Nick Cave - Nocturama

  • 949
  • 5

CMX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, Detroit Red Wings, Kärpät, HIFK
Nyt voitte hyvällä omallatunnolla käydä hakemassa osoitteesta www.nickcaveandthebadseeds.com Nick Caven uusimman Norturama-albumin kaikessa kokonaisuudessaan ja tiedostot ovat aivan laillisia, koska ne ovat bändin virallisilla sivuilla.
Eli joo, kyllä kuulostaa hyvältä ja ostankin levyn varmaan sitten kun julkaistaan.

Mitäs mieltä olette muuten yleensäkin tällaisesta käytännöstä? Miten uskotte vaikuttavan artistin levynmyyntiin?
 

PV

Jäsen
Suosikkijoukkue
Titaanit
No hyvä idea se ainakin minun mielestäni on, tosin en usko sen ainakaan lisäävän levymyyntiä.

Monilla bändeillähän on n.minuutin pätkiä biiseistä, mutta eihän niistä tule kuin vihaiseksi.

Aikaisemmin olen törmännyt vastaavaan Feederin ja Musen kotisivuilla. Molempien edelliset levyt olivat kokonaan kuunneltavissa kotisivujen kautta, tosin tahallisesti huonolaatuisina väärinkäytösten estämiseksi.
En ollut aikeissa ostaa kumpaakaan levyä (enkä ostanutkaan), mutta kuunneltuani esittelyt menin kyllä katsomaan kumpaakin bändiä livenä. Joten siinä mielessä ainakin hyödyllinen homma molemmille osapuolille.
 

CMX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat, Detroit Red Wings, Kärpät, HIFK
Kyllä mun mielestä tuo on paras keino tutustua levyyn ostoa ajatellen. Uskoisin tuollaisen vaikuttavan kenties jopa positiivisesti joidenkin artistien levynmyyntiin. Minä ainakin vakuutuin noista Caven biiseistä ja varmaan ostan levyn kun se julkaistaan.
 

PV

Jäsen
Suosikkijoukkue
Titaanit
Kuulosti Caven uusi ensi alkuun aika laiskalta, mutta "Dead man in my bed":hän 'rokkaa' ihan 'vitusti'. Miten se nyt noin lipesi kun Cave on tehnyt viimeiset kymmenen vuotta pelkkää pianoviritteistä alakuloa? Kyllähän sitä tältäkin toki löytyy, onneksi. Uskon kuitenkin että saan kuunnella sitä ihan tarpeeksi tuolta netinkin kautta.

Ukon parhaat levyt ovat Let Love In ja sen jälkeiset. Uran alku ja Birthday Party-levyt puolestaan ovat enimmäkseen yliarvostettua paskaa.
 

lokki

Jäsen
Ovatko nämä Nick Caven & B... kaksi uusinta itsenäistä julkaisua eli eivät mitään kokoelmia vanhemmista.

Uusin: Abattoir Blues / The Lyre of Orpheus (2CD)
Toiseksi uusin: Nocturama (1CD)

Joululahja-asialla ollaan...
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Ovat.

Nocturamasta on ainakin ollut special-painosta, jossa mukana tulee musavideo DVD. Hyvä sellainen, vaikka vain yhden biisin sisältääkin. Kannattaa siis kysellä, josko sitä olisi samaan hintaan vielä saatavana. Tuo uusin on muuten jo Anttiloissa tarjouksessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös