2 pakkaa sieltä tuli.Miten hitossa yhdestä pakasta tuollaiset nimet??
2 pakkaa sieltä tuli.Miten hitossa yhdestä pakasta tuollaiset nimet??
Jotkut pelaa parillakin tililä pelejä, kun joskus vaan tekee hyvää ns. aloittaa alusta jos ylempien divareiden peleistä on mitta täysi.Näköjään ois ihan tän jutun takia pitäny tehä toinen tili että ois saanu nuo kortit. Tosin jos niitä ei pysty treidaamaan tai mitään niin mitä hyötyä siitä sitten on sillä toisella tilillä?
Semmottii :D Ihan on ok tuuri tosiaan käyny.Joulupakoista ne kaksi luvattua + joulu-Panarin ja yksi kultakortti, Wheeler yms muita perusjannuja. Panarinin maaleilla murskavoitto, divarivoitto ja siitä voittopakasta Ray Bourque ja kaks kultakorttia. Kerrankin kävi mäihä tässä pelissä.
Pelaatko millä konsolilla? Voisin olla kiinnostunut tekemään kauppoja, jos PS4:n puolella olet.Ei kai tässä auta kun myydä eilinen puolenmillin laine ja jatkaa "kakkostiimillä"..
Mihinkäs rooliin tuon Bissonetten olet laittanut? Itsellä nelosessa ja alivoimalla. Et kai vain peluuta häntä tulosketjuissa?Semmottii :D Ihan on ok tuuri tosiaan käyny.
Itselle tuli tuo Richard Leijonamieli, Bisorshoffen vai mikä onkaan, Joulu-Tatar ja Klinberg ja sit kasa p:tä. Yhen pelin tuossa ukoilla koittelin. Tuota Biece of shittiä en edes kentällä nähnyt. Tatar teki yhden ja Richardson iski 3. 4-3 voitto jatkoajalla. Huomasi että menee nuo vedot näköjään ni sama tuolla sittne tykitellä heti ku pääset sinisen ylikii.. aikalailla pilaa minusta peli-ilot tämmöset kortit
Kokeileppa pakin paikalla peluuttaa pari peliä? Itse kokeilin kolmosparissa yhden pelin ja ensimmäisessä vaihdossa meni vastustajan Crosby rikkipoikkikatki.Tuota Biece of shittiä en edes kentällä nähnyt.
Pitikö kaikille tulla kaks pakkaa vai mikä tää homma oli?
Joo neloskentässä ukko tosiaan pelasi ja peliaika jäi varmaan myös aika pieneksi. Alivoimalla taasen tykkään itse käyttää nopeita pelaajia. Pakki-Pakki-syötön kun onnistuu katkomaan niin pääsee yllättävän usein läpiajoon. Toki joskus jos vastustaja osaa pyörittää peliä niin vääntövoima olisi tarpeen.Mihinkäs rooliin tuon Bissonetten olet laittanut? Itsellä nelosessa ja alivoimalla. Et kai vain peluuta häntä tulosketjuissa?
Tuo voisikin olla ihan potentiaalinen idea. Nytten kun minulla on pakistossa WW synergian takia Green niin voisi laittaa Bissonnetten pakiksi ja hommata jonkun WW ukon hyökkäykseenKokeileppa pakin paikalla peluuttaa pari peliä? Itse kokeilin kolmosparissa yhden pelin ja ensimmäisessä vaihdossa meni vastustajan Crosby rikkipoikkikatki.
Joo neloskentässä ukko tosiaan pelasi ja peliaika jäi varmaan myös aika pieneksi. Alivoimalla taasen tykkään itse käyttää nopeita pelaajia. Pakki-Pakki-syötön kun onnistuu katkomaan niin pääsee yllättävän usein läpiajoon. Toki joskus jos vastustaja osaa pyörittää peliä niin vääntövoima olisi tarpeen.
Tuo voisikin olla ihan potentiaalinen idea. Nytten kun minulla on pakistossa WW synergian takia Green niin voisi laittaa Bissonnetten pakiksi ja hommata jonkun WW ukon hyökkäykseen
Näimpä. Itsellä se toimi viime vuonna PS3 ja NHL16 moodissa uskomattoman hyvin. Ratkaisi ihme kyllä jatkoajalla useamman pelin :D NO. Ompahan tuo tullut huomattua kun nyt PS4 ja NHL17 puolelle pakosta joutunut siirtymään niin ihan eripelihän tämä on. Oikeastaan ainut joka on samalla tasolla jatkanut on Ryan Kesler. Pavelski oli tuossa versiossa sentteri ja oli ihan päällikkö. Samoin Nyqvist oli nopea ja teki maaleja tuosta vain. Myöskin Wheeler veteli itsellä 2p/peli tahtia. Kaikkia nuita koitettu ja en kyllä oikein pitänyt kenestäkään..Itse olen tyytyväinen kun sai uusien korttien myötä Greenin pois pakistosta, kun Ristolaisellakin löyty tuo WW. Ei nimittäin itsellä tuo Green saanut mitään aikaa kokoonpanossa. Kakkosylivoimaakin pelasi mutta taisi tehot olla 60 peliin jotain 0+12 :D ei jotenkin omaan pelityyliin sopinut ollenkaan..