Mainos

NHL17 – Mustalista (muistakaa mainita konsoli)

  • 81 894
  • 347

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Jättäkää nyt se trolli jo rauhaan. Lista päivitetty.
 

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Joka vuosi näköjään täältäkin löytyy se yksi, joka puolustelee näitä pelin syöpiä. Jos @KH-29 mielestäsi ajan pelaaminen on hyväksyttävää, hyväksyt varmaan myös syncroamisen ja muut pelin perseilyt?
Kurkkaa kaverin viestihistoria ja anna olla omassa arvossaan. Nimimerkki ei luultavasti juhannusta palstalla näe.
 

voittamaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers
PSN: oseezz12345 Joukkue: LaKiekko yritti ekan erän lopussa ja tokan erän alussa syncroa muttei onnistunut ja luovutti jo onneksi 23 minuutin kohdalla.
 

Mac^

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara & Suomi lajista riippumatta
Mitä tämä syncro oikein tarkoittaa? Aletaan säätämään jotain, että... niin, miksi? Mitä onnistunut syncro tarkoittaa? Keskeytyykö peli ilman tappiomerkintää tms.?
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Mitä tämä syncro oikein tarkoittaa? Aletaan säätämään jotain, että... niin, miksi? Mitä onnistunut syncro tarkoittaa? Keskeytyykö peli ilman tappiomerkintää tms.?
Täällä ei kannata mitään ohjeita kirjoitella miten tuo tapahtuu, palstaa kun voi lukea kuka vaan. Netistä varmasti hakemalla löytää infoa.
 
Mitä tämä syncro oikein tarkoittaa? Aletaan säätämään jotain, että... niin, miksi? Mitä onnistunut syncro tarkoittaa? Keskeytyykö peli ilman tappiomerkintää tms.?
Itsekään en mitään ohjeita ala kertomaan, mutta tiivistettynä vastustaja kaataa pelin häviöasemassa ja pelistä ei jää voittoa kummallekaan/pelistä jää vastustajalle voitto ja itselle häviö.
 

Mac^

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara & Suomi lajista riippumatta
Itsekään en mitään ohjeita ala kertomaan, mutta tiivistettynä vastustaja kaataa pelin häviöasemassa ja pelistä ei jää voittoa kummallekaan/pelistä jää vastustajalle voitto ja itselle häviö.

Tämä oli juuri ihan riittävä vastaus. Jonkin aikaa hain puhelimella termin merkitystä. En löytänyt, joten kiitos tästä. Ei todellakaan tulisi itselläni mieleen alkaa säätämään moista, mutta vastaan on tällaisia kai tullut muutamia. Termi vain ei ollut tuttu, enkä ollut varma, miten tilastot noista menevät.

Itse en tosin taida jaksaa pelata enää muuta kuin EASHL:ää, niin tuskinpa näitä enää vastaan tulee. HUTkin olisi ihan mukavaa, mutta se että joillain jengeillä on neljä kentällistä McDavideja vie maun koko touhusta.
 

Lohipoika

Jäsen
Mitä tämä syncro oikein tarkoittaa? Aletaan säätämään jotain, että... niin, miksi? Mitä onnistunut syncro tarkoittaa? Keskeytyykö peli ilman tappiomerkintää tms.?

Vastustaja alkaa heittämään kiekkoa katsomoon eli aiheuttaa tahallisia pelikatkoja, joiden aikana sitten alkaa runkkaamaan maalivahtia pois maalilta ja samantien takaisin tyyliin 10 kertaa sekunnissa. En tiedä, mikä siinä on se, joka aiheuttaa pelin kaatumisen, mutta hetken sitä saa tehdä, en ole koskaan kuullut, että kenelläkään olisi kaatunut ensimmäisellä yrityksellä. Jos tuo runkkari tuossa onnistuu, niin peli kaatuu eikä kummallekaan tule mitään tilastomerkintää pelistä. Pelaajilta kyllä kuluu sopimuksia.

Vastalääke tuohon on se, että kun näkee vastustajan tekevän tuota maalivahtileikkiä, niin et paina ainuttakaan pelikatkoa pois, eli sormi pois x:ltä. Samoin oman maalivahdin pois ottaminen auttaa kanssa, mutta siinä on riski, että vastustaja voittaa aloituksen ja heittää kiekon tyhjään maaliin, eli ei kannata tehdä yhden, kahden maalin johdossa. Käytännössä sen jälkeen luistelet kiekon kanssa omaa maalia ympäri koko loppupelin eli et anna vastustajalle kiekkoa. Vältät vaan pelikatkoja.

Jos vihulainen onnistuu tuossa syncrossa, niin noin puoli sekuntia aloituksen jälkeen peli palaa aloitukseen (jää loopiin) ja tekee sitä noin 4-5 kertaa, kunnes kaatuu. Tuossa vaiheessa on mahdollista vielä pelastaa peli, eli heti kun huomaat pelin luuppaavan, niin painat startia, menet joukkueiden hallintaan ja otat aikalisän. Jotkut sanovat vielä, että tuossa vaiheessa pitäisi siellä joukkueiden hallinnassa ruveta itsekin runkkaamaan maalivahtia pois ja takaisin, mutta tuosta en ole varma. Aikalisä kuitenkin pelastaa tilanteen ja resetoi loopin, tosin sitä voi käyttää vain kerran, koska voit painaa startia vain kerran.

Syncroilu tosin on vähentynyt viime aikoina, koska porukka on alkanut oppia torjumaan sen. Nykyään ip-buuttailu on isompi ongelma. Se tosin vaatii erillisiä ohjelmia, sitä ei voi pelin sisällä tehdä. Vastustaja käytännössä selvittää IP-osoitteesi ja ylikuormittaa sitä, kunnes sinulta katkeaa yhteys serverille ja peli tulkitsee sinun lopettaneen ja antaa vastustajalle luovutusvoiton.
 
Viimeksi muokattu:

Kuubextra

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokkolan Hermes
PSN: venakko5788

Koko kolmannen erän yritti synkroa hullunlailla, mutta veskan pois otto kolmen maalin johtoasemassa esti synkron.
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
On kyllä täysin käsittämätöntä, että EA on onnistunut välttämään tuon bugin korjauksen jo varmaan viiden vuoden ja kahden konsolisukupolven ajan. Monopoliasema on aina pahasta.
 
On kyllä täysin käsittämätöntä, että EA on onnistunut välttämään tuon bugin korjauksen jo varmaan viiden vuoden ja kahden konsolisukupolven ajan. Monopoliasema on aina pahasta.
Muistan lukeneeni, että tuo bugi on niin syvällä, että pitäisi vaihtaa koko pelimoottori. Ja sehän taas ei sovi näille pullamössöille työnpelkääjille. Ehkä ensi vuosikymmenellä saadaan se frostbite.
 

PatrickKane95

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, St. Louis Blues, LFC
PS4 puolella topikeranen. Pääsi ainakin mun mustalle listalle, suojausnappi pohjassa pyöritään ympäri kenttää ja haetaan vanhanaikais-bugimaaleja. Muuta ei kaveri osannutkaan tehdä mutta ilmeisesti tuolla tavalla tässä pelissä sitten menestytään.
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
You'll be the judge, mutta minusta tämä oli synkroyritys. Pete_von_Retee (PS) otti 4-2-tilanteessa liukutaklijäähyn kun peliä oli n. 40sek. jäljellä. Tein kuitenkin siirretyn rangaistuksen aikana maalin. Saman tien alkoi maalivahdin sisäänulosrämpyttely, joten en uskaltanut hidastuksia painaa pois. Tämän huomattuaan jatkoi peliä loppuun asti, mutta esti viestin lähettämisen kun yritin hieman tiedustella asiasta... Sanoisin, että epätoivoinen syncroyritys oli kyseessä.
 

Pipolätkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Dallas
On kyllä täysin käsittämätöntä, että EA on onnistunut välttämään tuon bugin korjauksen jo varmaan viiden vuoden ja kahden konsolisukupolven ajan. Monopoliasema on aina pahasta.
EA:lla oli pitkään eli jotain kolme kuukautta? jopa pidempään SW Battlefront pelissä aivan täysin pelin pilaava bugi, jossa yksi hero pystyi tuhoamaan koko vastustajan joukkueen. Uskomattoman pitkään sekin annettiin olla.
 

Migelsson

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers & Tappara
Ps4 Syncroilua 5-1 tilanteesta puolessa välin peliä alkaen. Välttäkää tätä nöhvöä: Psn: aovie8 ja Puujalat8 joukkuetta. Yllättäen suomalainen, eikä osannut edes pelata. Syncrolta vältyttiin pitämällä koko ajan oma maalivahti pois maalilta.
 
Suosikkijoukkue
JYP, Detroit Red Wings, Manchester United
PS4 K15Nichols ja joukkue oli joku Avery15 tai vastaava jenkkien lipuilla yms. Syncroa lähti hakee 6-1 tappioasemassa ja siinä lopulta onnistui vaikka kuinka pidin itse mokea poissa jne. ei auttanut edes se start ja aikalisä tällä erää. Miten näitä tapahtuu vieläkin, eikö tuota saa millään fixattua.
 

Ollizhki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
PS4 puolella topikeranen. Pääsi ainakin mun mustalle listalle, suojausnappi pohjassa pyöritään ympäri kenttää ja haetaan vanhanaikais-bugimaaleja. Muuta ei kaveri osannutkaan tehdä mutta ilmeisesti tuolla tavalla tässä pelissä sitten menestytään.

Ei todellakaan menestytä, mutta syöttelyn avulla mukava tyyli on(imo), jos ei oteta vilppimaaleja lukuun. Tässä pelissä menestytään painamalla laput silmillä laitaa pitkin ja lämäri häkkiin tai kämmenrysty etukulmaan. Hohhoijaa, oispa NHL 18. Lievä off topic mutta menköön.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Ei todellakaan menestytä, mutta syöttelyn avulla mukava tyyli on(imo), jos ei oteta vilppimaaleja lukuun. Tässä pelissä menestytään painamalla laput silmillä laitaa pitkin ja lämäri häkkiin tai kämmenrysty etukulmaan. Hohhoijaa, oispa NHL 18. Lievä off topic mutta menköön.

Kyllähän tuolla menestyy, jos vain osaa kiekkoa suojata ja oikeassa kulmassa, kun vanhanaikaista laittaa menee yli 50% yrityksistä maaliin. Tällaisia sankareita vastaan on tullut pelailtua ja ovat kyllä listojen kärkeä.
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
Tässä pelissä menestytään painamalla laput silmillä laitaa pitkin ja lämäri häkkiin tai kämmenrysty etukulmaan. Hohhoijaa, oispa NHL 18. Lievä off topic mutta menköön.

Ainakin itselleni oli pettymys, että erikseen mainituista uudistuksista pääasiallinen koski syöttöjen katkaisemisen helpottamista. Jo nyt ollaan tilanteessa, jossa - täysin epärealistisesti btw - on tosiaan helpompi tulla nappikikoilla maalinkulmalle ja pistää kiekko häkkiin verrattuna syöttelyhommiin.

Lisäksi molarit ovat sellaisia, että oikeastaan vain nuo tunnetut bugimaalit menevät naurettavan helposti sisään, mutta muuten venytään hyviin torjuntoihin. Itseäni tämä vituttaa, koska jo NHL 14:sta lähtien olen pitänyt kunnia-asiana säbäranteiden jättämistä asekaappiin ja muiden keinojen hyödyntämistä maalinteossa. Tässä pelissä tällaisella ritarillisuudella käytännössä ottaa tukkaan todella helposti, ellei sitten täysin hallitse peliä. Sen verran tehottomia nuo one-timereiden hakemiset ovat verrattuna tehokkaimpiin (ja tylsiin) maalintekokeinoihin.

Kuten jo eri ketjussa sanoin, minusta yksi parhaista uudistuksista olisi tuon idioottimaisen kanttirannarin torpedoiminen pelistä siten, että liika lataaminen heikentää vedosta voimaa. Olisi pakko monipuolistaa omaa temppuosastoaan pärjätäkseen. Eikö tällainen ominaisuus jossain vintageänärissä ollutkin?
 

Pakki#5

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Semmosen vois laittaa kun Vaiski74 ja konsolina ps4. Yritti kaataa pelin jo toisen erän alussa, siinä kylläkään onnistumatta. Mutta kaksi erää kissahiiri-leikkiä ei ole kovin kivaa.
 

Jeppe_68

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
PS4:llä alkanut taas tuo ip-osoitteen tukkiminen yleistyä? Kolmesta viime matsista vastustaja(?) onnistunut kaatamaan yhteyteni verkkoon ja tuloksena tappio. Yhteenkään matsiin en enää lähde jos vastustajalla ei oo täydet tolpat vihreinä. Vittu minkälaisia pellejä.

Ja ko. vastustajat ew-ikaro joukkueella GD-Sesimbra ja toinen sankari RudiBoi_71 joukkueella HC Ropsukka.
 
Viimeksi muokattu:

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
PS4 EASHL semmoinen kaverikaksikko kuin Anuksen- ja Arvoitus_

Lähtevät aina kesken pelistä jos joutuvat tappiolle. Tänäänkin useamman kerran, ja se tarkoittaa sitten että se 6v6 peli on sitten siinä kun ei pojilla kasetti kestä. Ei kannata aloittaa näitä vastaan.
 

olkikuukkeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Carolina Hurricanes, NHL:n suomalaiset
PS: ossilaiv

Sitkeä kaveri, melkein kaksi erää jaksoi yrittää, kunnes poistui. Kai näitä voi EA:lle raportoida myös?
 

Ollizhki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo
Siis mitä helvettiä? Eletään heinäkuuta ja jotkut jaksaa synckrota. Lootapepe69 joka jo listalta löytyikin, harmi ettei ollu lista esillä pelin alkaessa. Huvittavinta se, että kaveri on aivan täysi lapanen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös