

Käykää nyt Niklas Virtasen ketjussa kauhistelemassa päähän ajoa myös niin pysyy kreditabiliteetti edes jollakin tasolla.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Suunnilleen saman verran puolusteltavissa, että tässä ei olisi tehty kärpäsestä härkästä. Muutamasta show-tason nyrkiniskusta koko Turku ja Jatkoajan kukkahatut kauhistelemassa.

Käykää nyt Niklas Virtasen ketjussa kauhistelemassa päähän ajoa myös niin pysyy kreditabiliteetti edes jollakin tasolla.
Show-tason? Eihän tuossa muuten ole mitään mutta ei pelaajaa hakata niskaan nyrkillä vaikka kuin vituttaa.

Luulisi että viidensadan änäripelin kokenut äijä ymmärtäisi tämän?
 

LeTioV

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Ilman show-tason voimankäyttöä voisi Makke Nurmi olla jo entinen jääkiekkoilija. Tuskin ainakaan naureskellen olisi vaihtoon luistellut. Vai oletko tosiaan sitä mieltä, että Big Dick antoi olan takaa iskuissaan?
Tämä on kyllä totta. Nyt kun pöly on hiukan laskeutunut tapauksen osalta uskalsin avata tämän ketjun ja katselin videon uudestaan tapauksesta niin ei se enää näyttänyt niin karmealta kuin ensisilmäyksellä tunteiden vallassa.

Törkeä temppu hakata kilpikonna puolustuksessa olevaa, mutta iskut olivat likempänä hanskalla naaman hierontaa vastaavaa tasoa. Toisaalta liigalta järkevä linjanveto, että tällaisia ei enempää tapahdu ja joku oikeasti loukkaannu.
 

Yargon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, KeKi
Olin vähän yllättynyt, että Ritchie vs. Nurmi ei ollut ehdolla vuoden sykähdyttävimmäksi urheiluhetkeksi. Vai tapahtuiko liian kalkkiviivoilla ja on ehdolla vasta ensi vuoden gaalassa? Piti nyt tyytyä äänestämään Rovanperän maailmanmestaruutta.

Ritchiestä saataisiin vielä paremmin ulosmitattua tehoja jos Myllykoski jostain naaraa sellaisen viivamiehen joka saa kiekon ensimmäisen blokkaajan ohi. Onhan Ritchie kuitenkin melkoinen vuori siirrettäväksi maalinedustalla ja ehkä Liigan paras siinä paikalla. Tätä ei toki olla vielä kunnolla päästy Kärpissä edes näkemään.
 
Suosikkijoukkue
Oulu
Mukava kun ei tarvitse ainakaan itse etsiä toimittajien ja muiden hännystelijöiden kommentteja Nick Ritchieen liittyen, turkulaiset linkkaavat ne tänne alta aikayksikön. Samalla voi lukea mm. Jypin valmentajakuvioista ja Lauri Korpikosken nykytilasta samasta ketjusta, nekin kun on näköjään täällä nostettu esille. Pitäiskö Turussa ottaa paperipussit kouraan ja hengitellä niihin vähän aikaa, jospa sitten päästäisiin tästä tapahtumasta yli?
 

Löppönen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät,AcOulu,Frölunda,LuleåHF
Mukava kun ei tarvitse ainakaan itse etsiä toimittajien ja muiden hännystelijöiden kommentteja Nick Ritchieen liittyen, turkulaiset linkkaavat ne tänne alta aikayksikön. Samalla voi lukea mm. Jypin valmentajakuvioista ja Lauri Korpikosken nykytilasta samasta ketjusta, nekin kun on näköjään täällä nostettu esille. Pitäiskö Turussa ottaa paperipussit kouraan ja hengitellä niihin vähän aikaa, jospa sitten päästäisiin tästä tapahtumasta yli?
Muuan Ben Blood tätä paperipussiin hengittelyä jokunen kausi sitten suosittelikin kaikkiin vaivoihin ensiavuksi =D
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Äläpä lähe tuolle linjalle. Se on nyt niin jahka Nickie palaa kaukaloon, niin pari kertaa nämä "perushärnääjät" funtsivat paljonko kestää sorkkia. Meillähän on siinä sopiva peloite keväälle. Olen myös varma, että Richie on oivaltanut tämän suomikiekon tyyliin ja hyvin treenanneena voi tehdä hyvinkin positiivisia asioita tuolla kokemuksella. Mies puolusti omaa kantaansa, kestää rangaistukset ja sillä hyvä. Kaikkia me tarvitaan...

Itse veikkaan, että perushärnääjät lisäävät vain kierroksia koneeseen tämän tapahtuneen jälkeen. Nähtiin miten lyhyt sytytyslanka kaverilla on, niin tuossa on helppo paikka koodinimi Åstenilla hankkia omalle jengille vitosen ylivoima. Saa nähdä miten Ritchien kantti kestää, tosin ymmärtänee että seuraavasta samantasoisesta tempusta loppuu kausi.
 

Iris

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Osallistun keskusteluun lyhyesti; kiva, että Nurmi sai maistaa omaa lääkettään. En usko, että hirveän moni lähtee loppukaudella haastamaan Richietä. Enkä usko, että esim. Åsten lähtisi pilkkimään mitään 5min-ylivoimia. Joku Jarkko Ruutu olisi varmaan ainoa, joka olisi mielellään Richien iholla leikkimässä. Tai Tommi Tikka. Näitä pelaajia ei Liigassa juurikaan ole. Nurmi ei tule hanskojaan tiputtamaan mikä lienee kaikille täysin selvää. Komarov saattaa keväällä kommentoida, että näyttää vähän karvaiselta lihapiirakalta. Tai sitten TPS:n ja Kärppien seuraavassa ottelussa Lauridsen tiputtaa hanskat ja näemme Liigan kovimmat raskassarjajaiset hippasilla. Mutta kyllä itse diggailen tällaisista Richien kaltaisista kavereista.

Matt Generous olisi aivan innoissaan kärppämatseista.
 
Viimeksi muokattu:

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Itse veikkaan, että perushärnääjät lisäävät vain kierroksia koneeseen tämän tapahtuneen jälkeen. Nähtiin miten lyhyt sytytyslanka kaverilla on, niin tuossa on helppo paikka koodinimi Åstenilla hankkia omalle jengille vitosen ylivoima. Saa nähdä miten Ritchien kantti kestää, tosin ymmärtänee että seuraavasta samantasoisesta tempusta loppuu kausi.

Saattaa olla, tai saattaa olla olematta. Veikkaan kuitenkin tuleviksi teemoiksi seuraavia

- Nick Ritchie on/ei ole tuomareiden silmätikku ja on/ei ole ansainnut sitä
- Kärppäpelaajaa kohdellaan kaltoin, tai "kaltoin", fanit reagoivat voimakkaasti ja monelta taholta muistutetaan, että "mites Nick Ritchie"
 

Synyster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Omalta osaltani se mitä täällä on "keskusteltu" ei ole muuttanut mielipidettäni sen suhteen, että Ritchie on tässä se joka on kokenut vääryyttä saamalla käsittämättömän 8 ottelun pelikiellon tilanteessa jossa kukaan ei edes loukkaantunut

Olit varmasti samaa mieltä aikanaan Tyrväisen poikittaisesta Vesalaiseen?
 

Imagined

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jesse Puljujärvi, Jari Viuhkola, Kärpät
Olit varmasti samaa mieltä aikanaan Tyrväisen poikittaisesta Vesalaiseen?

Olen kyllä monta kertaa sanonut että sen kepin kanssa heilumiset ovat vaarallisempia kuin hanskalla naamaan hieromiset. Esimerkiksi Kemppaisen teloitusyritys muutaman viikon takaa olisi ansainnut 8peliä.. ja toki Kalpa-pelaajan teatraalisesta kaatumisesta olisi saanut tulla myös edes 2min
 

JPP8

Jäsen
Olen kyllä monta kertaa sanonut että sen kepin kanssa heilumiset ovat vaarallisempia kuin hanskalla naamaan hieromiset. Esimerkiksi Kemppaisen teloitusyritys muutaman viikon takaa olisi ansainnut 8peliä.. ja toki Kalpa-pelaajan teatraalisesta kaatumisesta olisi saanut tulla myös edes 2min
Kuvailitko Ritchie-Nurmi hommaa juuri hanskalla naamaan hieromiseksi? Kunhan varmistan.
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös