NHL17 – Hockey Ultimate Team

  • 331 832
  • 2 128

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Voi kun toista ottaa koville... Voimia...
Mulla on todella helppoa. No stress. Toisin kuin ohjaimen pöydälle laittavilla teiniangstijonneilla, kun mutsin visalla ostetulla jengillä ei pärjännytkään ja silti siitä pitäisi saada coinsit, vaikka ei kiinnosta pelata yhyy.
 

Ronikki73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Mulla on todella helppoa. No stress. Toisin kuin ohjaimen pöydälle laittavilla teiniangstijonneilla, kun mutsin visalla ostetulla jengillä ei pärjännytkään ja silti siitä pitäisi saada coinsit, vaikka ei kiinnosta pelata yhyy.
Minä olen lähinnä tarkottanu vikaa 5-10 min, en koko peliä... Siinä nyt ei mitään järkeä...
Se on vain koomista, kun on jo voitto ja niin paljon coinseja kuin voi saada ja vielä pitää hakata tattia...
Mutta jokainen tyylillään...
Ja olin joku jonne 30v sitten...
 

Pakki#5

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Jos vaikka ihan unohtaa coinssit ja ajattelisi asiaa niin, että siinä pelataan peliä toista ihmistä vastaan, ja tarkoitus on pelata sitä peliä. Ei sillä pitäisi olla väliä, että onko häviöllä vai ei. Vähän voi kunnioittaa sitä toistakin siellä linjojen toisessa päässä. Vai pelaatko ihan samalla tavalla vaikka normaaleja lautapelejäkin, kun ei mene ihan putkeen Monopolyssä tai Kimblessä, niin istut pöydän ääressä sanomatta tai tekemättä mitään, ja odotat, että toiset vuorollasi heittävät noppaa ja liikuttavat nappulaasi niin että saadaan peli loppuun.

Tuollainen käytös on juuri yksi verkkopelien syöpä, siksi olen aina toivonut, että voisi itse tähdittää pelikumppaneita ja näkisi suoraan ennen pelin aloittamista minkälainen tyyppi siellä linjojen toisessä päässä mahtaa olla.
Täysin samaa mieltä! Ja sitähän saattaa vaikka vahingossa oppia jotakin, kun pelaa parempiaan vastaan. Itse ainakin pelaan ihan pelaamisen ilosta, enkä minkään kolikoiden tähden. Näille ohjain pöydälle -pelaajille pitäsisi saada jonkilainen rangaistussysteemi tuollaisesta pelleilystä, tai sitten he voisivat siirtyä pelaamaan vaikka tietokonetta vastaan.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Minä olen lähinnä tarkottanu vikaa 5-10 min, en koko peliä... Siinä nyt ei mitään järkeä...
Se on vain koomista, kun on jo voitto ja niin paljon coinseja kuin voi saada ja vielä pitää hakata tattia...
Mutta jokainen tyylillään...
Ja olin joku jonne 30v sitten...
Mä olen samaa ikäluokkaa ja hakkaan tattia päivittäin.
Miksi sitä peliä ei pelaisi loppuun sen sijaan että murjottaa telkun edessä sen loppuajan.
E: tai ehtiihän siinä hakata tattiin.
 

oxymoron

Jäsen
Jos peli on käytännössä taputeltu, niin aivan vapaasti saa mun puolesta lyödä ohjaimen pöydälle. Siinä voi itsekin sitten touhuta jotain pientä. Oli se sitten niiden whatsapp ryhmäkeskustelujen viestien lukemista, likaisten sukkien lattialta keräilyä, vesilasin täyttöä tai uuden oluen hakemista, niin en ole koskaan - en varmaan oikeasti koskaan - ottanut minkäänlaisia ylimääräisiä kierroksia tuollaisesta.

Joskus olen tehnyt itsekin kyllä samaa. Silloin tosin tilanne on ollut kutakuinkin sellainen, että kaveri johtaa jollain 6-1 lukemilla ja vielä vikan vitosen aikana jaksaa nyhvätä siellä kulmissa ja pelata salibandya. Ne pelaajat nyt eivät tunnu pelaavan jääkiekkopelin pelaamisen ilosta muutenkaan, joten siinähän sitten nauttivat tietokonepelinsä voitosta. Normaalisti pelaan loppuun asti ja pyrin puolustamaan paremmin ne asiat, jotka ovat niihin rumiin lukemiin johtanut
 

Ronikki73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Jos peli on käytännössä taputeltu, niin aivan vapaasti saa mun puolesta lyödä ohjaimen pöydälle. Siinä voi itsekin sitten touhuta jotain pientä. Oli se sitten niiden whatsapp ryhmäkeskustelujen viestien lukemista, likaisten sukkien lattialta keräilyä, vesilasin täyttöä tai uuden oluen hakemista, niin en ole koskaan - en varmaan oikeasti koskaan - ottanut minkäänlaisia ylimääräisiä kierroksia tuollaisesta.

Joskus olen tehnyt itsekin kyllä samaa. Silloin tosin tilanne on ollut kutakuinkin sellainen, että kaveri johtaa jollain 6-1 lukemilla ja vielä vikan vitosen aikana jaksaa nyhvätä siellä kulmissa ja pelata salibandya. Ne pelaajat nyt eivät tunnu pelaavan jääkiekkopelin pelaamisen ilosta muutenkaan, joten siinähän sitten nauttivat tietokonepelinsä voitosta. Normaalisti pelaan loppuun asti ja pyrin puolustamaan paremmin ne asiat, jotka ovat niihin rumiin lukemiin johtanut
Asiaa... Tulipahan nostettua shaissemyrsky näinkin yksinkertasesta asiasta... Se on vain peli, ei sitä niin vakavasti tarvii ottaa...
 

Granny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild #64 & #11
Tuo ohjaimen pöydälle jättäminen tappiotilanteessa on kyllä suurinta syöpää ajanpelaamisen kanssa änärissä. Lopeta @Ronikki73 pelaaminen jos peukalot ei kestä loppuun asti pelaamista tai siirry offlineen pelaamaan. Onko tullut mieleen että jotkut pelaa tätä peliä ihan pelaamisen ilosta eikä niitä kiinnosta pelistä saatava voitto tai 1k kiekkoja?
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Asiaa... Tulipahan nostettua shaissemyrsky näinkin yksinkertasesta asiasta... Se on vain peli, ei sitä niin vakavasti tarvii ottaa...
Kyl se tuntuis olevan ihan mr. Ronikki ite kuka täällä niitä kierroksia eniten ottaa ja aihe tuntuu kovasti ahdistavan.

Itsekin ihmettelen näitä ohjaimen pöydälle laskijoita, eikä vaikuta tippaakaan mun loppu pelaamiseen siinä matsissa. Tod.näk. mätän maaleja lisää vaan.

Itse lähden ainakin pois pelistä jos tuntuu,että jään täysin jalkoihin ja ekan erän jälkeen 5-0 tappiolla. Lähden helposti pois tasatilanteessakin jos toinen pelaa säbää kulmissa eikä karvaa itse ollenkaan kiekkoa.

Huomattavasti mieluummin otan dunkkuun hyvältä pelaajalta vaikka sen 5-0 jos vastus oikeasti pelaa kiekkoa,eikä peliä.
 

Götze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Ihan sama mullekkin, jos joku sen ohjaimen pöydälle jättää. Mutta en ihan heti lähtisi valittamaan siitä, jos joku pelailee sen pelin yksin loppuun. Kyllä ainakin itsellä menee aika nopeammin,jos siinä vähän heiluttaa muutaman ylimääräisen rysän. Jotenkin huvittaa mielikuva siitä miten molemmat pelaajat manaavat ohjain pöydällä toisiaan, samalla kun peli on pysähdyksissä.
 

NiksuP

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Travis Zajac, Jukka Peltola
Ihan sama mullekkin, jos joku sen ohjaimen pöydälle jättää. Mutta en ihan heti lähtisi valittamaan siitä, jos joku pelailee sen pelin yksin loppuun. Kyllä ainakin itsellä menee aika nopeammin,jos siinä vähän heiluttaa muutaman ylimääräisen rysän. Jotenkin huvittaa mielikuva siitä miten molemmat pelaajat manaavat ohjain pöydällä toisiaan, samalla kun peli on pysähdyksissä.
Juurikin näin. Ei itsellä ole mitaan näitä ohjaimen pöydälle jättäviä vastaan, jos ei vaan moti riitä ja coinsit kuitenkin kiinnostaa. Mutta sitten on kumma, jos ottaa hermoille jos toinen haluaa niita maaleja loppupelin tehdä.
 

Lapa11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Vimpelin Veto
Sain ainoastaan yhden palaavan pelaajan pakan, mutta valitin EA tuelle. Puolen tunnin päästä 9 pakkaa ilmestyi Huttiin! Kelpaa, kiitos ea. Ei tähtiä tullut, mutta 4 hyvää ketjua sai kasaa. Paras joka tuli oli H.Sedin.
 

Ronikki73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Edelleekin, mua lähinnä naurattaa se, että pitää pelata kun toinen lopettaa pelaamisen, eikä se mua ota pattiin lähinnä naurattaa vain...
Ja olen jättänyt ohjaimen tasan kolme kertaa pöydälle... ja pisin niistä on 4 min ennen loppua...
Ette te voi ottaa tätä peliä näin tosissaan?...
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Edelleekin, mua lähinnä naurattaa se, että pitää pelata kun toinen lopettaa pelaamisen, eikä se mua ota pattiin lähinnä naurattaa vain...
Ja olen jättänyt ohjaimen tasan kolme kertaa pöydälle... ja pisin niistä on 4 min ennen loppua...
Ette te voi ottaa tätä peliä näin tosissaan?...
Kovasti se tunteisiin menee sullakin, näköjään.

Samoilla linjoilla olen veli @Konstantin :n kanssa,että sulla @Ronikki73 , se tuntuu kyllä enemmän aiheuttavan naurua (ahdistusta).

Mua naurattaa enemmän ne ketkä pelaa peliä,on huonoja siinä,jättää protestiksi ohjaimen pöydälle eikä poistu pelistä, koska coinssit.
 
Viimeksi muokattu:

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
Hut 17 taisi olla siinä. Olen menettänyt 70-100k pelaajien arvon pudotuksessa eikä pelissä ole enää mitään muuta mielenkiintoista jäljellä kun kokoelmatkin ovat nykyään settejä. On harvinaisen mukava pelata tätä peliä kun jokaisella on lähes identtinen joukkue ja pääosa HUT pelaajien pelitavasta sellaista syöpää aiheuttavaa ripulia. Sidotaan, sidotaan ja arvatkaa... Sidotaan. Vaikka olisi 4.5* jengi. Tässä ei ole mitään järkeä että kahden viikon jälkeen saa jo 87 kokonaisuuden pelaajia muutamalla tonnilla... Hut 17 on farssi.
 

Ronikki73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chicago Blackhawks
Samoilla linjoilla olen veli @Konstantin :n kanssa,että sulla @Ronikki73 , se tuntuu kyllä enemmän aiheuttavan naurua (ahdistusta).

Mua naurattaa enemmän ne ketkä pelaa peliä,on huonoja siinä,jättää protestiksi ohjaimen pöydälle eikä poistu pelistä, koska coinssit.
Hah, nyt menee jo kaljan piikkiin, mua ei ahdista, lääkitys on kohdillaan... Kyllä ne pallit teilläkin laskeutuu joku päivä....
Mua ei haittaa jättääkö joku ohjaimen vain ei? Se on vain pilin kasvatusta, jos pitää pelata jos toinen lopettaa, ei muuta.....Turha keskenkasvustn kanssa yrittää keskustella... Antakaa kakkua s**tana... Kimiäkin kiinnostaa... Plaa, imekää ja kasvakaa
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Hah, nyt menee jo kaljan piikkiin, mua ei ahdista, lääkitys on kohdillaan... Kyllä ne pallit teilläkin laskeutuu joku päivä....
Mua ei haittaa jättääkö joku ohjaimen vain ei? Se on vain pilin kasvatusta, jos pitää pelata jos toinen lopettaa, ei muuta.....Turha keskenkasvustn kanssa yrittää keskustella... Antakaa kakkua s**tana... Kimiäkin kiinnostaa... Plaa, imekää ja kasvakaa
Timanttia, se on aina hienoa vetää keskenkasvuset kortti esiin kun et edes tiedä minkä ikäisten kanssa täällä jauhat. Tsempit sinne vaan.

Kunhan tästä itekin iltavuorosta vaan pääsee, niin pitää juoda itteki itsensä mukavaks ja lähtä pelailemaan HUT:ia.
 

Śmierć

Jäsen
Suosikkijoukkue
NY Islanders & Frans Nielsen + Karhu HT
Timanttia, se on aina hienoa vetää keskenkasvuset kortti esiin kun et edes tiedä minkä ikäisten kanssa täällä jauhat. Tsempit sinne vaan.

Kunhan tästä itekin iltavuorosta vaan pääsee, niin pitää juoda itteki itsensä mukavaks ja lähtä pelailemaan HUT:ia.

Tuutko pelaamaan mua vastaan, ni voin jättää ohjaimen jo heti pelin alusta pöydälle ja riehua täällä, kun et kunnioita mun pelaamattomuutta? Eikun sori, vasta kolmannessa erässä tää oli sallittua.
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Tuutko pelaamaan mua vastaan, ni voin jättää ohjaimen jo heti pelin alusta pöydälle ja riehua täällä, kun et kunnioita mun pelaamattomuutta? Eikun sori, vasta kolmannessa erässä tää oli sallittua.
Sovitaan vaan näin! Ja tuun varmasti tänne meuhkaamaan kun jätät väärin ohjaimen pöydälle,väärässä kohtaa väärään asentoon.

Ihan asiaankin,vieläkös siellä on joku kampanja pakka kaupassa menossa,toisinsanoen pelaajien hinnat jokseenkin matalat?
 
Hah, nyt menee jo kaljan piikkiin, mua ei ahdista, lääkitys on kohdillaan... Kyllä ne pallit teilläkin laskeutuu joku päivä....
Mua ei haittaa jättääkö joku ohjaimen vain ei? Se on vain pilin kasvatusta, jos pitää pelata jos toinen lopettaa, ei muuta.....Turha keskenkasvustn kanssa yrittää keskustella... Antakaa kakkua s**tana... Kimiäkin kiinnostaa... Plaa, imekää ja kasvakaa

Aikuiselta mieheltä asiallista tekstiä. Peukut sille!

Ja mulla ei sen enempää, tämä oli tässä :)
 

Meicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans/Capitals
Ronikki nyt lopettaa sen ohjaimen pöydälle jättämisen, ja muut asian kommentoimisen niin päästään takaisin muihin aiheisiin.

Joku sanoi siitä ettei synergioilla tee juuri mitään, ja pakko olla osittain samaa mieltä. Alkuun kasasin joukkueen täysin niiden ehdoilla, ja jokaisella oli joku käytössä, joukkuesynergioitakin kaksi. Tuo kuitenkin johti siihen että joukkueeni oli täynnä tusinajenkkejä, joilla en tykkää noin muuten pelailla. Kutosdivariin asti menin niillä, mutta sen jälkeen vaihdoin takaisin omiin lempipelaajiin, mikä tuntui olevan ihan hyvä ratkaisu.

Ainakin omalta osalta tärkein asia voittoon on se hyvä fiilis pelatessa, ja lempipelaajilla sitä vaan löytyy enemmän. Mutta, vastapainoksi kasasin puolustuksen + pari muuta janaria ottamalla Long Range Bombersin (Pommittajat suomeksi?) käyttöön, ja tuolla tuntuu kyllä olevan merkitystä. Kymmenen pelin otannalla aika hyvin osuu tolppien väliin lämärit, ja vieläpä voimalla. Muutama tähän erikoistunut pelaajakin löytyy (Weber, Lafontaine, Chara), ja noilla kyllä saa pelin kuin pelin käännettyä voitoksi.

Täytyy harkita noita synergioita vielä uudestaan kun on varaa ostaa enemmän TOTW- tai muita erikoiskortteja, joilla niitä saa enemmän käyttöön helpommin.
 

Ålemao

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers & Pelicans
Onhan tää suoraan sanottuna kauheeta paskaa verrattuna 16. Pelkkää tökkimistä ja helppoja maaleja. Kaikki pelit järjestään samanlaisia. Kai se on kaivettava pikkuhiljaa edellinen änäri takas kaapin perältä.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Onhan tää suoraan sanottuna kauheeta paskaa verrattuna 16. Pelkkää tökkimistä ja helppoja maaleja. Kaikki pelit järjestään samanlaisia. Kai se on kaivettava pikkuhiljaa edellinen änäri takas kaapin perältä.
Itsehän taas en pitänyt NHL16-pelistä ja pidin NHL15-pelistä enemmän. Tämän vuoden pelissä onlinea en kauheasti vielä ole tahkonnut, mutta ne muutamat Online Draft-pelit oli mukavia, kunnes tuli sitten pari aivan karmeaa suomivastusta vastaan. Taklaaminen oli täyttä kuraa NHL16-pelissä ja muutenkaan ei se online tuntunut millään tavalla mukavalta siellä kovemmissa peleissä. Edellisen vuoden versiossa jaksoi sentään pelata HUT:n ykkösdivarin voittoon asti kohtuu helposti.

Tökkiminen on kyllä rasittavaa, etenkin kun se kiekko hyppää yhdestä tökkäisystä lavasta melkein joka kerta. Beta oli parasta lätkää konsoleilla varmaan ikinä, mutta EA meni sitten muuttamaan tuota enemmän NHL16-pelin suuntaan NHL17 hybridinä.
 

Snoga

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Joku sanoi siitä ettei synergioilla tee juuri mitään, ja pakko olla osittain samaa mieltä.
Samanlaista itsekin kuulin ja päätin laittaa asian testaukseen vitosdivarissa. Itse asiassa tein aika lailla juuri päinvastoin mitä sä teit, eli nykyiseen divariin pääsin joukkueella, jonka rakensin yksittäisistä lempipelaajistani synenergioiden säätelyn sijaan, mutta nyt tähän divariin otin käyttöön Team Wheelin (joukkueen ratas), joka Redditissä on kerännyt suosiota. Tämä synenergiahan "antaa joukkueen jokaiselle pelaajalle bonuksen +3 kiihtyvyyteen, ketteryyteen ja nopeuteen" ja en nyt tiedä johtuiko tämä tästä muutoksesta, mutta ensimmäisen kerran sitten 9. divisioonan voitin mestaruuden.

Eli allekirjoittaneelle tämä näytti ainakin toimivan ja vaikka hinta tuolle synenergialle saattaa tuntua turhan suurelta (8 pistettä), niin helpostihan tuon saa täyteen. Esimerkiksi itse vaihdoin nelosketjun kokonaan, kolmannesta pakkiparista yhden pelaajan, kakkosmaalivahdin ja koutsin, niin sain tuon 8 pistettä täyteen. Mielestäni täysin reilu uhraus, jotta joukkueesi parhaat pelaajat saavat nuo edellä mainitut boostit tilastoihinsa.

Näiden synenergioiden onnistuminen riippuu tietenkin siitä mikä oma pelityylisi on. Nuo boostit kiihtyvyyteen, ketteryyteen ja nopeuteen sopivat hyvin mun pelityylille, mutta en tiedä sitten mitä mieltä on pelaaja, joka pyörii enemmän kulmissa ja vetelee viivalta vetoja. Hänelle varmaan tuo Pommittaja on sitten parempi diili.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös