Pääsiäisenä on tässä nyt mukavasti luppoaikaa, joten meikäläinen on hyvin peleillä ja tavoitettavissa. Miltä herrasmiesten aikataulu näyttää?
HPK - @adetti x2
SaiPa - @Barney x2
Sport - @Rairama x2
Jukurit - @5hole x2
KooKoo - @mustaoranssi x1
Kärpät - @miskosafd x1
Pääsiäisenä on tässä nyt mukavasti luppoaikaa, joten meikäläinen on hyvin peleillä ja tavoitettavissa. Miltä herrasmiesten aikataulu näyttää?
HPK - @adetti x2
SaiPa - @Barney x2
Sport - @Rairama x2
Jukurit - @5hole x2
KooKoo - @mustaoranssi x1
Kärpät - @miskosafd x1
Pelataanko nyt pois roikkumasta?
Huomenna 10-13 välillä? Sunnuntaina en kerkeä, paitsi myöhään illalla jos ei muuten.Huomenna ja sunnuntaina pelaan kuitenkin mielelläni pelejä pois, jos on vain vastustajia.
Jep.Olisiko klo 15 peliä?
Otetaanhan pelit alta pois! Joko siellä pelivalmiudessa?Sport vois pelata varmaan kahta vastustajaa vastaan pelit alta pois!
Kyllä vain, just sain kokoonpanot ja taktiikat rustattua kuntoon. Laitan kutsua jos oot valmis! Mun puolesta kans voidaan pelata molemmat pelit samoilla puolilla niin ei tuu ylimäärästä kokoonpanojen yms runkkausta.Otetaanhan pelit alta pois! Joko siellä pelivalmiudessa?
Juuh mää jättäydyn kans pois tästä leikistä. Perseestä pelata pelit loppuun kun moti on menny jo ensimmäisen erän puolessa välissä. Pelit meni kalpalle 10-1 ja 15-0
Harmi. Mitäs jengi mieltä miten toimitaan? Otetaanko uus valmentaja vai hylätäänkö Sport? Nyt tilanne on kuitenki vähän eri sillä Sport ehtinyt noin puolet kaudesta pelaamaan ja yhtä lukuun ottamatta hävinnyt kaikki, joten mielestäni ei olisi kaikille reilua vaihtaa pelaajaa. En tosin tiedä onko @Nelone enää kiinnostunut sillä Sportin saumat playoffeihin alkaa olla aika menetetyt..
Siinä kun pyörä lähtee pyörimään väärään suuntaan, niin se ruokkii itse itseään. Itseluottamus kärsii ja pelaaminen on entistä vaikeampaa. Isot pisteet siitä, että olet jaksanut hyvin pelata, vaikka ei ole ihan putkeen mennytkään. Jokainen änärin pelaaja tietää miten pahalta se häviäminen tuntuu.Spora on hävinnyt ainoastaan mulle ja mä olen hävinnyt kaikki muut. On tää melkosta paskan syöntiä. NHL kaudelle menen mestikseen. Sieltä sitten nousu. Vois ottaa että jumbo putoaa suoraan ja tokavika karsii mestiksen kakkosen kanssa? Ei tehdä mitään mega sarjaohjelmaa