NHL2002 fantasiadrafti

  • 701
  • 0

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itse tykkään pelata kautta niin että kokoan itse joukkueeni, lempipuuhaani onkin pelaajien treidaaminen varaaminen yms.

Olen tehnyt monenlaisia joukkueita, tällä hetkellä pelaan joukkueella jossa pelaavat kaikki >70 taitoiset suomalaiset, eihän suomalaisia löytynyt tarpeeksi montaa joten paikkasin nämä paikat eurooppalaisilla pelaajilla, kelpuutin myös Venäläiset pelaajat mukaan.

Kerran joukkueessani pelasi suuret, tappelevat, ja paljon taklaavat pelaajat. Tällä joukkueella en tosin kovin hyvin menestynyt, pelityylini kun on hyvin "neitimäinen" (ei tosin kaukalossa, mistäköhän johtuu?) eli en paljon perusta yltiöpäisestä taklaamisestä(siis näppäimistön ääressä).

Ehkä parhaiten menestyin joukkueella jossa oli kolme ketjullista taito pelaajia, kiekollisesti taitavat pakit ja vain yksi hyökkäys kolmikko jossa pelasi tappelijat Probert(miten kirjoitetaan?) ja Lapointe, kolmatta en muista.

Voipi olla kirjotusvrheitä, en tarkastanu...

Jatkakaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös