Onhan tuo outoa, että EA:lla löytyy lisenssit vaikka mihin, mutta niitä ei kiinnosta tehdä noilla lisensseilla yhtään mitään. Kuinka halvalla ne on saatu... Miksei ne tietysti osaltaan avita myyntiä ja niiden säilyttäminen ylläpitää status quon. Mutta kun maailmasta löytyy ihmisiä, jotka rukkaisivat vaikka ilmaiseksi noita pelaajien arvoja. Minä ainakin olisin. Puhumattakaan jos korvauksena saa uusimman pelin. Tarttisi olla kuin joku ylipappi siinä yläpuolella, joka suhteuttaa pelaajien arvot sarjan tason mukaan. Vielä helpompaa tietysti olisi tehdä rostereiden jakaminen mahdolliseksi, tosin silloin onlinen ukot jäisi edelleen pelikelvottomiksi.
Meinaakohan EA viitsiä tehdä olympiajoukkueet ja miltähän ne mahtaa näyttää.
Jos oikein kehutaan bottien offline-pelaamista, niin pitää harkita josko nappaisi jouluksi. Sekä Fifan, että NHL:n ostoputki katkolla tänä vuonna. Vähän toki masentaa kaikki mikromanagerointi ja valikkojen hitaus uramoodeissa, kun itse vain haluaisi vanhanaikaisesti lähinnä pelata, tehdä treidejä ja draftata. Be A Pro luonnollisesti kiinnostaa myös, mutta kun sitäkään ei ole vielä saatu suhteutettua järkeväksi. Pisteitä saa tehdyksi liikaa, menestys riippuu sinusta ja pelaajat tuntuvat vain kasalta botteja, eikä siltä että siellä häärisi kentällä Laine tai Jagr. HUT on muuttunut jo niin monimutkaiseksi säätämiseksi, ettei vanha jaksa perehtyä. Ja kun ei rahaa, tai aikaa käytä niin aina saa pelata paljon parempia joukkueita vastaan ja pelkästään pelaamalla on vaikea saada itse hyviä kortteja. Toki en oo tota muutenkaan kunnolla jaksanut pelata kuin NHL 15 kun ei muutakaan vaihtoehtoa siinä ollut. EASHL on tarjonnut jo kaiken kun alusta asti heilunut mukana. Tahtoo näin vähän vanhemmalla iällä ja lukuisten muiden velvollisuuksien riepottelemana olla entistä vaikeampaa sitoutua pelaamaan säännöllisesti ja kellonlyömällä x. Kolmoset oli toki hyvä uudistus ja vaihtoehto tuossa mielessä, mutta siinä oli vielä vähän epämiellyttäviä kasvukipuja havaittavissa.