Carboneita saa tietääkseni vain marketista, tai setistä vaihtamalla ne kymmeneen kultakeräilykorttiin. Kultaisia saa myös pakoista. Carbonin hinnat pyörii siinä 80k paikkeilla, niin ei taida ihan sata peliä riittää.Saako noita carbon keräilykortteja offlines pelaamal mistää muualta ku ostamalla marketista? Ei oo yleensä tullu huttii pelailtuu nii ps plussaa en omista joten jouluu asti vetelen offline matsei. Tosi kiva jos pitää se 100 pelii pelata et saa jonkun keräilykortin
Saako noita carbon keräilykortteja offlines pelaamal mistää muualta ku ostamalla marketista? Ei oo yleensä tullu huttii pelailtuu nii ps plussaa en omista joten jouluu asti vetelen offline matsei. Tosi kiva jos pitää se 100 pelii pelata et saa jonkun keräilykortin
Carboneita saa tietääkseni vain marketista, tai setistä vaihtamalla ne kymmeneen kultakeräilykorttiin. Kultaisia saa myös pakoista. Carbonin hinnat pyörii siinä 80k paikkeilla, niin ei taida ihan sata peliä riittää.
Äidin Visa. Tai sitten, kun painoi seitsemällä eri tunnuksella haasteet läpi asettamalla (lue bugittamalla) CPUn taitotasoksi 0, niin sai kuulemma 3,2 miljoonaa coinsia ILMAN rahankäyttöä.1. divariin nousulla sai aika mielenkiintoisen vivahteen peliin kun yrittää pelata noita legendajoukkueita vastaan. Kuinka paljon iskän luottokorttia täytyy vinguttaa että tollasen jengin yleensäkin saa kasaan? Noihan on jotain yli 2 miljoonan coinsin jengejä?
Tää on hauskaa, kun tätä huono joukkue on sallitumpaa kuin hyvä. Laitoin pelin alussa 20e peliin, nousi Kane ja Bergeron. Sitemmin en ole laittanut peliin yhtään rahaa, mutta joukkueen arvo on useita miljoonia. Tässä pelissä on vaan liian helppo tehdä kolikoita, ja vielä niistä saa muutakin hyötyä kun voin vaihtaa ne oikeaksi rahaksi.1. divariin nousulla sai aika mielenkiintoisen vivahteen peliin kun yrittää pelata noita legendajoukkueita vastaan. Kuinka paljon iskän luottokorttia täytyy vinguttaa että tollasen jengin yleensäkin saa kasaan? Noihan on jotain yli 2 miljoonan coinsin jengejä?
Sama homma itselläni, alussa törsäsin joku 30e peliin, mutta tuon jälkeen nimenomaan marketista keräillyt helppoa rahaa pois ja joukkueen arvo on tällä hetkellä muutamia miljoonia.Tää on hauskaa, kun tätä huono joukkue on sallitumpaa kuin hyvä. Laitoin pelin alussa 20e peliin, nousi Kane ja Bergeron. Sitemmin en ole laittanut peliin yhtään rahaa, mutta joukkueen arvo on useita miljoonia. Tässä pelissä on vaan liian helppo tehdä kolikoita, ja vielä niistä saa muutakin hyötyä kun voin vaihtaa ne oikeaksi rahaksi.
Mietin vaan, kun itsellä tosiaan selkeästi huonompi joukkue kuin vastustajalla niin vaikuttaahan se pelin yleiseen fiilikseen. En mä ainakaan saa yhtä hyviä kicksejä jos voitan jonkun tiukan pelin vastustajaa vastaan jolla on ihan selkeästi huonompi joukkue kuin itsellä. Parhaat pelit tulee tasaisilla jengeillä ja tasaisilla pelaajilla IMO.Tää on hauskaa, kun tätä huono joukkue on sallitumpaa kuin hyvä. Laitoin pelin alussa 20e peliin, nousi Kane ja Bergeron. Sitemmin en ole laittanut peliin yhtään rahaa, mutta joukkueen arvo on useita miljoonia. Tässä pelissä on vaan liian helppo tehdä kolikoita, ja vielä niistä saa muutakin hyötyä kun voin vaihtaa ne oikeaksi rahaksi.
Itse kuulun ryhmään, jolla on yleensä aika hyvä joukkue, ja kyllä ne vastustajan Hoffmanit painaa minun Karlssoneista ohitse. Eilen todistin aika mielenkiintoista hetkeä, kun minun juuri vaihdosta tullut FB Marian Gaborik (Nopeus 93, kaikki nopeussynet päällä), lähtee omalta siniseltä vastustajan normi Byfuglienin kanssa kohti vastustajan maalia, Gaborik ei päässyt ohitse, vaan aika rinnakkain ne koko sen matkan veti.Mietin vaan, kun itsellä tosiaan selkeästi huonompi joukkue kuin vastustajalla niin vaikuttaahan se pelin yleiseen fiilikseen. En mä ainakaan saa yhtä hyviä kicksejä jos voitan jonkun tiukan pelin vastustajaa vastaan jolla on ihan selkeästi huonompi joukkue kuin itsellä. Parhaat pelit tulee tasaisilla jengeillä ja tasaisilla pelaajilla IMO.
OT, mutta mistä tiedät, että oli noku-Bufly? Tai siis tarkoitan, että eihän tässä pelissä enää pysty näkemään vastustajan joukkuetta? Vai pystyykö?Itse kuulun ryhmään, jolla on yleensä aika hyvä joukkue, ja kyllä ne vastustajan Hoffmanit painaa minun Karlssoneista ohitse. Eilen todistin aika mielenkiintoista hetkeä, kun minun juuri vaihdosta tullut FB Marian Gaborik (Nopeus 93, kaikki nopeussynet päällä), lähtee omalta siniseltä vastustajan normi Byfuglienin kanssa kohti vastustajan maalia, Gaborik ei päässyt ohitse, vaan aika rinnakkain ne koko sen matkan veti.
Näkeehän sen edelleenkin. Viimeisimmät pelit > kys vastustaja > pelaajan leaderboard > kys vastustaja > haastaOT, mutta mistä tiedät, että oli noku-Bufly? Tai siis tarkoitan, että eihän tässä pelissä enää pysty näkemään vastustajan joukkuetta? Vai pystyykö?
Ei siinä ettenkö uskoisi, tuota kun tapahtuu joka pelissä. Hämmästyttävän usein vastustajan Ryan Suterit ovat nopeampia kuin Martin St.Louis.
Aaaa, ai sen näkee nykyään sitä kautta. Ennenhän se taisi olla siinä suoraan valittavana, että "haasta". Noh, tietääpä nyt tuonkin!Näkeehän sen edelleenkin. Viimeisimmät pelit > kys vastustaja > pelaajan leaderboard > kys vastustaja > haasta
Innostuin tutkailemaan tuolta seasonista noita statseja ja pari nousi silmään.
Syötöt per peli: 103
Mitä tutkailin top 100 listan kärkeä siellä löytyy määriä 19-110 välillä ja keskimäärin aikalailla 70 per peli. Itellä taitaa taidot loppua kesken kun tuntuu että syöttöketjuilla on huomattavasti helpompi rakentaa paikkoja, vaikka kyllä tuohon omaan lukemaankin saa siellä kulmassa pyöriä ihan riittävästi.
Aloitusvoitot 41,4%
Kärjessä monia 70% aloittajia, pitäis varmaan opetella aloittamaan vaikka tietenkin pelaajilla taitaa olla tuossa iso merkitys kun itsellä kaksi alle 80 aloittajaa.
Hyökkäysalueaika 6:32
- Tässä todella isoa vaihtelua kärjessä ja ajat pyörii 5-10min välillä. Itse kun pelaa huippuja vastaan tuntuu että ne pyörittää kiekkoa kulmissa ikuisuuksia.
Mites porukalla? Ainakin tuo syöttöjen määrä kertoo jotain pelityylistä ja hauskahan noita on katsella.
Jotenkin olin siinä ymmärryksessä, että nuo Stars Of The Monthit julkaistaan tänään, mutta eipä näemmä olekaan? Tuleekohan huomenna?
Innostuin tutkailemaan tuolta seasonista noita statseja ja pari nousi silmään.