FutureHockey
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS - Connorit Bedard & McDavid
@lake79 tiedätkö käykö pointsit jo pelissä? Eli pääsenkö kauppareissun jälkeen pakkoja ostelemaan kun pointseja jo varastoon ostin?
Tottakai käy. Nyt puhutaan hei €A Sportsista. :)@lake79 tiedätkö käykö pointsit jo pelissä? Eli pääsenkö kauppareissun jälkeen pakkoja ostelemaan kun pointseja jo varastoon ostin?
Itselläni ei tullut mitään käsitystä betasta, että miten se lämäri ja onetimer olisi pitänyt ampua.Onko lämärin ampuminen korjattu betasta? Ja myös One timerin? Entäs jalkakynän? Aika perseestä jos nuo on lopullisesti muuttunut, pitää taas opetella pari viikkoa ennen kun sen hallitsee..
Sen tatin piti käydä suoraan alhaalla ja ylhäällä. Se ei siis saa olla yhtään vinossa, vaan tismalleen suoraan ylös. Tällä siis pyrittiin varmaan siihem että voidaan vähän paremmin veivailla, että ei voi tulla vahinkolaukauksia. Mutta minua ärsyttää ainakin enemmän se, että maalintekopaikoissa ns. jäädyn, kun että välillä tulee ammuttua liian aikaisin.Itselläni ei tullut mitään käsitystä betasta, että miten se lämäri ja onetimer olisi pitänyt ampua.
Betaan en koskenutkaan, joten en osaa sanoa miten vertautuu siihen. Olen pelannut muutaman pelin tolla ennakoversiolla ja ihan normaaliin tapaan lähtee vedot minusta. Tai ainakaan minkäänlaista hankaluutta niissä ei ole ollut.Itselläni ei tullut mitään käsitystä betasta, että miten se lämäri ja onetimer olisi pitänyt ampua.
Ainakin VPD:stä oman kokemukseni mukaan saa julkaisupäiväksi kotiin kun tilaa, itse muutaman kerran ennakkoon tilannut ja aina on ollut viimeistään julkaisupäivänä perillä, pari kertaa jopa päivää ennen.Mistä tämä kannattaisi ennakkotilata? Asun sen verran pienellä paikkakunnalla että kaupasta en voi julkaisupäivänä hakea vaan ennakkotilaus on periaatteessa ainoa vaihtoehto. Ideaoita, että kuka toimittaa pelin julkaisupäiväksi niin pääsee viikonloppuna pelailemaan? PS Storesta tietysti saa digitaalisena, mutta itse liputan fyysisten kappaleiden puolesta.
Sama täällä. Aivan jokainen peli tullut VPD:ltä ajoissa, jotkut jopa saaneet päivää ennen.Ainakin VPD:stä oman kokemukseni mukaan saa julkaisupäiväksi kotiin kun tilaa, itse muutaman kerran ennakkoon tilannut ja aina on ollut viimeistään julkaisupäivänä perillä, pari kertaa jopa päivää ennen.
Tarkistan ihan hetkisen päästä asian.Pystyykö joku pelin omaava katsomaan onko Hakametsää mallinnettu peliin, kun CHLn kohdalla mainostettiin "auteenttisia halleja".
Voin olla väärässä, mutta voisiko tämä näkyä kun menet liigoissa CHLään, ja siellä aloitat Tappara-KalPa esimerkiksi? Tai sitten se näkyy vaan kaudessa tai jos on joku erillinen CHL pelimuoto.Tarkistan ihan hetkisen päästä asian.
Edit: No eipä ole. Aivan joku random-areena pelihallina, kun kokeilin aloittaa Liigan Tappara-Ilves pelinä, niin että Tappara vielä kotijoukkue. Ei tullut shokkina.
Joko olen sokea tai sitten pelissä ei ole CHL:ää. Kokeilin vielä Tappara-Kalpa-peliä ja edelleen sama EA Sports Arena se siellä oli.Voin olla väärässä, mutta voisiko tämä näkyä kun menet liigoissa CHLään, ja siellä aloitat Tappara-KalPa esimerkiksi? Tai sitten se näkyy vaan kaudessa tai jos on joku erillinen CHL pelimuoto.
Tarkistan ihan hetkisen päästä asian.
Edit: No eipä ole. Aivan joku random-areena pelihallina, kun kokeilin aloittaa Liigan Tappara-Ilves pelinä, niin että Tappara vielä kotijoukkue. Ei tullut shokkina.
Jep. Tosin joukkueet oli väärinpäin, kun peli ilmoittaa myös Liigassa tuon NHL:n mukaan. Mutta siis Tappara-KalPakaan ei ollut tosiaan kuin EA Sports Areena.No eipä tämä yllätyksenä tullut, pieni toivonkipinä kumminkin oli kun puhuttiin auteenttisista halleista. Kiitos kumminkin!
Jep. Tosin joukkueet oli väärinpäin, kun peli ilmoittaa myös Liigassa tuon NHL:n mukaan. Mutta siis Tappara-KalPakaan ei ollut tosiaan kuin EA Sports Areena.
Kyllä. Löysin CHL:n Play Now-muodosta ja tuollakin CHL-CHL-pelinä Tappara kotijoukkueena oli hallina EA Sports Arena.Siis onko kyseessä ihan EA Sports Arena eikä areenan nimi edes ole Hakametsä?
Pelasitko @K.A.H missä bottia vastaan? Itse tykkäsin Franchise Moden lyhyehköstä gameplayn testistä, mutta HUT:ssa tuli taas se huijaava botti vastaan.
Samoja ajatuksia täällä, vaikka testit vielä kesken. Eniten pelottaa juuri tuo viimeinen lause.
Sama täällä, vuosiin en enää ole vakituiseen jaksanut bottia vastaan pelata, kun tuntuu että botti vain huijaa eikä pelaa jääkiekkoa. Haasteissa oli sen yhden Journeyn osalta huijaukselta tuntuvaa peliä, johon meni myös kasetti. Mutta se Win NHL-team ei vielä ole tuottanut mitään huijausta.Niitä HUT-haasteita olen bottia vastaan pelaillut. Toistaiseksi vaikuttanut hyvältä, mutta varmasti vielä ärsyttävyyksiä tulee löytymään. Mutta se kertoo jo jotakin, etten ole vuosikausiin jaksanut juurikaan bottia vastaan pelata, mutta nyt se maistuu ihan mukavalta.
On tuo CHL kyllä aika vihkoon vedetty. Katsoin tältä videolta, jossa näytetään CHL-jengien paidat, ja siellähän näkyy jengien overall-taidotkin. Esim. ranskalainen Gap Rapaces on kovempi kuin esim. JYP tai KalPa.
Muutenkin nuo eurooppalaiset jengit on pelaajien tasoissa ollut ihan hirveetä kuraa, mutta nyt kun hehkutettu että CHL-mukana, niin luulisi että vähän oltaisiin edes panostettu. Onkohan Immosella vieläkin se väärän Immosen kuva?