@Captain Kalmah voin näpytellä tilastot, kiitos peleistä! Eka oli tiukka, toka ohi ennenkuin alkoikaan. Saatoin sortua nestemäiseen dopingiin pelin aikana...
Tulokset jo alla
KalPa - Jukurit 6-3
Jukurit - KalPa 5-11
Sanotaanko, että tulee tarpeeseen :DKiitos peleistä! Ai jumatsuikkeli, oispa kaljaa.
Oisko änärikaudella kerran kaikkia vastaan ja 4 min erät.
Joo täytyy hattua nostaa vaikka turpaan tullutkin! Tosi hyvä meininki täällä ja pelaaminen pirun hauskaa. Kädet hikoo pitkästä aikaa!!Mun mielestä tää 2 kertaa samalta istumalta toiminu ihan sujuvasti ja saa pelejä kerrytettyä nopeempaa. Tuo otteluohjelma vois olla ihan hyvä ratkasu, mutta ennemmin jättää siihen mahdollisuus pelata myöhemmin "rästipäivinä" kuin simuloida. Joillakin saattaa olla viikkoja ettei oikeasti kerkeä pelaamaan.
Mut riippuu toki miten saatas pelaajia NHL kaudelle. Mut jos yli 20 niin oisko järkevämpi pistää kaks sarjatasoa? Tyyliin 12 Liiga ja 12 Divari tai niin paljon kun vain saadaan pelaajia. Ehottasin että 10 tältä kaudelta suoraan Liigaan ja voitas ottaa Liigakarsinnat parille viimeselle paikalle loppujen kesken ennen kauden alkua, jos saadaan tarpeeksi pelaajia. Sit jos kesken Liigakauden luovuttaa niin automaattinen putoaminen ja pelien mitätöinti siltä kaudelta. Divarijengin puikkoihin voi ottaa luovutustilanteessa uuden jos jonoksi asti riittää pelaajia. Joukkueenvalintajärjestys arvotaan ja sarjatauolla voi vaihtaa tiimiä jos vapaita joukkeita jää. 3 viikkoa runkosarja ja viikko aikaa playoffseille ja karsinnoille.
Pitää alkaa kehittään tätä tältä pohjalta, mutta pelataan nyt tää kausi eka loppuun! Mielellään jatkaisi näitä pelejä tällä porukalla. Ei ole pitkään aikaan maistunut änärit näin hyvältä!
Jos ei löydy halukasta ottamaan meikäläisen paikkaa, niin kyllä mä pelini loppuun pelaan vaikka yhellä kädellä ja toinen silmä kiinni. Vituttaa vaan kun omat pelaajat ei saa mistään sisään ja vastustaja tekee miinuskulmasta.
HPK voisi ottaa vaikka heti matsia.
Jos ei löydy halukasta ottamaan meikäläisen paikkaa, niin kyllä mä pelini loppuun pelaan vaikka yhellä kädellä ja toinen silmä kiinni. Vituttaa vaan kun omat pelaajat ei saa mistään sisään ja vastustaja tekee miinuskulmasta.
Voitaisiin ottaa!Jos sitä klo 14 ottais kaks peliä pois alta.
Laita kutsua, meikäläinen on valmisVoitaisiin ottaa!
Otetaan?Kookoo voisi antaa pisteitä klo 14.30 alkaen. Pari ottelua ehkä jaksaa