Kyllä 500 NHL-pelin veteraanin pitäisi yksi nurmi kestää. Heikkoa tekemistä.
Juu.
Ritchie ei vielä tiedä, että koputtelusta jotuu ulos.
Kyllä 500 NHL-pelin veteraanin pitäisi yksi nurmi kestää. Heikkoa tekemistä.
Katsoin ihan samaa! Mielenkiintoista nähdä, paljonko tulee pelikieltoa. Mitään 10 ottelun tuomiota en usko - toki mistäpä minä sen tietäisinSeurasin Nurmea pitkään ennen kuin tuo Ritchien idioottimainen teko tapahtui.. Joka vaihdossa kävi koputtelemassa Ritchietä, vaikka tämä olisi ollut kiekottomana, vähän kuin olisi kerjännyt verta nenästään. En mitenkään puolustele Ritchien tekoa, mutta kyllähän Nurmi tuon itse haki, joten ei hän mikään uhri tässä ole.
Goonien paluuEhdotan ketjun totuudenmukaiseksi nimeksi:
Nick Ritchie - Liigan kiinnostavin pelaaja
"vähän tökki vauvaa maassa"Nurmi kaatuili, tökki ja pelasi sikaa.
Ritchiellä palo täysin lakki ja vähän tökki vauvaa maassa.
Siinäpä se.
Olisi pitänyt hermon kestää, ei kestänyt.
Ai kuten TPS:n osiossa mm. läskiksi?Jotkut vielä alkavat päälle haukkumaan vastajia samaan aikaan.
Joku 5 peliä varmaan tostaKatsoin ihan samaa! Mielenkiintoista nähdä, paljonko tulee pelikieltoa. Mitään 10 ottelun tuomiota en usko - toki mistäpä minä sen tietäisin
Ei jotenki viittis tavata joka jätkälle samaa. Jossei mitään järkevää sanottavaa ole, tehkää se oma ketju. 9/10 viestistä ihan vitun turhia ja idioottimaisiaSiis pitääkö meidän turkulaisten perustaa omaan osioon ketju Ritchiestä, että voimme keskustella talipäästä vai hä?
Toivottavasti Kärpät tarjoaa hänelle pelkkää ABC:n lounasbuffettia ja mies etsii nopeasti itselleen uuden osoitteen harrastaa äsken nähtyä ÄIJÄkiekkoa.
Juu sen Ritchien kovan, puhtaan taklauksen jälkeen viimeistään.Seurasin Nurmea pitkään ennen kuin tuo Ritchien idioottimainen teko tapahtui.. Joka vaihdossa kävi koputtelemassa Ritchietä, vaikka tämä olisi ollut kiekottomana, vähän kuin olisi kerjännyt verta nenästään. En mitenkään puolustele Ritchien tekoa, mutta kyllähän Nurmi tuon itse haki, joten ei hän mikään uhri tässä ole.
Makke pääs Ritchien ihon alle? Tollasista cheapshoteista vois kymmenen peliä antaa.
Siis pitääkö meidän turkulaisten perustaa omaan osioon ketju Ritchiestä, että voimme keskustella tästä talipäästä vai hä?
Toivottavasti Kärpät tarjoaa hänelle pelkkää ABC:n lounasbuffettia ja mies etsii nopeasti itselleen uuden osoitteen harrastaa äsken nähtyä ÄIJÄkiekkoa.
Oli kyllä harvinaisen hyvin tiivistetty viesti. Nurmi itse kävi vähän kuin ”noutamassa” Ritchien ja sitten kun Ritchie antoi kovuutta hyppäsi maahan kuin pikkulapsi.Nurmi kaatuili, tökki ja pelasi sikaa.
Ritchiellä palo täysin lakki ja vähän tökki vauvaa maassa.
Siinäpä se.
Olisi pitänyt hermon kestää, ei kestänyt.
LNAH voisi olla sopivampi sarjataso.Siis pitääkö meidän turkulaisten perustaa omaan osioon ketju Ritchiestä, että voimme keskustella tästä talipäästä vai hä?
Toivottavasti Kärpät tarjoaa hänelle pelkkää ABC:n lounasbuffettia ja mies etsii nopeasti itselleen uuden osoitteen jossa harrastaa äsken nähtyä ÄIJÄkiekkoa.
Huuhtanen vienee siinä tapauksessa ku turkkilaiset Markkasta. Eikö teillä oo peli menossa vai ollaanko vielä/jo lomamoodissa?Miten Rekkakuski-Nick kestää Huuhtasen, jos Nurmen tökkimiset sulattaa pannun aivan totaalisesti ?