NHL11 Kesäliiga Ps3

  • 24 716
  • 475
Tuo liigan statistiikka on kyllä perseestä. Onko niin vaikea koodata peliin kunnon systeemiä jossa näkyy ketä vastaan on pelannut ja kunnon statistiikat liigan tilanteesta. Vai olenko vain niin toope että en löydä tällaista? Ainoa asia minkä olen löytänyt on "superkätevä" listaus menneiden otteluiden tuloksista sekä "superkätevä" lista kaikista joukkueista josta löytää R3:sen avulla statistiikkaa voitoista ja häviöistä. En ainakaan itse ole pistänyt muistiin ketä vastaan olen pelannut.
 

Sinkel

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Montreal (2), Boston (2), Dallas (2), Philadelphia (2), Florida (1) ja Anaheimi (1)

Dallas kerkeätkö pelamaan?
 

Orava

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei kukaan haluaisi pelata Phoenixiä vastaan ny tai kohtapuoliin? Ainakin Washington, Florida, Toronto, Minnesota, Tampa ja Detroit pelaamatta.
 

ftr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Huuhkajat, Borussia Dortmund
Kings, Hawks, Devils, Wild, Habs, Bruins, Sabres, Sens,Stars tai Flyers jos pääsee linjoille niin ilmoitelkaa.
 

Orava

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen taas pelikaveria vailla, että jos kiinnostaa niin vaan viestiä tänne tai yksityisviestinä. Joukkue siis Phoenix.

Lähetin myös niille joita vastaan on vielä matsit, yksityisviestiä ja olis kiva saada siihen vastaus.
 

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Ketäs on vancouveria vastaan vielä pelaamatta? Voisin tänään iltasella pelailla tosin vasta aikasintaan noin 20.00 ,joku vois heittää tänne, jos ehtii pelailemaan ja moneltako?
 

ditrim

Jäsen
Pudotuspelit?
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Florida voisi raahautua linjoille, jos siellä joku pelaamaan halukas olisi paikalla...
 

Durable

Jäsen
Bostonilla olisi seuraavia vastaan vielä pelejä jäljellä:

New Jersey (1)
Minnesota (1)
Pittsburgh (1)
Dallas (1)
Florida (2)
Atlanta (2)
Philadelphia (2)
Detroit (2)
 

PELL

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins
Detroit(2), (Philadelphia(2)), Florida(2), Ottawa(1), Los Angeles(1), Buffalo(1), Minnesota(1), Dallas(1). Saisko tänään pelejä pois? Mulla koko ilta aikaa.
 

NiksuP

Jäsen
Suosikkijoukkue
NJ Devils, Travis Zajac, Jukka Peltola
Voisin teitä (Durable ja PELL) vastaan ottaa nuo yhdet pelit. Minnesota nyt siis kyseessä. Chicago ja Boston oli vissiin teidän tiimit? Raahaudun kohta pleikalle ja jos en heti vastaa haastoihin, niin on toinen peli käynnissä ja laittakaa vaikka viestiä tms.
 

Rommeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Pale Knuckles - EASHL, Україна
Florida olisi linjoilla. Sopisko Chicagolle ja Nashvillelle pelit vielä tänään? Hetken päästä alkaa rästipeli Carolinaa vastaan ja sen jälkeen ehtisin nuo muut...

Edit. Ollaan sitten tyytyväisiä yhteen pisteeseen. Täysi pottihan siinä aivan tarjottimella oli, mutta kunnei käytä paikkoja hyväkseen, niin vastustaja toisinaan käyttää.

Edit 2. Siirryn television puolelle ainakin hetkeksi.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös