NHL2002 (PS2)

• 1 589
  • 32

Rocco

Jäsen
Viestin lähetti Snowraven
Edit: Äeh, mulla taitaa olla huono päivä tänään ;)
Taas joku ehti ensin, tällä kertaa Rocco.

Heh... mulla on toinen käsi paketissa ja silti olen nopeampi. Mikä on sinun tekosyysi? :D

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Mjaa

Muija lähti kakaroiden kanssa mökille,pitääpi järjestää broidin kanssa peli ilta huomenissa.(NHL2001)Tämä Jokeri ukko häviää yleensä suurimman osan matseista ja kun panoksena on 100mk per peli,niin saan omani(NHL2002)jo maanantaina.

Vai onko Sunnuntaina Itiksessä mikään puoti auki??????

JiVe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Jos ei

Itiksessä ole sunnuntaina kauppaa auki, niin ei muuta kun metroon ja sillä keskustaan... Eikös se asematunnelin Anttila ole sunnuntaisinkin auki?

Ja onhan se peli tosiaan ostamisen arvoinen. Nyt olen tahkonnut peliä jonkun verran sekä tietokoneella, että PS2:lla ja pakko todeta ensimmäistä kertaa, että PS2:lla peli on parempi. Suosittelen!

Rocco

Jäsen
Re: Kommentteja

Viestin lähetti Ojo
Korttien maailmaa en oikein vielä sisäistänyt (tosin enpä siihen kauheasti kyllä energiaa käyttänytkään). Joku viisaampi voisi kommentoida......

Tuo korttikäytäntö on sama kuin esim Madden NFL:ssä on ollut jo viime vuoden versiossa.

Kun pelaat korttiasetukset päällä saat tietyn määrän krediittejä tietyistä tempuista. Esim tekemällä ottelun avausmaalin, voittamalla erässä tietyn määrän aloituksia, tekemällä one-timer maalin, tekemällä maalin 2-vs-1 hyökkäyksestä yms jutuista. Näillä krediiteillä voit ostaa kortteja. Suurin osa on pelaajakortteja, väriltään pronssi, hopea tai kulta ja näitä kortteja voi aktivoida peliin. Pronssilla saat lisäboostia pelaajaan yhdeksi eräksi, hopealla kahdeksi eräksi ja kultakortilla koko matsiksi. Sitten on olemassa erikoiskortteja kuten uusia tuuletuksia, (maalin jälkeen pidä pohjassa ristiä, kolmiota tai palloa niin pelaaja tuulettaa), jäähyalttiutta vastustajille, loukkaantumisenestoja yms. Lisäksi on Easter Egg-kortteja joilla saa peliin hupielementtejä. Itse sain yhden Sumo-kortin jolloin kaikki pelaajat pelaavat sumo-asuissa ja ovat tietysti sumopainijan kokoisia :D Jopa Saku Koivu.

Sellaisia ovat nämä kortit. Lähinnä turhaa mutta olkoot siellä. Itse en käytä.

redcougar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liigan Svedut
Re: PS2 on upea konsoli...

Viestin lähetti HIFK-mies
mutta kallis:(

Kallis? jos sun mielestä n. 1500,- (tais olla gigantti) tai karvan alle pari tonnia on kallis, niin mistä gheton kirjastosta käyttelet konetta? :)

Itse ostin joskus alkuvuodesta kun hinta oli 3kmk enkä päivääkään ole katunut. On se vaan niin hyvä.

Ojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Korteista...

Sellaisia ovat nämä kortit. Lähinnä turhaa mutta olkoot siellä. Itse en käytä.
Itsekin hiukka enemmän jo tahkonneena olen todennut samaa. Hienojahan ne ovat, mutta vaikuttavat aikas turhilta. Varsinkin ne kolmos ja nelostason tehtävät ovat aika utopistisia, kuten "anna luodulla pelaajalla 1000 syöttöä". Saa pelata muutaman kauden :D

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy