Olisko palstaveljillä jotain vinkkejä tähän pelimuotoon? Aloitin tämän nyt uudessa änärissä pitkästä aikaa ihan tosissani ja samalla muistin, miksen ole tätä juurikaan pelannut. Heti ensimmäisessä pelissä tuli vastaan kaveri, jolla oli muun muassa vaatimattomasti Sidney Crosby, Connor McDavid, Phil Kessel, Kris Letang, Malkin jne. No, mulla oli vielä käytännössä avauspakan jengi + muutama ihan ok-tason pelaaja. Paras pelaaja taisi mulla tuossa vaiheessa olla Adam Henrique ovr84. Turpaan tuli 9-0. Vastustaja osasi kyllä myös tätä peliä pelata, mutta kyllähän se pisti vituttamaan kun materiaalissa oli valovuoden ero. Eikö tämä peli yhtään katso, mitä sieltä tulee vastaan ja miten on ylipäätänsä noin alussa mahdollista saada tuollainen all-star kasaan?! Toisessa pelissä sama homma, mutta siihen lähdin tylsästi puolustuksen kautta. 2-3 turpaan vasta toisessa jatkoerässä. Materiaalieroon nähden olen tulokseen kohtuu tyytyväinen.
Mulla on yli 12 000 coinsia, mitä hyötyä noista on? Olen tehnyt noita HUT-haasteita ja saanut sieltä kasaan jo ihan ok-joukkueen pakkojen avulla, mutta mitä noilla kolikoilla voi/kannattaisi tehdä? Kiitos jo etukäteen vinkeistä.
PS. Onko noita all-star-nippuja sitten odotettavissa jatkossakin vastaan vai pääsenkö jossain vaiheessa pelaamaan oman tasoisiani vastaan?