Ja nyt sitten koko peli sekosi totaalisesti millään jengillä ei toimi vilttiketju ja peli jumittuu, kun yrität valita areenaa NHL online Threessä. Kiva juttu.
Noita jumiutumisia oli eri tilanteissa jo kuudessatoista, mm. ketjujen vaihto ennen onlinematsia saattoi jumittaa kentät, tai näyttää valitessa pakit hyökkääjinä. Karmeata ettei EA saa noita hallintaan.
Onko ketjujen vaihdossa tai taktiikoissa mitään uutta näkyvissä? Esim. YV:lle tarvittaisiin lisää kuvioita, nuo aluepainostus, laukominen ja sateenvarjo on aika nähtyjä, paljon enemmän voisi olla variaatiota, lisäksi pitäisi pystyä ohjeistamaan yksi hyökkääjä hakemaan riskillä läpiajoja, jos on vaikka AV:lla viimeisillä minuuteilla, niin olisi kätevä yrittää saada läpiajolla tasoitusta tai voittomaalia.
Lisäksi kolme AV-kenttää nyt olisi aivan pakollinen. Vituttaa jos saat köykäisestä taklauksesta ulosajon, ja joudut tappamaan sitä 5min AV:ta kahdella väsyneellä kentällä. Jos se ulosajon saanut ukko on vielä AV-kentissä, niin pahimmassa tapauksessa siellä pelaa yks jannu koko 5 minuuttia lähes halvaantuneena. Tuntuu että EA:lla on kehityspuolella liikaa nörttejä jotka eivät tajua lätkästä hevonvittua. Ei osata nähdä pieniä linjoja pelin eri vaiheissa. Tai sitten osataan, mutta eivät vaan halua parantaa tiettyjä ominaisuuksia, jotta voivat myydä pienillä parannuksilla peliä vielä sadankin vuoden päästä. Onhan tuo nykyinen peli jo hyvällä tasolla, mutta paljon voisi vielä parantaa jos halua olisi.
E: Ja se rannerysty runkkaus on koko NHL17 yksi veemäisimpiä juttuja puolustaa, parhaat pelaajat on siinä niin hyviä että puolustajana voi vaan seistä välissä ja katsoa kun jollain 4.kentän puukäelläkin voi vispata käsiään kuin Patrick Kane. Tökkiminen on niin yksioikoista että se maila osuu liian helposti jalkaan kun maila viedään sivulle, tökkiminen on kohdistettu aivan liikaa jalkoihin niissä tilanteissa. Jossain vanhoissa NHL:ssä nuo rannerysty runkkaajat pystyi vielä taklata irti kiekosta, mutta NHL17 online matsien taklausteho on niin alhainen, että vaatii järkälepelaajan tai järjettömät vauhdit että saat vastustajan edes horjahtamaan. Kiekko pysyy liian magneettimaisesti lavassa taklaustilanteissa. On hyvä että taklauksella on suht. vaikea osua varsinkin liikkuviin kohteisiin, mutta sitten kun onnistuu osumaan niin ei se pelaaja voi kivipatsaana sitä taklausta vastaanottaa..