NHL11 Kesäliiga Xbox

• 9 107
  • 135

Hypodermic

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mulla on muistaakseni pelit pelaamatta Jokkea ja nimim. lakanat vastaan. Tänään tuun linjoille hieman klo 20.30 jälkeen joten toivottavasti silloin onnistuu pelit jompaakumpaa vastaan!

trap

Jäsen
Juu ihmettelin kun tossa eilen pelattiin JiVen kanssa että mun viimesimmän liigamatsin jälkeen (ehkä viikko sitten) oli pelattu vain kolme matsia, kaikki KalPan toimesta. Aika kuollutta kieltämättä.

McJokke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Sharks, Pelaajat: Joe Thornton,Ron Hextal
Pahoittelut, etten ole kerennyt pelaamaan nyt, kiirettä pitänyt.
Sopii itsellenikin että pleijarit laitetaan käyntiin.

trap

Jäsen
En oo varma miten se toimii, en usko että adminina pystyy forcettamaan pleijareita käyntiin, vai? Ja tosiaan muutenkin loppui live-aika ja 15. päivä vasta tulee ajankohtaiseksi ostaa lisää.

trap

Jäsen
Aa joo. No mun mielestä asiallinen olis kahdeksan jengiä puolivälieriin ja paras viidestä alusta loppuun. Ja kahdeksan parasta vaan jatkoon, turha kai sinänsä kattoa PPG:tä että ainakin pääsee aktiivisempaa porukkaa kun laitetaan suoraan kahdeksan eniten pisteitä kerännyttä jengiä. Ja tietty puolivälierät 1v8 2v7 3v6 4v5 ja välierissä parhaiten runkkarissa sijoittunut kohtaa huonoimman jne.

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

• 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Ässät vs Sport
  • 1.78
  • 4.40
  • 4.30
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy