Mainos

NHL17 – yleinen keskustelu

  • 255 766
  • 894

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voitko tarkentaa, millaiset "erilaiset" maalit sinulle kelpaa?

No lähinnä se ärsyttää, että esim. tuo pikittaissyöttö siniviivalle ja siitä ohjuri on ikään, kuin animoitu maali, eli kun lähtee oikein niin menee aina sisään. Realistiasuutta niihin ohjureihin, eli menisivät välillä rimoihin tai ohi maalinkin. Nyt 90% menee sisään, kun vaan osuu kiekkoon. Toivoisin lisää realistisia rebound-maaleja, eikä niitä että patjoista suoraan lapaan ja tyhjiin, vaan taistelureboundeja. Ehkä myös röyhkeitä maalille ajoja, jossa kiekon suojauksesta pääsisi vetämään ja menisi joskus suoraan tai reboundin kautta.

Pointti on kuitenkin se, että liikaa ne maalit tulee saman kaavan mukaan. Tutut liikeradat. Osittainhan se johtuu siitä, että AI:n yksipuolisuuden takia on pelaaja tavallaan pakotettu hakemaan niitä samoja ratkaisuja. AI:n pelaajat hakeutuvat pääsääntöisesti aina samoille tonteille.

Pitää vain toivoa, että EASHL on lagiton tänä vuonna. Se kuitenkin on tämän pelin paras asia. NHL17 on sellainen peli, että ei tarvitse yhtään uutta asiaa opetella. Jos osaa pelata NHL16, niin osaa tätäkin. Mitään varsinaisesti uutta se ei pelikokemuksena tuo, jos puhuttaan jään tasosta ja itse kiekon pelaamisesta. Toki uudet tuuletukset ja joukkueen rakentaminen EASHL:ään lisäävät pelin ikää.
 

Vahtimestari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Real Madrid
No lähinnä se ärsyttää, että esim. tuo pikittaissyöttö siniviivalle ja siitä ohjuri on ikään, kuin animoitu maali, eli kun lähtee oikein niin menee aina sisään. Realistiasuutta niihin ohjureihin, eli menisivät välillä rimoihin tai ohi maalinkin. Nyt 90% menee sisään, kun vaan osuu kiekkoon.

No tästä ollaan samaa mieltä. Näin maallikon silmin on pelkkää koodaajien laiskuutta, että ohjureissa on tasan kaksi mahdollisuutta: torjunta tai maali.

Pointti on kuitenkin se, että liikaa ne maalit tulee saman kaavan mukaan. Tutut liikeradat. Osittainhan se johtuu siitä, että AI:n yksipuolisuuden takia on pelaaja tavallaan pakotettu hakemaan niitä samoja ratkaisuja. AI:n pelaajat hakeutuvat pääsääntöisesti aina samoille tonteille.

Sitä simulaattoria odotellessa, että kaikki pelaajat ajattelvat kuin ihmiset. Hetkinen...

Pitää vain toivoa, että EASHL on lagiton tänä vuonna. Se kuitenkin on tämän pelin paras asia. NHL17 on sellainen peli, että ei tarvitse yhtään uutta asiaa opetella. Jos osaa pelata NHL16, niin osaa tätäkin. Mitään varsinaisesti uutta se ei pelikokemuksena tuo, jos puhuttaan jään tasosta ja itse kiekon pelaamisesta. Toki uudet tuuletukset ja joukkueen rakentaminen EASHL:ään lisäävät pelin ikää.

Tässähän se ratkaisu on! Jauha HUT:ia maksimissaan muutama kuukausi ja vaihda sitten kunnon hokiin.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sitä simulaattoria odotellessa, että kaikki pelaajat ajattelvat kuin ihmiset. Hetkinen...

Ymmärrän mitä tarkoitat, mutta voisi noita variaatioita vähän enemmän olla ja lähinnä sellaisten perusasioiden ymmärtämistä. Miksi AI pelaajat eivät esim. boostaa ikinä luisteluaan. Esim. tullessaan pois paitsiosta. Kaiken huippu oli tilanne, jossa olin 2 vs 1 hyökkäys aukeamassa, niin AI:n ohjaama pelaaja ei meinaa tulla millään mukaan. Hidastin jopa luisteluani, mutta ei pelannut itseään vapaaksi, vaan jättäytyi toiseen aaltoon. Ihan perusasioita. AI puolustajien viivapelaaminen on yhtä onnetonta, kuin aikaisemmin. Itselläni kiekko rännissä, niin pakki pitää viivalla keskustaa kiinni, eikä pelaa itseään sinne ränniin pelattavaksi. Pelaaja saattaa mm. hypätä vaihtoon, vaikka läpiajo tulossa.

Sellaisia asioita, jotka söivät miestä jo NHL16:ssa.
 
Nojoo. Kaikkia pelimuotoja tullut kokeiltua. Näin pidemmän linjan änärimiehenä tässä muutamia poimintoja ja mielipiteitä.

HUT

+ Setit. Kuten aikaisemmin mainittiin, oman joukkueen rakennuksesta tulee entistä mielenkiintoisempaa. Ennen kokoelmista sai pelkästään minipäkkejä, mutta nyt seteistä voi saada "erikoiskortteja", coinseja ja päkkejä. Kun keräät vaikeamman setin, saat myös arvokkaamman palkinnon.
+ Synergiat. Player Synergy lisää variaatioita pelaamiseen ja myöskin pelaajien valitsemisesta joukkueeseen tulee mielenkiintoisempaa, kun eri pelaajilla on erilaiset buustit. Lisäksi Team Synergyn avulla saa muokattua omaan pelityyliin sopivan boostin kaikille pelaajille. Täytyy vaan toivoa, että nämä ovat balanssissa, ettei ole mitään ylivoimasta Team Synergy boostia, jolloin osa jää turhiksi.
+ Treidaus. Surkeista ja turhista korteista pääsee eroon ja siitä saa vielä palkinnon. Kivaa.
+ Typeristä korteista päästään eroon. Vihdoin noi joukkueenvaihto ja muut roskakortit lähtee pelistä pois. Kivempaa rakentaa joukkuetta ja miettiä ketjuja, kun ei voi olla Sidney Crosbyä joka pelaa jossain Calgaryssä tai Ovechkinia joka pelaa Montrealissa. LOISTAVAA!
+ Korttien haku. Vihdoin voit filtteröidä kortit niin, että haet kortteja joita sinulla ei vielä ole. Helpottaa settien keräämistä ja ei tule tuplaostoja tehtyä. Samaan syssyyn voikin mainita sen, että jos saat pakasta kortin joka sinulla jo on, ei sitä tarvitse heittää jorpakkoon, vaan voit omistaa useamman samanlaisen kortin. Ei siis tule tilannetta eteen, jossa täytyy hätiköiden pakkomyydä toinen kortti.


- Valikko. Tahmeaa, hidasta, kömpelöä, paskassa tarpomista.

HUT siis mennyt huomattavasti eteenpäin, tai lähemmäksi sellaista, josta itse pidän.

EASHL

+ Muokattavuus! Vihdoin naamaa, hiustyyliä jne. saa muokattua kunnolla. Lisäksi voit unlockata kunnon takamattoja tai muuta pientä kivaa. Lisäksi joukkueiden muokattavuus on vihdoin mahdollista. Areenoiden kustomoiminen on kiva lisä ja pelipaidat saa jälleen muutettua mieleisekseen. Pinkit pelipaidat ja neonvihreät housut, here we come!
+ Lisää pelaajatyyppejä. Nuff said.
+ Yhteyden toimivuus. Erittäin sulavasti toiminut EASHL pelit jos vertaa aikaisempiin versioihin.

- Afkaajat. Olis ihan kiva, että noi afkaajat heitettäis pihalle jonkun ajan kuluttua. Eihän tos oo mitään järkeä, kun ei pääse ees hyökkäämään kun oma äijä paskaa pelisukkiin vastustajan hyökkäysalueella.

En nyt keksi mitään muita miinuksia, ehkä tää on ollut niin kauan samanlaista, että pienetkin muutokset tuntuvat suurilta.


Online 1vs1

+/-
Samaa peruskauraa, vastustajat tais olla jostain Lesothosta tai Zimbabwesta, kun niin lagitti. Hutista löyty vähemmän lagittavia vastustajia. Yksi eniten pelatuista pelimuodoistani aikaisemmissa änäreissä.


Yhteenveto
Ei sentään ole pelimuotoja karsittu. Vaikuttaa kelpo peliltä, jonka syövereissä tulee iltaisin vietettyä aikaa jokunen tunti. Ostan varmasti pelin, mutta saa nähdä kumman hankin ensiksi FIFA 17 vai tämä. Riippuu pitkälti mitä uutta FIFA tarjoaa tänä vuonna ja löytyykö joku peliseuraa EASHL.
 

BileTooth

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Voitko tarkentaa, millaiset "erilaiset" maalit sinulle kelpaa?
Hyvänä esimerkkinä tästä on pes vs fifa. Pessissä lähes jokainen maali on erilainen ja tuntuu ainutlaatuiselta tapahtumalta, kun taas fifassa tämä tunne ainakin itseltä puuttuu lähes kokonaan.

NHL 14:ssa ja NHL 16:ssa sai lisättyä valtavasti juuri tätä toivottua maalien erilaisuutta ja ainutlaatuisuutta, kun jaksoi rukata asetuksia ja slidereita, pelata muutama peli ja taas rukata slidereita useaan otteeseen. Molemmista peleistä sai parhaimmillaan jopa helvetin hyviä ja realistisen tuntuisia, mutta tätä ei tietenkään onlinen puolelle saa siirrettyä, vaan ainoastaan kavereiden kanssa sohvalla pelatessa. Onlinessa taas samat muutama tapa tehdä maali toistuvat pelistä ja maalista toiseen.
 
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
Taitaa ihan protestiksi jäädä pelin uusin päivitys ostamatta, mutta kiinnostaa tietää, että mitkä ominaisuudet on otettu pois, eli mitä "mulloistavaa" on odotettavissa vuoden kuluttua? Entä mitä vanhoja ominaisuuksia on tällä kertaa lanseerattu "täysin uusina"? Soundtarck kai ainakin... EA... -_-
 

Dängleri

Jäsen
Jos jotain eroa edelliseen haluaa hakea, niin ehkä nyt jotuu enemmän syöttelemällä pelaamaan itsensä tilanteisiin, koska tuon kiekon elämisen takia kynääminen on vaikeampaa ja se on hyvä asia. Jos tässä yrittää kulmasta itseään etunurkkavedolle pelata, niin kroppaa ja mailaa tulee, jolloin kiekko lähtee aika helposti. Toivotaan, että tämä pakottaa pahimpia bugimiehiä pelaamaan jääkiekkoa, mutta luultavasti uudet kikat on opittu syyskuuhun mennessä.

Pari peliä tuli kokeiltua, ja itselleni jäi puolestaan harvinaisen p*sk* maku tuosta kiekon elämisestä. Etenkin siitä kun pienen turhautumisen jälkeen päätin itsekin vastustajien tavoin rueta pelkästään tökkimään ja roiskimaan, ja kone palkitsi siitä kerta toisensa jälkeen maalien muodossa.
 

Barky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panthers, Jets, Tappara
Tuntuu kyllä useimmiten niin paskalta peli. Kun päästät pari maalia, sen jälkeen ei mitään toivoa, että veska koppaisi mitään kun se veskojen momenttumi lähtee heti helvettiin, eikä maalivahtia voi edes vittu vaihtaa. Trapin pitäminen on aivan liian tehokasta ja tekee pelistä tylsää. Onetimereiden kuuluukin mennä helposti, mutta ne poikkisyötöt menevät liian helposti, kun AI:n sijoittuminen puolustuspäässä on useimmiten surkeaa. Viivasta veto ja ohjuri on 90% maali. Peukkuja luistelulle ja taklauksille, sekä maalivahdeille ennen kun tuo momenttumi iskee. Aidommalta peli näyttää, mutta aika pettynyt olen. Toivottavasti pelistä vähän monipuolisempi maalinteon kannalta tulee.
 

tuketuksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Jets, Klubi, Suomalaiset NHL:ssä
Tuntuu kyllä useimmiten niin paskalta peli. Kun päästät pari maalia, sen jälkeen ei mitään toivoa, että veska koppaisi mitään kun se veskojen momenttumi lähtee heti helvettiin, eikä maalivahtia voi edes vittu vaihtaa.
Tämä. Itselläni tämä momentumin vaihtelu pilaa välillä pelin täysin. Jäisikin tämä momentum vain maalivahteihin, mutta se vaikuttaa myös esimerkiksi tökkäilyihin. Kun momentum on vastustajan puolella vastustaja voi pyöriä alueellasi niin kauan kuin haluaa kunhan vain osaa momentumin hyväksi käyttää. Sinun poket eivät vaan osu kiekkoon vaikka tökkäisit läpi siitä, ja vastustaja puolestaan osuu kaikilla niillä. Myös kaikki 50/50 kiekot pomppii momentumin omaavalle pelaajalle.

Mutta tietenkään momentum ei aina ole vastustajan puolella vaan myös ajoittain omallakin puolella. Ja kyllä sen yleensä huomaakin kun momentum omalla puolella vaikuttaa.

Ymmärrän, että oikeassakin elämässä on tavallaan momentum, kun esimerkiksi maalin jälkeen toinen joukkue saa hengen päälle, mutta se menee hieman liiallisuuksiin tässä pelissä. Ja on mennyt jo monissa edellisissä versioissakin.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyllähän tämänkin pelin paras pelimuoto on tuo eashl. Ei tarvitse välittää AI:n sekoiluista ja mitä enemmän on noita muokkausvalikoita selaillut sen mielenkiintoisempia ovat olleet. Sääli ettei samaa ole HUTin puolella.

Pari kertaa muuten olen nyt törmännyt tilanteeseen, jossa koiran heittää rystyltä norsukiekkona pois alueelta, on pelaaja aivan lopussa kääntänytkin lavan kämmenelle ja kiekko katsomoon.
 

Barky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panthers, Jets, Tappara
Ymmärrän, että oikeassakin elämässä on tavallaan momentum, kun esimerkiksi maalin jälkeen toinen joukkue saa hengen päälle, mutta se menee hieman liiallisuuksiin tässä pelissä. Ja on mennyt jo monissa edellisissä versioissakin.

Onhan tuo ihan perseilyä laittaa online peleihin momentum. En ole nähny lähes yhtäkään comebackkia, kun toinen saa momentumin haltuunsa ei sieltä niin vain takaisin tulla. Pelin pitäisi olla kiinni taidoista, eikä siitä kun pääsee johtoon, peli helpottuu.
 

Spitfire

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, SJS
Parempaan suuntaan tässä on hieman päästy betan perusteella. Tässä versiossa vaikuttaisi, että vihdoinkin jalkoihin pokettamisesta ja takaapäin huitoessa tulee jäähyjä enemmän. Tuo silmittömän jokaisesta suunnasta rämpyttämisen salliminen oli ainakin omasta mielestä NHL16 suurin ongelma. Maalin edustalta usean puolustajan välistä tapahtuvat "mahdottomat" onetimer-syötöt katkeavat myös useammin. Momentum tosin häiriköi pelaamista edelleen jonkin verran.

Toivottavasti varsinaisessa pelissä ei taas käy niin, että "supertähdillä" pelatessa saa heilua mailan kanssa niin paljon kuin huvittaa. Omasta mielestä tuollaisen divisioonasysteemin saisi siten loistavaksi, että mitä ylemmäksi pääsee niin sitä vähemmän momentum vaikuttaisi peliin ja herkemmin tuomarit viheltäisivät jäähyjä. Eli peli muuttuisi yhä enemmän simulaatioksi sijoituksen noustessa.

EASHL vaikutti koukuttavalta, vaikka drop-in -peleissä suurin osa pelaajista vain kouhottaa kiekon perässä. Edellisen vuoden versiossa tämä pelimuoto jäi vähälle käytölle, koska puolustamisesta oli tehty aika kuraa.

Toivottavasti HUT:iin saataisiin turnauksia/pelihaku, jossa voisi pelata esim. palkkakattorajoitetusti.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Turbobugi vituttaa kyllä edelleen. Teet kentät kokonaan alusta ja tyytyväisenä painat taaksepäin ja peli kysyy haluatko tallentaa. Painan kyllä ja hyväksy-nappia, mutta osoitin hyppääkin peru valinta-kohtaan ja koko rumban saa aloittaa alusta. Samoin äsken taistelin ja odottelin halpaa Phil Kesseliä 30min ja kun olin pistänyt tarjouksen, tuli vaihteeksi turbot ja kun sain taisteltua itseni takaisin tuonne kortin bideihin, oli kortti mennyt seuraavaksi tarjonneelle.

Ei nämä nyt betassa harmita niin mitenkään, mutta kokoversiossa voi alkaa jo ketuttamaan hieman reilummin, kun noita sattuu ihan umpimähkään ja nyt NHL 17 HUT:ssa ainakin kolme kertaa useammin mitä NHL16-pelissä.
 

Barky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Panthers, Jets, Tappara
Onko kellään mitään tietoa, olisiko NHL-sarjaan tulossa tulevaisuudessa NCAA ja USHL liigoja? Tekisi tuosta franchise moodista paljon mielenkiintoisemman ja onhan se nyt aika perseestä kun ei viime vuoden pelissä ollut esim. Eicheliä (alussa), Werenskiä, Demkoa, Boeseria, Hawrylukkia (alussa), Schmaltzia jne. Ei kai se yliopistosarjojen lisensöiminen mitään rakettitiedettä ole?

Myös noita drafteja voitaisiin paremmin päivitellä, kun vielä huhtikuun lopun päivityksissä Laine ja Pulju olivat kakkoskierroksen varauksia ja mm. Sean Day top 10 ja Max Jones top 3...

Olisi kiva saada KHL peliin (tuskin tapahtuu vaikka 09:ssä olikin). Ja muutenkin Euroopan kentille vähän paremmat areenat ja tunnelma peleihin, ja myös mahdollisuus uramuotoon Euroopassa (oli jo aiemmissa). Kyllä tuo franchise mode edelleen aika suppealta vaikuttaa, ja taitaa nuo virtuaalimanageroinnit EHM:n puolelle.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Onko kukaan pelannut noita keltaisen yhteysarvon omaavia vastaan? Onko lagi millaista? Itse pelaan vain vihreän palkin vastustajia vastaan, mutta ihan mielenkiinnosta kyselen.
 

Ålemao

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers & Pelicans
Eihän tässä ole mitään järkeä jos itse pelissäkin toi vitun tökkiminen on noin tehokasta. 8/10 hyökkäyksestä kusee siihen ku vastustaja tökkää kiekon helvettii. Ja vielä kun muistaa hyvin miten 16 hutissa jotkut sankarit huitoo ja tökkii niin kyllä on taas hauskaa luvassa.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Onko kukaan pelannut noita keltaisen yhteysarvon omaavia vastaan? Onko lagi millaista? Itse pelaan vain vihreän palkin vastustajia vastaan, mutta ihan mielenkiinnosta kyselen.
Onko nämä arvot siellä yläkulmassa nimillä Hyvä, Kohtalainen jne.? Itsekään en pelaa jos kerran käy edes kohtalaisen (keltainen?) puolella. Muistaakseni suurin osa näistä huonomman (kohtalainen) yhteyden matsista ovat lagineet.

@Ålemao Onhan tuo raskasta ainakin silloin, kun se kiekko tökätään pois omasta lavasta. Tietysti puolustaessa se on helpompaa itselle. Kyllä tämä beta on puoliksi ollut itselle lähinnä suorittamista, kun peli ei ole kuitenkaan niin paljoa uudistunut. Onneksi tuo mailan nostaminen on tehty hitaammaksi ja täten kostautuu useammin jäähyinä ja kiekkoa ei saa niin tehokkaasti pois enää.
 

Granny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild #64 & #11
Eihän tässä ole mitään järkeä jos itse pelissäkin toi vitun tökkiminen on noin tehokasta. 8/10 hyökkäyksestä kusee siihen ku vastustaja tökkää kiekon helvettii. Ja vielä kun muistaa hyvin miten 16 hutissa jotkut sankarit huitoo ja tökkii niin kyllä on taas hauskaa luvassa.
Ihan hyvä että pokea on parannettu. NHL16:ssa jos pelaaja osas veivata mailaa oikein niin 10 pokesta 9 osu jalkoihin. Loistava juttu että jos pelaaja luistelee vaan suoraan niin puolustaja voi pokettaa kiekon helposti pois. Tekee puolustamisesta helpompaa ja parhaat pelaajat erottuu enemmän massasta.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ihan hyvä että pokea on parannettu. NHL16:ssa jos pelaaja osas veivata mailaa oikein niin 10 pokesta 9 osu jalkoihin. Loistava juttu että jos pelaaja luistelee vaan suoraan niin puolustaja voi pokettaa kiekon helposti pois. Tekee puolustamisesta helpompaa ja parhaat pelaajat erottuu enemmän massasta.
NHL16 pelin ongelma oli se, että sieltä tuli se 10 poketusta kerralla siihen kiekkoon tai mailanostoa. Tässä pelissä tuon reilusti fiksumpaa ja TOIVOTTAVASTI EA EI MUUTA TÄTÄ.
 

Granny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild #64 & #11
NHL16 pelin ongelma oli se, että sieltä tuli se 10 poketusta kerralla siihen kiekkoon tai mailanostoa. Tässä pelissä tuon reilusti fiksumpaa ja TOIVOTTAVASTI EA EI MUUTA TÄTÄ.
NHL16 ongelma oli pokejen tarkkuus. Jos vihullinen luisteli suoraa päin niin se oli ihan arpapeliä poketitko jaloille vai kiekkoon. Tässä poket osuu ja toimii juuri niin kuin pitää. Ja mitä täälläkin on puhuttu X nappulasta eli nostosta niin siinä oleva pieni viive johtuu siitä että nosto tapahtuu vasta kun on päästäny x nappulasta irti eikä sillon kuin painat X nappulaa. Tällä on pyritty vähentämään mailannosto kilpailuja esimerkiksi laidan lähettyvillä.
 

Mr.Wonderful

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa ja saksalainen jalkapallo
Pistin alunperin toiselle fooorumille tämän viestin, mutta pistetään nyt tännekkin.
Höh, alphan perusteella kotoisa sm liiga on yhä samanlainen vanhoine pelaajapaitoineen. Ottelutkin pelataan helsingissä.. Montakohan vuotta menee, että saisivat päivitettyä noita? Ymmärtääkseni EA on kuitenkin luonut pienempia jääkiekkohalleja tämän vuotiseen peliin, niin ei luulisi olevan hirveän vaikeaa. Myös pelaajien ratingit on aivan naurettavia kun viime kauden maalikuningas Chad Rau kok. on 68 pitäsi se ainakin sen 73-75 olla. Luulisi ettei olisi hirveän vaikeaa EA:n palkata jtn vastuuhenkilöä arvioimaan ja muuttamaan seurojen pelipaikat ja pelipaidat ajantasalle. Muuten kuitenkin tykkään tästä uusimmasta änäristä ja ostoonhan tämä varmaan menee parin välivuodwn jälkeen. Silti olisi kiva nähdä vähän panostamista EA:lta.
 

Raju Erkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaasan Sport & Vegas Golden knights & Jokerit
Pistin alunperin toiselle fooorumille tämän viestin, mutta pistetään nyt tännekkin.
Höh, alphan perusteella kotoisa sm liiga on yhä samanlainen vanhoine pelaajapaitoineen. Ottelutkin pelataan helsingissä.. Montakohan vuotta menee, että saisivat päivitettyä noita? Ymmärtääkseni EA on kuitenkin luonut pienempia jääkiekkohalleja tämän vuotiseen peliin, niin ei luulisi olevan hirveän vaikeaa. Myös pelaajien ratingit on aivan naurettavia kun viime kauden maalikuningas Chad Rau kok. on 68 pitäsi se ainakin sen 73-75 olla. Luulisi ettei olisi hirveän vaikeaa EA:n palkata jtn vastuuhenkilöä arvioimaan ja muuttamaan seurojen pelipaikat ja pelipaidat ajantasalle. Muuten kuitenkin tykkään tästä uusimmasta änäristä ja ostoonhan tämä varmaan menee parin välivuodwn jälkeen. Silti olisi kiva nähdä vähän panostamista EA:lta.
Mutta nuo rosterithan oli suoraan NHL 16:sta. Eli varmaan muuttuu vielä kunnon versioon. Toki liiga nyt on aina ihan väärin tehty joja tapauksessa. Pelaajatyypit ja ratingit ihan pielessä.
 

Ålemao

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers & Pelicans
Ihan hyvä että pokea on parannettu. NHL16:ssa jos pelaaja osas veivata mailaa oikein niin 10 pokesta 9 osu jalkoihin. Loistava juttu että jos pelaaja luistelee vaan suoraan niin puolustaja voi pokettaa kiekon helposti pois. Tekee puolustamisesta helpompaa ja parhaat pelaajat erottuu enemmän massasta.
Juu onhan se hyvä että pokea on tehty helpommaks, mut ei siinäkää järkeä ole että pelkällä napin runkkaamisella pystyy puolustamaan. Enemmän mun mielestä niillä veiveillä ne parhaat pelaajat erottuu. Mielipide kysymyksiä toki. Kaipa sitä tähänki paskaa taas turtuu :D
 

Granny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild #64 & #11
Juu onhan se hyvä että pokea on tehty helpommaks, mut ei siinäkää järkeä ole että pelkällä napin runkkaamisella pystyy puolustamaan. Enemmän mun mielestä niillä veiveillä ne parhaat pelaajat erottuu. Mielipide kysymyksiä toki. Kaipa sitä tähänki paskaa taas turtuu :D
Tässähän parhaat juuri erottuu koska vaatii entistä enemmän taitoa päästä ohi 1v1 tilanteissa jne kun pokea on parannettu. Ja jos vastassa on taitava kaveri niin kyllä tässäkin pelissä boksia tulee kampeista jne jos vastustaja osaa oikea-aikaisesti veivata mailaa :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös