NHL20 (PS4) – ”Varjoplayoffit”

  • 8 158
  • 123

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
@Captain Kalmah / Kärpät
Heatley / Avoin
@Linjatuomari / JYP
5hole / KalPa
@RedRebel / HIFK
Mustaoranssi / KooKoo
Hercules / Lukko
Outzala / Tappara

@Heatley valitsee siis joukkueista Ilves, HPK, Ässät,

Pelataan paras viidestä. 5min erät varmaankin. Mitäs muita sääntöjä? Jaksetaanko pistepörssiä keräillä?

Säälit:

HPK – Kalpa 0-2 (3-4, 3-4ja.) On Youtube

JYP – Ässät 2-1 (5-4ja., 2-7, 9-4)


Neljännesfinaalit:

Kärpät – Kalpa 3-0 (x-x, x-x, x-x)

Lukko – JYP klo 16 ->

Tappara – HIFK 2-3 (4-8, 9-2, 2-3, 7-3, 1-5)

Ilves – KooKoo klo 15 ->
 
Viimeksi muokattu:

RedRebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Sunderland AFC

5hole

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ducks, VGK, Savolaiset, Jokerit, Cogliano, RD
Joo jatkot loppuun asti.
Milläs aikataululla eka rundi? @Captain Kalmah voidaan vaikka vklp aikaan pelailla, jos sinulle käy.
 

RedRebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Sunderland AFC
Mitenkäs homma hoidetaan? Alkaako jo nyt vkonloppuna pelit? Jatketaanko keskusteluja täällä vai jollain toisella alustalla?
 
Suosikkijoukkue
Leijonat, Oulun Kärpät
Mitenkäs homma hoidetaan? Alkaako jo nyt vkonloppuna pelit? Jatketaanko keskusteluja täällä vai jollain toisella alustalla?

Varmaan helpoin siten, että sovitaan yksityisviestein tarkemmat peliajat ja mahdolliset pelipäivät ja koostetaan lopputulema tähän kyseiseen ketjuun. Heatleya lukuunottamatta joukkueet taitavat ollakin jo valmiina?

Edit - eli koostettuna; Paras viidestä - ottelusarja viiden minuutin erillä. Mikäli mennään jatkoille, pelataan ne ratkaisuun asti. Maalivahdin ohjauksen hoitaa ilmeisemmin tekoäly, mikäli pelitilanteessa vihelletään rankkari?
 

RedRebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Sunderland AFC
Ja jos ei @Heatley kuulu mitään niin varamies taisi olla tuolla myös joten hyppäisikö hän sitten kehiin.
Otteluparit muodostuvat lopullisen sarjataulukon mukaan vai sen mukaan mihin jäätiin kun sarja pysäytettiin?
Erona se että lukko meni Tapparaan ohi lopullisessa sarjataulukossa kun pistekeskiarvo laskettiin.
 

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mennään sen mukaan mitä Liiga ilmoitti lopputulokseksi. Eli Tappara - HIFK taitaa olla toinen varma pari?
 

Barney

Jäsen
Vieläkö tähän mahtuu mukaan, kun noita vapaita joukkueita näyttää olevan?
 

mustaoranssi

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Nythän halukkaita rupeaa sit löytymään... @Corkscrew oli ensimmäinen varalla mutta pelit vasta klo 22 jälkeen. Sen jälkeen tullut @Barney ja @miskosafd. Heatleystä ei ole kuulunut mitään. Ehkä tuo klo 22 jälkeen pelit voi osalle olla aika myöhäinen. Mitäs jos Barney ja Misko ottaisi paras kolmesta sarjan Heatleyn paikasta? jopas menee taas vaikeeksi nää Kallioniemen hommat.
 

RedRebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Sunderland AFC

Barney

Jäsen
Yksi mahdollisuushan olisi pelata kymmenellä joukkueella, joten olisi ”oikeat” pudotuspeliparit. Säälit olisi paras kolmesta ja kunnon playoffit sitten paras viidestä. Mutta tehköön turnauksen ylläpitäjä päätöksen. Itse olen mukana, jos mukaan vain mahtuu.
 
Suosikkijoukkue
Leijonat, Oulun Kärpät
Joukkueen ketjuja voi sitten muokata onlinepeliin siirtymisen jälkeen painamalla neliötä (asetukset), joten tämä kannattaa jokaisen tarkistaa ennen jäälle siirtymistä. Kärpillä näytti ainakin olevan oletusketjut ihan päin helvettiä :D
 

miskosafd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Eiköhän sääleihin vielä yhden pelaajan saa jos se siitä on kiinni. Jos vkl pelattas säälit? Täähän vois olla ihan hauska pelata jatkossa runkosarjanakin esimerkiksi niin että kaikki kaikkia vastaan kerran kotona ja vieraissa. Tulis 28 peliä ja paras viidestä playoffs. Kerätäänkö peleistä pisteet itse ylös ja syötetään tänne vai miten?
 

RedRebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Sunderland AFC
Eiköhän sääleihin vielä yhden pelaajan saa jos se siitä on kiinni. Jos vkl pelattas säälit? Täähän vois olla ihan hauska pelata jatkossa runkosarjanakin esimerkiksi niin että kaikki kaikkia vastaan kerran kotona ja vieraissa. Tulis 28 peliä ja paras viidestä playoffs. Kerätäänkö peleistä pisteet itse ylös ja syötetään tänne vai miten?
Joo mun puolesta säälit vois olla ok. Eli sit valitkaa Ässät, HPK, ilves jäljellä. @Barney ja @miskosafd
 

Barney

Jäsen
Jos mukaan mahtuu, niin itse voisin ottaa Ilveksen.
 

RedRebel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK, Sunderland AFC
Siellä olis HPK & Ässät vapaana. @miskosafd ottaa toisen ja toinen vielä vapaana
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös