15. syyskuuta julkaisu nähtävästi. Kannattaakohan tuo vain perjantaina hakea lähimarketista vai onko fiksumpi ennakkotilata jostain? Tuleeko silloin perjantaiksi jos ennakkotilaa vai saattaako mennä jopa viikonlopun yli. Onko jossain hyviä tarjouksia peliin vai löytyykö samaan hintaan kaupasta perjantaina?
Jos ei fyysinen levy ole pakollinen, niin kannattaa tilata vanhan änärin valikoista, niin saa pelin 10% alennuksella ja digitaalisesti. Xboxilla jos on EA Accessin tilaaja, niin saa vielä toisen 10% hinnoista pois eli yhteensä 20%.
Digitaalisesti pelistä on kolme eri vaihtoehtoa, normi, Young Stars ja Young Stars Deluxe. Näissä jälkimmäisissä saa HUT-pakkoja tietyn määrän per viikko muutaman viikon ajan. Toisessa yhden per viikko, toisessa kaksi per viikko.
Digitaalisesti saa myös jonkun 85-tulokaskortin haluamasta suosikkijoukkueesta HUT:iin.
Digitaalisesti jos myös tilaa jonkun noista kalliimmista versioista, niin peliä pääsee pelaamaan jo kolme päivää julkaisupäivää aiemmin.
Se minkä version ostaa riippuu toki mitä haluaa pelata. Jos HUT kiinnostaa, niin itse ainakin suosittelen noita digitaalisia versioita, koska jos vaikka jostain ennakkotilaat, niin yleensä niistä ei pahemmin mitään pakkoja saa. VPD:ltä saa 5 pakkaa, yksi per viikko vain ja hintaa kuitenkin 65e.
Itse ostin tylysti tuon kalleimman version, jonka normaali hinta on 99e. Änärin valikoista kun osti ja kun olen EA Accessin jäsen, niin hinnaksi tuli kuitenkin "vain" 79e, kiitos sen -20% mikä noista tulee.
Onhan se pelistä paljon, mutta itse kun tulee kuitenkin HUT:a paljon väännettyä, niin onhan se kiva saada pakkoja tasaisesti sen pari per viikko, niin ei tarvitse sortua käyttämään omia rahoja siihen yksittäisten pakkojen ostamiseen.
2016 änärin tilasin juuri VPD:ltä ja ei tullut perjantaiksi postissa. Vitutti sen verran, että kävin sitten hakemassa Gigantista suoraan pelin ja postitin maanantaina tulleen änärin takaisin VPD:lle. Mutta kyllä nuo yleensä tulee julkaisupäiväksi postissa tilaa sitten mistä tahansa. Perjantai on vain vähän vittumainen sen suhteen, kun pelivaraa ei viikonlopun takia ole yhtään päivää ja viikonloppunahan sitä olisi juuri aikaa pelata, niin ei kauheasti lämmitä jos saa vasta maanantaiksi.