NHL17 – Hockey Ultimate Team

  • 331 227
  • 2 128

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Mitähän varten nuo kokoelmasivut yleensä ovat tuolla? Tällä hetkellähän se on vain yksi tie tarkastaa oma pelaajatarjonta.
Koska sieltä näkee suoraan mitä sulla mistäkin joukkueesta on jo. Seteistä ei näe suoraan vaan ne pitäisi ensin lisätä sinne.
 

Meicci

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans/Capitals
No eihän niitä kokoelmiakaan helppo ollut kerätä kaikkia, mutta onhan niitä carboneita ja kultakortteja aivan liikaa noissa, Itse sain juuri Carolinan valmiiksi ja Buffalo, Vancouver ja Arizona ovat kallempia pelaajiaan+kulta-/carbon-kortteja vaille valmiina., Nyt odottamaan sitten että saa coinsit niihin.

Eipä noiden settien teossakaan oikein järkeä ole, kun esimerkiksi Buffalo vaati sen ~170k coinseja, ja Lafontaine maksaa marketissa sen 140k. Ainoa hyöty voi olla ne hero collectiblet, joilla kuulemma myöhemmin voi tehdä joitain muita settejä.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Eipä noiden settien teossakaan oikein järkeä ole, kun esimerkiksi Buffalo vaati sen ~170k coinseja, ja Lafontaine maksaa marketissa sen 140k. Ainoa hyöty voi olla ne hero collectiblet, joilla kuulemma myöhemmin voi tehdä joitain muita settejä.
Juu ei ne balanssisa ole mutta ainoa etu mulle on keräilyn ilo ja nuo hero collectiblet tosiaan ja kun niistä ei vielä tiedä mitä noilla tekee. Mutta on EA ne "väärin asetellut" sinne, sitä ei käy kieltäminen-

94 ovr janareita saa jokaisesta joten ei noiden nyt älyttömän halpoja sinänsä pitäisi ollakaan. Toki EA on nyt todistanut jo moneen kertaan että ne pentti peruspelaajat on melkein parempi laittaa jäälle kuin joku Hero Allstars-joukkue. Kulta- ja Carbon-korttien hinnat alkaa tippumaan jossain välissä aivan varmasti, nyt pelin aivan alussa tuon keräilyn pitäisikin olla vaikeaa ja lähes mahdotonta.
 
Viimeksi muokattu:

tuketuksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Jets, Klubi, Suomalaiset NHL:ssä
Kyllä on surkeaksi tehty kaupankäynti tässä uudessa versiossa. Yhtään kauppaa en ole vielä voittanut, kun pitänyt lähteä lyömään lopussa kolikoita tiskiin. Kortit vaan katoilevat ja eivätkä löydy miltään niiltä seitsemältätoista välilehdeltä. Sinne meni Lucic 800 kolikolla...
Jaah, ei kait tuo vaadi kuin hyvää tuuria ja nopeaa sorminäppäryyttä. Omia parhaita diilejä tähän mennessä Eberle ja Okposo kertaalleen alle 1600 kolikolla(en tarkkaa hintaa muista) ja Radulov lähtenyt varmaan viisi kertaa tuohon tonnin pintaan. Sekin Radulov on aina 5 tonnia voittoa kun napsahtaa kohdalle.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
Jaah, ei kait tuo vaadi kuin hyvää tuuria ja nopeaa sorminäppäryyttä. Omia parhaita diilejä tähän mennessä Eberle ja Okposo kertaalleen alle 1600 kolikolla(en tarkkaa hintaa muista) ja Radulov lähtenyt varmaan viisi kertaa tuohon tonnin pintaan. Sekin Radulov on aina 5 tonnia voittoa kun napsahtaa kohdalle.
Juuri maksoin Radulovista 5,3K. Kertaakaan en oo nähnyt alle 4000 olevaa lähtöhintaa.
 

tuketuksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Jets, Klubi, Suomalaiset NHL:ssä
Juuri maksoin Radulovista 5,3K. Kertaakaan en oo nähnyt alle 4000 olevaa lähtöhintaa.
En puhu lähtöhinnasta. Vaan osta heti/nyt hinnasta. Siinä vain pitää olla "hieman" nopea kun se Radulovi katoaa marketista parissa sekunnissa. Radulov on kuitenkin vain 86kok, ja jotkut tietämättömät(niitäkin on runsaasti) heittävät häntä noin 1500 kolikon hinnalla myyntiin.
 

Frostbite

Jäsen
Suosikkijoukkue
Оулун Кäрпäт, Фц Барцелона, РоПС, Rive Kanerva
En puhu lähtöhinnasta. Vaan osta heti/nyt hinnasta. Siinä vain pitää olla "hieman" nopea kun se Radulovi katoaa marketista parissa sekunnissa. Radulov on kuitenkin vain 86kok, ja jotkut tietämättömät(niitäkin on runsaasti) heittävät häntä noin 1500 kolikon hinnalla myyntiin.
Totta. Suht alhainen tuo 86 toki on, mutta nopeus, laukaus ja kädet on suht kovat.
Pitänee vielä näistä 1000-2000 kolikon pelaajista ainakin Kronwall ja se Phillyn nimihirviöpakki hankkia.
 

Eugene

Jäsen
Suosikkijoukkue
Edmonton Oilers, SaiPa, Ketterä
Jaah, ei kait tuo vaadi kuin hyvää tuuria ja nopeaa sorminäppäryyttä. Omia parhaita diilejä tähän mennessä Eberle ja Okposo kertaalleen alle 1600 kolikolla(en tarkkaa hintaa muista) ja Radulov lähtenyt varmaan viisi kertaa tuohon tonnin pintaan. Sekin Radulov on aina 5 tonnia voittoa kun napsahtaa kohdalle.
Itse ostin Lucicin 650 ja Barkovin ja Mrazekin 800 coinssilla. Ihmeen halvalla näitä 86 arvoisia ukkoja löytyy.
 

Numero13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Miten hemmetissä vastustajat paukuttaa siniviivalta onetimereita maskitta jatkuvalla syötöllä yläkulmiin. Tässä tuo blokkaaminen on tehty suht helpoksi, mutta läpi kun pääsee kuti niin aina soi. Itse en ole tehnyt kuin muutaman viivalta, yksi maskin takaa ja toinen vastustajan luistimen kautta. Viivalta kuitenkin löytyy Vatasta ja Jonesia, eli ihan ok laukojia pitäisi olla. On kokeiltu yläkulmat, alakulmat, lämärit, ranteet ja onetimerit, mutta ei uppoa.
 

tuketuksu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Jets, Klubi, Suomalaiset NHL:ssä
Miten hemmetissä vastustajat paukuttaa siniviivalta onetimereita maskitta jatkuvalla syötöllä yläkulmiin. Tässä tuo blokkaaminen on tehty suht helpoksi, mutta läpi kun pääsee kuti niin aina soi. Itse en ole tehnyt kuin muutaman viivalta, yksi maskin takaa ja toinen vastustajan luistimen kautta. Viivalta kuitenkin löytyy Vatasta ja Jonesia, eli ihan ok laukojia pitäisi olla. On kokeiltu yläkulmat, alakulmat, lämärit, ranteet ja onetimerit, mutta ei uppoa.
Joo ne lämärit on kyllä edelleen mun mielestä liian hyviä, niin kuin olivat betassakin. Itse tulee kuitenkin käytettyä niitä tietenkin kun pelejä tahtoo voittaa, ihan kiva viivalta vedellä ykköspakkiparilla Weber - Redden. Vielä Long Range Bombers- synergia käytössä. Itse vedän nuo onetimerit niin että esimerkiksi jos Weberillä syöttää vasemmasta laidasta viivaa oikeaan laitaan Reddenille, niin vedän sinne vasempaan yläkulmaan mistä suunnasta veska on liikkunut poispäin. Aika useasti näin menee itsellä ilman maskiakin sisään ja suht tyhjään maaliin. Oletko kokeillut?
 

Cremaster

Jäsen
Onko tää nyt ihan normaalia, että nyt 5 viimestä ottelua mulla on lukenu että yhteys muihin pelaajiin katkennut ja silti oon saanu jokaisesta voiton?

Joo tiiän että EA:n peleissä katkeilee, mutta kohta uskalla enää pelata jos näistä tulee mulle aina voitto. Ja on siis soneran 100megan valokuitu. Onko jotain ite tehtävissä vai onko oikeesti vaan sattumaa?

E: Nonii nyt tulee jo viestiä vastustajilta et 5keskeytys voittoo putkee et homma vähä haiskahtaa
 
Viimeksi muokattu:

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Jaahas. Luulin että jo saisi voiton jos tekee ekalla minuutilla maalin ja vastustaja poistuu. Mutta eipä näköjään. VMP.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Jaahas. Luulin että jo saisi voiton jos tekee ekalla minuutilla maalin ja vastustaja poistuu. Mutta eipä näköjään. VMP.
1min sääntö on edelleen pelissä, ihan sama mitä sen ekan peliminuutin aikana tapahtuu.
 

SASamuli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Seattle Kraken
En tiiä mikä meneillään, mutta itellä HUT pelit menny koko päivän samalla kaavalla. Ekassa erässä vastustaja vetää yhden tai kaksi ripulimaalia ja ite lauon ohi tyhjätkin maalit. Kakkos erä samaa huttua eli tyhjätkin ryssitään, tosin vastustaja ei ole rokottanut kakkos erässä kertaakaan. Kolmannessa erässä noin 10min pelattu ja alkaa ilotulitus. Joka veto sisään, pikku dangle ja sisään, one timer ja sisään. 4-6 maalia yhtä monesta hyökkäyksestä ja vastustaja rage quittaa. Tällä mentiin siis 5 peliä putkeen. En ainakaan ite tiedostannu että olisin ykkös/kakkos erässä tehny mitään eri lailla ku kolmos erässä.
 

Fernando

Jäsen
Suosikkijoukkue
los serranos
Olenko ymmärtänyt jotain väärin? Jengi keräilee joukkueita kuin niistä saisi edelleen pakkoja. Eihän niistä saa kuin enää sen HUT heron joukkuekohtaisesti?
 

Granny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minnesota Wild #64 & #11
Jaahas. Luulin että jo saisi voiton jos tekee ekalla minuutilla maalin ja vastustaja poistuu. Mutta eipä näköjään. VMP.
Tuo 1min sääntö on sen takia jos huomaa pelin alussa että yhteys on vaikka ihan pelaamaton niin voi poistua ottelusta ilman että tulee tappiota.
 

Flyingbird

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO Hockey, Mestis, SJS
Tuo 1min sääntö on sen takia jos huomaa pelin alussa että yhteys on vaikka ihan pelaamaton niin voi poistua ottelusta ilman että tulee tappiota.

Silloin se sääntö toimiikin, mutta tuon säännön voisi laittaa roskiin siinä kohtaa kun syntyy ensimmäinen tilastomerkintä. 99% ensimmäisen minuutin lähdöistä on aivan joku muu syy kuin huono yhteys.
 

Iceman88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Daily coinssit näyttää tulevan ainakin PS4 yhtä randomilla kun aiemmassa versiossa. Viikon käynyt joka päivä ainakin kirjautumassa ja melkein kaikkina pelaamassakin ja coinssit on jumahtanut 500, kun pitäs olla jo täynnä. Ei muuten, mutta tässä alussa olisi ihan käyttöäkin niille, kun ei periaatteesta viitti rahaa tähän laittaa.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Daily coinssit näyttää tulevan ainakin PS4 yhtä randomilla kun aiemmassa versiossa. Viikon käynyt joka päivä ainakin kirjautumassa ja melkein kaikkina pelaamassakin ja coinssit on jumahtanut 500, kun pitäs olla jo täynnä. Ei muuten, mutta tässä alussa olisi ihan käyttöäkin niille, kun ei periaatteesta viitti rahaa tähän laittaa.
Jos kirjaudut klo 15.00 maanantaina niin seuraavan bonuksen saat kirjautumalla klo 15.01 tiistain ja klo 14.59 ke välisine aikana.
 

dexter__35

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Anaheim Ducks, sekä paikalliset.
Minä päivinä ennakkotilaajan viikottaiset (10vk)pakat muuten pitäisi ilmestyä?
 

Jake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Olen tätä uutta huttia vääntänyt pari päivää ja yrittänyt saada jengiä paremmaksi vähemmän hyvällä menestyksellä. Milläs keinolla tässä pystyisi tekemään coinseja? Rahaa ei aio sijoittaa yhtään enempää. Muutaman pakan olen pystynyt ostamaan pelaamalla saaduista coinseista, mutta huonot pakat ovat vieneet ne vähäiset tuotto mahdollisuudet. Olin innoissani näistä seteistä, mutta mitä enemmän näitä joukkuesettejä katsoin kyllästyminen alkoi valtaamaan mieltä. Osa näistä 94:n pelaajista vaatii hiilikortteja useampia ja sen lisäksi yli puolet pelaajista, jos joku pystyy yleensä keräämään näitä hiilikortteja ilman rahaa enemmän kuin 1 pitää hattua nostaa. Ilmeisesti EA:n tuottoisa rahasampo nykyään tämä hutti,jossa tähtäin on pelaajat maksimaalinen oman rahankäyttö.
 

SamSal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vilpas
Aika helpolla tuosta saa rahaa, kun tekee vaikka sen viisi accountia ja loggaa kerran päiväss. Kuukaudessa tulee siitä n.185k
Itse kun jäin työttömäksi niin päivisin vähän touhuan kotitöiden parissa ja annan bottien pelata yksinpelikausia. Välillä käy vaan painamassa erätauon pois.
Vaimokaan ei nalkuta illalla pelaamisesta kun päivän ahertanut. pari kolmetonnia tuostakin saa päivässä,
Viikossa nyt 60k coinssia ja käytännössä 86 pelaajista koostuva joukkue. Kallein pelaaja taitaa olla 1800 pucksia maksunut. AH:ta kyttäämällä oppii löytämään niitä kultakimpaleita. Mitään 100k kertaprofitteja ei kannata hakea. Jos vaikka 1000coinsin ostoksella saa sen 300-500 voittoa niin ennen pitkää kassa kasvaa ja riski on pieni. Pakkoja ei pahemmin kannata availla.
 

Ålemao

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers & Pelicans
Nhl17 ja maalien teon helppous. Joo o, onpahan taas. Ainahan veskat on ollu täysin persereijästä, mutta nyt ei saa yhtään puolittaistakaan läpiajoa kiinni jos vaan osaa pienenkin veivin tehdä. Mitä pienempi kulma sitä varmemmin menee sisään. Ressukkareput toki menee tässäkin, säbäranne yläkulmaan jne. Ja sitten hienona lisänä onetimerit viivasta, ei terve. Ja kaiken hyvän lisäks sitte jotai Webereitä saa alle 30k. Mahtavaa. Ei siinä, ruvettava itsekkin härskisti hyväksikäyttämään näitä. Glitsi Battle alkakoon :D
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Aika helpolla tuosta saa rahaa, kun tekee vaikka sen viisi accountia ja loggaa kerran päiväss. Kuukaudessa tulee siitä n.185k
Itse kun jäin työttömäksi niin päivisin vähän touhuan kotitöiden parissa ja annan bottien pelata yksinpelikausia. Välillä käy vaan painamassa erätauon pois.
Vaimokaan ei nalkuta illalla pelaamisesta kun päivän ahertanut. pari kolmetonnia tuostakin saa päivässä,
Viikossa nyt 60k coinssia ja käytännössä 86 pelaajista koostuva joukkue. Kallein pelaaja taitaa olla 1800 pucksia maksunut. AH:ta kyttäämällä oppii löytämään niitä kultakimpaleita. Mitään 100k kertaprofitteja ei kannata hakea. Jos vaikka 1000coinsin ostoksella saa sen 300-500 voittoa niin ennen pitkää kassa kasvaa ja riski on pieni. Pakkoja ei pahemmin kannata availla.

Tätä en ole koskaan älynnyt...
Monta accountia siis peliin vai siis Liveen/PSN:ään?
Ja kuinka ne kaikki rahat olisi yhden tilin käytössä vai siis häh? :D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös