Olisit googlannut...Turhaan mustamaalaat kriittisesti kirjoittavat nimimerkit. Taitaa tämä tautologia osua ihan muihin kuin meihin!
Olisit googlannut...Turhaan mustamaalaat kriittisesti kirjoittavat nimimerkit. Taitaa tämä tautologia osua ihan muihin kuin meihin!
Sun mittapuun mukaan ei sitten tässä useamman vuoden säteellä ole muitakaan kunnollisia ulkkarivahvistuksia ollut?Pitkä matka on kuitenkin Minun mittapuun vahvistuksen määritelmään.
Samaa voisi sanoa sinunkin annistasi tähän ketjuun. Rima on todellakin matalalla.Niin kuin edellisessä viestissä kirjoitin, kyllä suurella osalla kärppäkannattajista vahvistusten suhteen rima on matalalla!
Siis oikeasti, et odota edes Levtcin tasoista vahvistusta?Meinaat siis, että siellä on ollut 4vs5 ja Kärpät voittanut laukaukset 17-3? On se Lukko kyllä siinä tapauksessa ollut järkyttävän paska joukkue. Ota ne McDavid tai Levtchi odotusarvot pois, niin näet hyödyllisen pelaajan joukkueelleen. Toki mulle nyt loppupeleissä aivan vitun sama, mitä joku paska lakimies on mieltä meidän omasta ja rakkaasta Ritchiestä.
Ei se pysty tyydyttämään vaimoani, todennäköisesti sillä loppuu kunto!Sun mittapuun mukaan ei sitten tässä useamman vuoden säteellä ole muitakaan kunnollisia ulkkarivahvistuksia ollut?
Tai jos on, niin olen varma että Nick on käynyt jo nussimassa naistasi. Mikään muu ei selitä näitä sinun viestejäsi.
Anton Levtchi on Liigan paras hyökkääjä. Eli en odota Levtchin tasoista vahvistusta, koska se on liki mahdotonta. Muutenkaan sinulta ei tunnu kuin tulevan joitain nokkelia vastakysymyksiä, etkä ollenkaan jaksa argumentoida syvemmin väitteitäsi, niin itse en enää sun kanssa jaksa vääntää. Hyvää viikonlopun jatkoa! Siitä huolimatta että Kärpät pettää kerta toisensa jälkeen.Siis oikeasti, et odota edes Levtcin tasoista vahvistusta?
Niin kuin monesti olen sanonut, alas on mennyt vahvistusten vaatimustaso on mennyt!
Miten minä voisin argumentoida? Tämän hetken taso on häpeän ja myötähäpeän välissä. Te seiltätte, että odottakaapa kevättä, minä en usko siihen, että hänestä on mitään hyötyä keväällä.Yleisesti ottaen kukaan ei täällä ole mielestäni kirjoittanut, että Richien tämän hetkinen taso on huippuvahvistuksen tasolla. Sen sijaan täällä on katsottu asiaa lähtökohtien ja ensimmäisten viiden ottelun kehityskaaren kautta, kevääseen peilaten. On argumentoitu. Suosittelen sinullekin.
Olen tavallaan kanssasi oikeassa, että ei miehestä tule olemaan keväällä mitään hyötyä. Se vain johtuu siitä, että Kärppien kevät todennäköisesti jää jälleen 2-3 ottelun mittaiseksi.Te seiltätte, että odottakaapa kevättä, minä en usko siihen, että hänestä on mitään hyötyä keväällä.
Eli sinun mielestä kärppien ei kannata tai yrittää hankkia sarjan parasta pelaajaa?Anton Levtchi on Liigan paras hyökkääjä. Eli en odota Levtchin tasoista vahvistusta, koska se on liki mahdotonta. Muutenkaan sinulta ei tunnu kuin tulevan joitain nokkelia vastakysymyksiä, etkä ollenkaan jaksa argumentoida syvemmin väitteitäsi, niin itse en enää sun kanssa jaksa vääntää. Hyvää viikonlopun jatkoa! Siitä huolimatta että Kärpät pettää kerta toisensa jälkeen.
Totta helvetissä kannattaa, mutta ellei Puljujärvi tai Levtchi tupsahda syliin, sellaista ei ole realistista odottaa kesken kauden.Eli sinun mielestä kärppien ei kannata tai yrittää hankkia sarjan parasta pelaajaa?
No onhan se vähän epärealistista odottaa neljää kentällistä liigan parhaita pelaajia, kaikki muut roolit kun on näemmä häpeällistä ja paskaa.Eli sinun mielestä kärppien ei kannata tai yrittää hankkia sarjan parasta pelaajaa?
Niin kuin olen monesti sanonut, alas on teidän vaatimustaso mennyt!
Hyvää viikonloppua myös sinulle!
Se olisi kyllä kova joukkue, kun edellisen 12 kauden aikana Liigassa on ollut yhteensä tasan KAKSI pelaajaa jotka ovat tehneet yli 60 pistettä kaudessa.E: Kyllä minullekin siis kelpaisi jos joukkueessa olisi neljä kentällistä joista jokainen painaa 60+ pistettä.
Piti ihan katsoa maalit mistä hän pisteensä sai täytyy sanoa, ettei ne maalit ainakaan hänen suveerisuuttaan syntyneet. Katsokaa nyt itsekin!
Levtchi on Tapparan oma poika, joka haluaa pelata yhdessä Euroopan parhaassa joukkueessa. Ei sitä ole vain hankittu, se on "kasvatettu".Eli sinun mielestä kärppien ei kannata tai yrittää hankkia sarjan parasta pelaajaa?
Kärppien mestaruudet ovat tulleet hyvin roolitetuilla joukkueilla, jossa tähdistä on saatu kaikki irti. Tästä joukkueesta ei nykytilan myötä tod näk menestykseen ole, mutta hyvin kootussa joukkueessa näen Ritchien olevan osaamiseltaan Brad Smyth -tason tekijä.Kärppien mestaruudet on perustunut ihan muihin asioihin kuin tällaisiin hämmentäjiin. Te kaikki tiedätte sen.
Teillä kaikilla on vaan se sopuli-ilmiö päällä
Ritchiellä on potentiaalia olla helposti sarjan kovin pelaaja ja monta kertaa porkkana-Levchiä parempi. Jopa Laschin pelillinen taso on korkeampi kun pelaa totutulla tasollaan.Eli sinun mielestä kärppien ei kannata tai yrittää hankkia sarjan parasta pelaajaa?
Suoranta? Mitä? Onhan miehellä hyvät raamit jääkiekkoilijaksi, mutta en minä miestä kyllä mitenkään erityisen fyysisenä pelaajana muista ja toisaalta eipä tuo Kärpissä mikään roolipelaajakaan ollut. Nelosketjun ja vilttiketjun välimaastossahan mies pääasiassa oli. Ässissä mies taisi joskus tapella, mutta Kärpistä jäi mieleen lähinnä se kun taklasi omaa pelaajaa eli Mikko Alikoskea päähän.Kärpillä on ollut melkein aina joku roolipelaaja ja fyysiseen peliin pystyvä, mm. Keränen, Suoranta, Hyvönen, Nielikäinen yms
Tällainen väite on turvallista heittää varsinkin ilman mitään perusteluja, koska sitä on mahdontonta kenenkään osoittaa vääräksi. Jos miehen väitetty ylivertaisuuspotentiaali ei aktualisoidu tässä empiirisessä todellisuudessa meidän muiden havaittavaksi, niin sehän ei tarkoita etteikö sitä potentiaalia silti ole.Ritchiellä on potentiaalia olla helposti sarjan kovin pelaaja ja monta kertaa porkkana-Levchiä parempi. Jopa Laschin pelillinen taso on korkeampi kun pelaa totutulla tasollaan.
Kärppien UTJ Myllykoski kylläkin sanoi, että Ritchie hylkäsi tarjouksen KHL:stä."Ritchie ei olisi pistänyt pahitteeksi, jos olisi päässyt pelaamaan samassa joukkueessa veljensä kanssa."
Tämähän olisi mieluusti mennyt KHL:ään.
Tifot tulille Poromafia.
Vai mieluusti pelannut samassa joukkueessa veljensä kanssa. Ei mun mielestä sanonut, että juuri KHL:ssä?"Ritchie ei olisi pistänyt pahitteeksi, jos olisi päässyt pelaamaan samassa joukkueessa veljensä kanssa."
Tifot tulille Poromafia.
"Ritchie ei olisi pistänyt pahitteeksi, jos olisi päässyt pelaamaan samassa joukkueessa veljensä kanssa."
Tifot tulille Poromafia.
Tässä ei varmaan vaikuttanut yhtään Ritchien olleen NHL:n historian ensimmäinen kaupattu pelaaja jossa toiseen suuntaan matkasi oma veli?"Ritchie ei olisi pistänyt pahitteeksi, jos olisi päässyt pelaamaan samassa joukkueessa veljensä kanssa."
Tifot tulille Poromafia.